Kaapo kirjoitti:Kyllä pomonaiset aikamoisina palstakiusaajina esiintyy.
Mut tietysti totuutta on vaikee tunnustaa.
Edes omaa ihan ekaa vittuilivirkettä ei kykene tunnistamaan.
Koska on raukkamainen.
Kaapo kirjoitti:Kyllä pomonaiset aikamoisina palstakiusaajina esiintyy.
Mut tietysti totuutta on vaikee tunnustaa.
Edes omaa ihan ekaa vittuilivirkettä ei kykene tunnistamaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Ja nyt vittuillaan nyt sitten murteesta...
Ei, ei ole vittuiltu murteesta.
Korjasin kaksi erillistä virhettä i-bannin viesteistä.
Toinen oli "mitallia" - kun tarkoitettiin mitalia.
Ja toisessa oli käytetty sanaa "vaan", vaikka lauseen merkitys oli "vain".

Mirri kirjoitti:Miksi halusit näpäyttää pienistä kirjoitusvirheistä?

Mielenrauhani.Mirri kirjoitti:Ne häiritsevät ja turhauttavat sinua. Mitä olisit menettänyt, jos vaan olisit antanut mitallin rauhassa olla mitalli?

En todennut.Valkosiipi kirjoitti:Lukaisin ketjun läpi. Minusta on kummallista että kukaan ei puutu Risumieheen kohdistuneeseen kiusaamiseen. Kyllästynytkin totesi että huonon käytöksen seuraukset rulee sietää...
Kyllästynyt kirjoitti:Palle kirjoitti:... Risumies käytti värikästä kieltä, mutta se on ymmärrettävää, kun satunnainen ohikulkija alkaa komennella häntä ja puuttua hänen tekemisiinsä. Sellaista "jokamiehenoikeutta" ei kenelläkään ole.
Itse asiassa, kyllä on.
Jos näkee jotakin luvatonta tehtävän, kenellä tahansa on oikeus siihen sanallisesti puuttua.
Mutta eufemismi "värikäs kieli" muuta sitä, ettei kenelläkään ole oikeutta ryhtyä solvaamaan ketään.
Sama koskee Kaapoakin.
Koska en ole ns. risumiehestä ennen tätä keskustelua kuullutkaan, en ota kantaa miehelle koituneen kärsimyksen määrään. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että seuraukset ovat hänen kohdallaan lumipalloilmiön tavoin kumuloituneet kohtuuttomiksi.
Yleisesti ottaen olen kuitenkin sitä mieltä, että jos joku käyttää tuollaista kieltä, hän on saamansa vastaanoton itse aiheuttanut.
Mirri kirjoitti:Jotkut muut voivat menettää mielenrauhansa siitä, että palstalla liikkuu pikkuvirheistä huomautuksia jakeleva kielipoliisi.
Kyllästynyt kirjoitti:Koska en ole ns. risumiehestä ennen tätä keskustelua kuullutkaan, en ota kantaa miehelle koituneen kärsimyksen määrään. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että seuraukset ovat hänen kohdallaan lumipalloilmiön tavoin kumuloituneet kohtuuttomiksi.Palle kirjoitti:Enpäs osaa tuota rikoksena pitää. Risujen tuominen risukasaan ei kyllä haittaa ketään. Paitsi jotain susikoiran ja kameran kanssa kulkevaa besservisseriä.
Yleisesti ottaen olen kuitenkin sitä mieltä, että jos joku käyttää tuollaista kieltä, hän on saamansa vastaanoton itse aiheuttanut.
Palle kirjoitti:Videossa nähty tilanne ei vastaa todellisuutta, se on yksipuolinen esitys "risumiehen" suuttumuksesta. Emme tiedä miten kameramies on toista ärsyttänyt ennenkuin käynnisti videon...
Kaapo kirjoitti:Kirjoitatko sinä myös nimimerkillä hilppa?
Se selittäisi paljon.
Kaapo kirjoitti:Mitä sinä nyt taas horiset?
Kaapo kirjoitti:Pahantahtoisuutesi ja myötätunnon puute k yllä paistaa yleisessä esiintymisessäsi.
Kaapo kirjoitti:Kyllä sinä oikeasti pahantahtoinen olet.
Tykkäät kyykyttää. Tällän palstalla pääset pertin suostumuksella toteuttamaan luontoasi.
Tekopyhä. Se on hyvä sana.
Valkosiipi kirjoitti:... Tässä toimit juuri samalla tavalla mitä olet minun kohdallani paheksunut, kun en ole puolustanut kiusattua tai paheksunut kiusaamista esimerkiksi täällä tai olen sanonut etten aina töissä jaksanut sotkeentua vaikka näin kiusaamista. Hyväksyt hiljaisesti sen, että Risumiestä kiusattiin, perusteluna se että Risumies kielenkäytöllään itse aiheutti saamansa vastaanoton.
Kaapo kirjoitti:Ei pahantahtoisuus vaadi suoranaista valehtelua vaan totuuden kiertämistä.
Myötätunnon puute ja hyökkäävyytesi on kaikkialla esillä.
Kaapo kirjoitti:Sin' valehtelet kirjoituksissasi julkisesti ja jatkuvasti itsellesi.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa