ip-banni kirjoitti:Mielestäni vibeke on pelkästään rahaa ajatteleva ihminen. Ja kaikki muutkin jotka olette hänen kanssaan samaa mieltä.
ip-banni kirjoitti:Olen samaa mieltä.
Meillä rahat ovat yhteisiä eikä ole mitään avioehtoa.

Mirri kirjoitti:Avoliitto on avioliittoon verrattuna hatarampi taloudellisesti, koska siinä on hyvät mahdollisuudet nöyryyttää ja alistaa juuri rahan tai sen puutteen avulla. Avioliitto ilman avioehtoa taas voi avioeron sattuessa olla taloudellisesti oikein hyödyllinen.

ip-banni kirjoitti:En ole käynyt kimppuun enkä syytellyt vaan olen tehnyt kysymyksiä ed. kirjoitukseen. Ja sen jälkeen ilmaissut mielipiteeni seurusteluvaiheen rahoista.
Poista omasta viestistäsi asiaton hyökkäyksesi minua kohtaan. Vaikka ymmärränkin, että haluat vain nuoleskella vibekea mutta tee se niin ettet samalla hyökkää kimppuuni.

vibeke kirjoitti: En halua elää suhteessa, jossa toinen matkustelisi ja kävisi ravintoloissa syömässä.
vibeke kirjoitti:En halua elää kahden elintason suhteessa.
Mirri kirjoitti:Parisuhteessa voisi olla sellainenkin mahdollisuus, ettei äveriäs edes ehdottaisi rahattomalle kumppanilleen ravintolaan menemistä, jos ei ole aikeissa ostaa tälle mitään syötävää yhteisellä reissulla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa