Psywo kirjoitti:Niin, vaikeapa sitä on täältä tietää mikä kokemus on totta ja mikä ei - minulla on pelkkää hyvää sanottavaa tuosta apteekista.
Lähetä nyt ihmeessä sinne, äläkä tänne, viesti jos sinua on "huijattu". Näitä huijauksia kyllä nettiin mahtuu, sen ja tämän toimesta.
Vantaan apteekkiin tms. kehtaa kyllä valittaa, toisin on muiden sivustojen kanssa?
Miksi ihmeessä minulla olisi apteekkien sähköpostiosoitteita tässä nyt. Kaikkea olen minäkin nähnyt mutta tää patologia on kyllä oma juttunsa.

ip-banni kirjoitti:Menee jo naurettavaksi tämä avuttomuus.
https://www.nettiapteekki.fi/yhteystiedot/

ip-banni kirjoitti:No mie autan sinua. Laitan apteekkiin tämän ketjun linkin, että voivat lukea miten närkästynyt yksi NIMIMERKKI on eikä uskalla asialle mitään tehdä omalla nimellään.

Mirri kirjoitti:Törmäsin tällaiseen linkkiin etsiessäni lääkettä, joka on monesta apteekista loppu:
https://www.fimea.fi/apteekit/verkkopal ... kopalvelut
Voi olla kätevää haeskella lääkettä netistä ainakin, jos lääkkeestä on pulaa...
Ostoskorissa on liikaa samaa lääkeainetta. Tarkista tuotekohtaiset rajoitukset ja vähennä tuotteiden määrä sallitulle tasolle.
Beklometasonia sisältävää nenäsumutetta saa ostaa kerralla enintään 200 annosta.

Mirri kirjoitti:En valita, mutta pyydän rahani takaisin. Voisin myös ihmetellä, miksi apteekki ei verkkosivustollaan ilmoita, että kyseinen lääke on loppu. Rahojen takaisin pyytäminen hoituu tekstarilla, muun huomauttamisen osalta täytyy miettiä tarkemmin, koska ei minulla ole kirjoittamiseen sopivaa yhteystietoa.
Olisiko sinulla antaa apteekin sähköpostiosoitetta, johon voisin kirjoittaa asiasta? Ettei tarvitsisi kaikkea näpytellä tekstarilla.

Mirri kirjoitti:En valita, mutta pyydän rahani takaisin. Voisin myös ihmetellä, miksi apteekki ei verkkosivustollaan ilmoita, että kyseinen lääke on loppu. Rahojen takaisin pyytäminen hoituu tekstarilla, muun huomauttamisen osalta täytyy miettiä tarkemmin, koska ei minulla ole kirjoittamiseen sopivaa yhteystietoa.
Olisiko sinulla antaa apteekin sähköpostiosoitetta, johon voisin kirjoittaa asiasta? Ettei tarvitsisi kaikkea näpytellä tekstarilla.
Ei minulla ole mitään järjellistä syytä tällä foorumilla ihmetellä apteekin nettimyyntiä omalla nimelläni, sen voin tehdä Fimean suuntaan.

Hilppa kirjoitti:Mitä tässä ketjussa on tarkoitus taivastella? Kapitalismin toimintaperiaatteita, Suomen lansäädäntöä ja sen valvontaa vai ihmisten heikkoutta nenäsumutteisiin?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa