Kyllästynyt kirjoitti:Koska on yksinkertaisempaa ja halvempaa jättää aukot tekemättä.
Palle kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Koska on yksinkertaisempaa ja halvempaa jättää aukot tekemättä.
Ruotsalaisten kotkotuksia.
Luultavasti samasta syystä on kalsareista jätetty sepalukset pois. Olen siitä asiasta vihainen ja äreä kuin sonnimullikka.
Hilppa kirjoitti:Palle kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Koska on yksinkertaisempaa ja halvempaa jättää aukot tekemättä.
Ruotsalaisten kotkotuksia.
Luultavasti samasta syystä on kalsareista jätetty sepalukset pois. Olen siitä asiasta vihainen ja äreä kuin sonnimullikka.
Miten niin? Eikö sinulla ole varaa ostaa haluamasilaisia kalsareita?
trisse kirjoitti:Ikean ei ollut eikä Lidlin nätissä New york -lakanassa. Pitää avata napit alaosasta ja sujauttaa lakana sieltä ja sulkea napit. Sit kun pari kertaa pyörii sängyssä on peiton kulmat ihan missä sattuu eikä sitä saa sormin laitettua oikeaan kohtaan lakanaa. No saapahan telmiä vapaudenpatsaan kanssa...
Onnittelut nerokkaasta oivalluksestasi. Olen varma, että tuon oivallettuasi lakananvaihto sujuu sinultakin paljon näppärämmin kuin aiemmin.Palle kirjoitti:Reiättömät pussilakanat on helppo panna peiton päälle, kun oppii tekniikan. Lakana pitää ensin kääntää nurin päin, panna peiton kulmat lakanan vastaaviin nurkkin ja tarttua sieltä ikäänkuin lakanan "oikeata puolelta" nurkista kiinni...
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Ikean ei ollut eikä Lidlin nätissä New york -lakanassa. Pitää avata napit alaosasta ja sujauttaa lakana sieltä ja sulkea napit. Sit kun pari kertaa pyörii sängyssä on peiton kulmat ihan missä sattuu eikä sitä saa sormin laitettua oikeaan kohtaan lakanaa. No saapahan telmiä vapaudenpatsaan kanssa...
Jos tuo itseäni häiritsisi, ratkoisin tarvittavan aukon kumpaankin reunaan ja päärmäisin aukot. Mikäli tuote muutoin on hyvänlaatuinen ja kestää uudelleentyöstön eli on ratkottavissa ja päärmättävissä.
Palle kirjoitti:Reiättömät pussilakanat on helppo panna peiton päälle, kun oppii tekniikan. Lakana pitää ensin kääntää nurin päin, panna peiton kulmat lakanan vastaaviin nurkkin ja tarttua sieltä ikäänkuin lakanan "oikeata puolelta" nurkista kiinni. Jos on rakastettu lähellä, hän voi vetäista pussilakanan peiton päälle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa