Palle kirjoitti:... Ehkä mies vain piti rajusta seksistä?
"... vain piti..."?
Saat tuon kuulostamaan siltä, että sinun mielestäsi rajusta seksistä pitäminen oikeuttaa pakottamaan puolison seksiin/raiskaamaan hänet
Palle kirjoitti:... Ehkä mies vain piti rajusta seksistä?
Palle kirjoitti:Suhde jatkui silti, sillä riitojen ulkopuolella yhteiselo sujui. Arki tuntui pääpiirteissään mukavalta sohvalla löhöilyineen ja kokkailuineen.
Paitsi että normaalia seksiä ei ollut suhteen alun jälkeen. Puoli vuotta kestäneen avoliiton aikana raiskauksia oli noin kahdesti viikossa.
Ehkä mies vain piti rajusta seksistä?
”Jossain vaiheessa suhdetta opin tunnistamaan ja ennustamaan, ja sitä kautta panemaan vastaan, mutta se muuttui jotenkin kauheammaksi”, Laura kuvailee.
Hän alkoi suhtautumaan tilanteisiin välttämättömänä pahana, ottamaan ne vastaan passiivisesti ja ajattelemaan, että kunhan tilanteen hoitaa pois alta, saa taas olla hetken rauhassa.

Psykopatologia kirjoitti::04
Tällaiseksi keskustelu menee, kun ei ole teon kuvauksia eikä tarkkaa tietoa todellisista tapahtumista.
Ilmausta "raiskaus" voidaan periaattessa käyttää ainakin 4 tavalla:
1. Lakimääritelmä ennen syksyä 2014 ("kansanomainen").
2. Lakimääritelmä syksyn 2014 jälkeen (mukana "sormi-raiskaukset").
3. Mahdollinen tuleva eksplisiittiseen ei-suostumukseen pohjaava.
4. Ikioma määritelmä.
Psykopatologia kirjoitti:Uskonhan minä jopa ufo-sieppausten uhrien kokemuksiin, ja Laura voi olla oikeasti(kin) erityisherkkä. - Raiskaus-termillä ratsastaminen yms. on tuonut kuvaan mukaan väkivallan ja rajun seksin ym. kirjoittajien fantasian. Itse olen puhunut varovaisesti vain vastentahtoisesta seksistä, joka mm. avioliitoissa on erittäin yleistä.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt: Minä puolestani koen vertailun ufo-sieppauskokemusten ja Lauran tuntemusten välillä tuntuvan epäonnistuneena.
Edelliset ovat usein hyvin yksityiskohtaisia, jälkimmäinen taas diffuusi.
Palle kirjoitti:... Loka laitinen sanoi jo kauan sitten, että hän ei ole missään maailmassa tavannut niin kiukkuisia ja happamia naisia kuin Hesarin toimituksessa ja Ylellä. Muualla maassa naiset olivat normmaaleja, mutta näissä feminismin myrkyttämissä paikoissa aivan järkyttäviä.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt: Minä puolestani koen vertailun ufo-sieppauskokemusten ja Lauran tuntemusten välillä tuntuvan epäonnistuneena.
Edelliset ovat usein hyvin yksityiskohtaisia, jälkimmäinen taas diffuusi.
On niissä muitakin eroja.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta yhteistä on "aito" kokemus, ja molemmat ovat tulkintoja. Nähdäkseni implikoit, että Lauran kokemukset pohjaavat reaalimaailman tapahtumiin, joita jotkut saattaisivat "faktoiksikin" sanoa. Hesarin teksti ei kuitenkaan tue ko. fakta-linjaa.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt: (- -) Mitä Hesarin sitten pitäisi sanoa? (- -)
Ei minusta välttämättä mitään. - Mutta diffuusiin kirjoitukseen voi ottaa mm. täällä erilaisia näkökantoja. Mutta ikään kuin ei "saisi" ottaa.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa