Kirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2019 12:33
Maaliskuun 19. päivä vibeke ilmoitti, ettei pysty poistamaan omaa viestiään päiväkirjastaan.
Ongelmaa tutkittaessa selvisi, että vika on koskee koko munfoorumi.com -palstaformaattia.
1.4. vibeke pyysi minua poistamaan päiväkirjansa.
5.4. Näin vibeken ilmoituksen ja noudatin hänen pyyntöään. Mitään muuta en tehnyt, poistin vain ketjun toiminnolla "Poista ketju".
5.4. Psykopatologia lähettää minulle sähköpostiviestin asiasta vibeken ilmoituksesta ylläpitäjälle kuuluvien tietojen näkymisestä hänelle.
6.4. Vastasin Psykopatologialle, etten (yrityksestäni huolimatta) pysty asiaa muuttamaan ja ehdotan yhteydenottoa "Pettikseen".
8.4. vibeke kertoo palstalla 5.4. huomanneensa hänelle näkyvän ylläpidolle kuuluvia tietoja.
8.4. vibeke avoimesti ja nimimerkiltä mainiten syyttää minua ongelman aiheuttajaksi.
9.4. vibeke väittää minun kiistävän ongelman ja etten vastauksestani päätellen edes aio korjata vikaa, ja että varsinaista vikaa suurempi ongelma on vibeken mukaansa "minun suhtautumiseni" asiaan.
9.4. Mirri lisää vettä myllyyn kertoen, että hänen käsityksensä mukaan minä olen syypää ongelmaan.
9.4. Vastaan palstalla ja kerron, etten minä pysty asiaa korjaamaan.
9.4. Mirri ehdottaa, että minun pitäisi pyytää "Pettikseltä" apua.
9.4. Psykopatologia kertoo palstalla, ettei kyseinen virhe ole minun tekoani.
9.4. vibeke kertoo ahdistuneensa, että hänen tietojaan on käyty tarkastelemassa ennen kuin hän on mitään ilmoitusta tehnyt (tämä vibeken väite on todistettavasti perätön!).
9.4. Vastaan vibekelle, ettei hänen pidä puhua muunnettua totuutta, koska aukottomasti on osoitettavissa vibeken ilmoittaneen päiväkirjaviestiongelmastaan jo 19.3.
9.4. vibeke kertoo myös tuntevansa kipua rinnassaan asian (hänen tietojensa tarkastelun) vuoksi.
9.4 vibeke väittää ongelman syntyneen 5.4. Aiemminhan vibeke kuitenkin kertoi huomanneensa asian 5.4., mutta nyt hän kuitenkin väittää sen syntyneen silloin.
Mitään todisteita siitä, että vika olisi minun aiheuttamani tai että se olisi ilmaantunut vasta 5.4. vibeke ei ole esittänyt.
9.4. Mirri syyttää minua hyökkäämisestä vibeken kimppuun. Mirri ei millään tavalla kuitenkaan huomioi tai kommentoi sitä, että vibeke syyttää minua ilmenneestä viasta vailla mitään todisteita ja vieläpä väittää "minun suhtautumiseni asiaan" olevan kyseistä vikaa suuremman ongelman.
9.4 Mirri väittää, ettei "olisi varaa" käydä rivikirjoittajan kimppuun syyttämällä tätä muunnellun totuuden puhumisesta (- vaikka juuri siitä vibeken viestissä on kysymys, koska vibeke on todistettavasti tehnyt ilmoituksen päiväkirjaviestiongelmastaan jo 19.3.)
10.4. Mirri puolustelee vibeken ilmoitusta jossa vibeke ilmoittaa, ettei aio edes lukea minun vastauksiani.
10.4. Mirri spekuloi ja tulkitsee "Pettiksen" viestejä ja kertoo pitävänsä niistä tekemiään tulkintoja luotettavina ja oikeina. On kuitenkin syytä muistaa, ettei Mirrillä ole tietoa palstan ylläpitoon kuuluvista toiminnoista tai siellä käytetyistä termeistä ja nimikkeistä. Millään ei Mirri tunnu uskovan, ettei vibeken päiväkirjan poistamisella ole mitään tekemistä sen ongelman kanssa, että vibeke on erehdyksessä saanut väärät käyttäjäoikeudet.
Kaiken kaikkiaan: Olen toistuvasti ilmoittanut, ettei kyseinen ongelma (eikä vibeken ensin ilmoittama päiväkirjojen viestejä koskeva ongelma) ole minun aiheuttamani, eikä minulla ole mitään keinoa korjata kumpaakaan vikaa.
Silti sekä Mirri että vibeke syyttävät minua ongelman aiheuttamisesta ja vibeke jopa aloittaa päiväkirjaosastolla uuden ketjun jossa edelleen syyttelee minua. Hän jopa julistaa, ettei aio lainkaan edes lukea minun hänelle kirjoittamiani vastauksia. Ja Mirri komppaa vibekeä ja ymmärtääkseni hyväksyy vibeken menettelyn (hyökätä minun kimppuuni vailla todisteita ja sitten jatkaa syyttelyä ja kieltäytyä lukemasta saamiaan vastauksia).
Voisivatko arvoisat kirjoittajat vibeke ja Mirri vihdoinkin lopettaa minun syyttelyni asiassa joka ei ole minun syytäni ja jolle minä en mitään ole voinut tehdä.