Kirjoittaja Rakkaussoturi » 05.03.2019 00:35
Joo, n. puoli vuotta, ku tuli vesivuotoja uuteen kämppääni naapurista. Silloin, kun täys remppa ei vielä alkanu mulla oli täällä kotona vaan mankka ja kirjoja ja lehtiä. Luin paljon (mulla on ainakin 1000 kirjaa), kuuntelin Radio Deitä (se tapa jatkuu yhä eli oon kuunnellu k.o kanavaa päivittäin 8 vuotta), kirjoitin paperista päiväkirjaani. Netissä kävin vertaismestoissa ja kirjastossa. Ja kun jouduin n. 2 kk:n ajaksi evakkoon vanhemmille, niin siellä netinkäyttöni oli rajoitettua (ei pääsyä millekään kirjautumista vaativalle sivulle, etenkään Tukarille ym., ihan tietoturvan takia, koska koneella äiti maksoi laskut ym.).
Televisiota ilman olen pärjännyt pitkiäkin aikoja (jopa vuosia), jos on ollu tietokone ja nettiyhteys (Areena, Ruutu, Katsomo jne. ovat sellaisia joista näkee kaiken tarvittavan) ja lisäksi mulla on useita dvd-leffoja ja dvd-boxeja.
Positiivista oli se, että tuli käytyä tapaamas tuttuja, ku ei kotona huvittanu niin pal olla ja Dein löytäminen oli hyvä juttu. Olen liberaali kristitty, mutta olen ollut lapsen uskossa 4-vuotiaasta lähtien ja 21-vuotiaana psykoosin jälkeen uskoni muuttui aikuisen uskoksi.
Ja selkäni oli paremmassa kunnossa, ku en notkunu netis.Ps. Älykännyä mul ei o vieläkään.
Born in Heideken