Psykopatologia kirjoitti:Tulipa minullekin: (- -) Avoin verbaalinen kommunikaatio on [syvenevän] rakkaussuhteen este...ehto. (- -).
eea kirjoitti:Aina se ei oo ihan vastakohta. Sanoin tietokoneestani: "joskus taa on tosi hiljainen" kun oli tarkoitus sanoa hidas. Mutta se tais tulla huollosta tulleesta jaakaapista jonka toivoin olevan hiljaisempi.
Psywo kirjoitti:Jännittääkö sua ihmisten kanssa?
Psykopatologia kirjoitti:eea kirjoitti:Aina se ei oo ihan vastakohta. Sanoin tietokoneestani: "joskus taa on tosi hiljainen" kun oli tarkoitus sanoa hidas. Mutta se tais tulla huollosta tulleesta jaakaapista jonka toivoin olevan hiljaisempi.
Siirtymä.
eea kirjoitti:Tänään. Olen menossa viikonloppuna katsomaan serkkuni vauvaa Lahteen jota en ole vielä nähnyt. Puhelimessa äidille:
"Mä meenkin vasta lauantaina Oonaa kattomaan kun niillä on tuparit ja Oona on mummolla hoidossa sunnuntaihin"
äiti: "Mä tiiän - puhuin just Helin kanssa puhelimessa. Mutta ei se oo Oona kun se on... öö.."
"Iina! Tarkoitin että meen Iinaa kattomaan"
Oona on tutun sokean naisen opaskoira. Miksköhän mä sotken opaskoiran vauvaan? Hirveetä pikkulasten hyväksikäyttöä tälläinen!
Psykopatologia kirjoitti:vauvaa Lahteen jota - Väärä korrelaatti (Lahti).
Paremmin: ... Lahteen vauvaa, jota...
Psywo kirjoitti:eea kirjoitti:Tänään. Olen menossa viikonloppuna katsomaan serkkuni vauvaa Lahteen jota en ole vielä nähnyt. Puhelimessa äidille:
"Mä meenkin vasta lauantaina Oonaa kattomaan kun niillä on tuparit ja Oona on mummolla hoidossa sunnuntaihin"
äiti: "Mä tiiän - puhuin just Helin kanssa puhelimessa. Mutta ei se oo Oona kun se on... öö.."
Oona on tutun sokean naisen opaskoira. Miksköhän mä sotken opaskoiran vauvaan? Hirveetä pikkulasten hyväksikäyttöä tälläinen!
Mitä väliä oikeasti? Jos nyt sanon, että tuo johtuu vaikkapa ylimielisyydestä, niin uskoisitkohan sen.
eea kirjoitti:Psywo kirjoitti:eea kirjoitti:Tänään. Olen menossa viikonloppuna katsomaan serkkuni vauvaa Lahteen jota en ole vielä nähnyt. Puhelimessa äidille:
Mitä väliä oikeasti? Jos nyt sanon, että tuo johtuu vaikkapa ylimielisyydestä, niin uskoisitkohan sen.
No en ainakaan ilman keskustelua ja perusteluja. Taa ketju koskee naita kommahdyksia. Jos aihe arsyttaa niin skippaa ketju ja siirry mieluisempaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa