Palle kirjoitti:Tahdon jakaa siwistyksen valoa palstan harhautetuille änkyränaisille.

Psykopatologia kirjoitti:Hilppa:
[Pallelle ja} Psykopatologialle. Miksi haluatte kategorisoida feminismin alatyypeiksi?
Teillä on selkeästi tarve pilkata näitä uusia suuntauksia, punavihreyttä ja vasemmistolaisia feministejä (maalitauluna esim edellinen presidentti Halonen, joka nyt lähes väistynyt julkisuudesta eikä siksi ole liiemmin ollut viime aikojen kohteenne).
Ainakin minulla on kuvattu tarve. - Kaikkien, jotka käyttävät ilmausta "femininismi", tulisi tarkertaa fokustaan selkeyden vuoksi.
Psykopatologia kirjoitti:Onko kyseessä pelko? Minä näen tuon yrityksenä siirtää keskustelujen fokus sekundaarisiin ilmiöihin, koska meneillään on leegio yhteiskunnassa tapahtuvia nykyisten vallanpitäjien aiheuttamia muutoksia, joista ette halua puhua tai piittaatte niistä tuon taivaallista tai niiden läpinäkyväksi tekeminen olisi teille kiusallista. Käännätte katseenne toisarvoisiin seikkoihin.
Tavallisesti olen Oikean Median kirjoittajien kanssa samanmielinen nykymenosta.
MTV 19.3.2015
Tästä tiedät olevasi feministi – 20 selkeää merkkiä
Oletko sinä feministi? 19. maaliskuuta vietettävän tasa-arvon päivän nimissä listasimme ylös kohtia, mistä tiedät olevasi itsekin feministi.
Mitä sana "feminismi" herättää sinussa? Listasimme 20 kohtaa, joista tunnistat, asuuko sinussa feministi.

Palle kirjoitti:Miten niin minun mieleni mukaista?
Kyse on historiallisista faktoista. Siinä on selkeästi kerrottu miten feminismi syntyi ja miten se suhtautui naisasianaisiin, joiden saavutukset he ovat myöhemmin omineet.
Feministien valhellisuus ja epärehellisyys tulee tässä hyvin ilmi, kun vertaa nykyisiin selityksiin feminismin "aalloista".

Psykopatologia kirjoitti:Miten niin oikeistolainen?

Mirri kirjoitti:Jos Palle-parka loukkaantuu hänelle annetusta palautteesta ja lähtee, saadaan sama kirjoittaja takaisin uudella nimimerkillä varustettuna. Ei mitään sen ihmeellisempää.

ip-banni kirjoitti:Etsipä nyt ajankuluksesi koska Riidankylväjä on kirjoittanut viimeisen viestin? Siitä taitaa??? olla vuosikausia. Palle on tullut maaliskuussa 2018.
Niin ettei Palle ihan heti ottanut uutta nikkiä vaan siihen meni vuosia???.
'Huvittavaa, kun Tristan on liittynyt kukkahattutäteihin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa