Kylli-tädin satutunti

Re: =

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2018 01:32

trisse kirjoitti:Mistä tiedät että vibeke on Espoosta? Mä ymmärsin että jostain kauempaa. (Kun ei tapaaminen sopinut)

Eihän se vibekeen viittaakaan, vaan minuun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 02.01.2018 04:42

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Mistä tiedät että vibeke on Espoosta? Mä ymmärsin että jostain kauempaa. (Kun ei tapaaminen sopinut)

Eihän se vibekeen viittaakaan, vaan minuun.

Miten sinä nyt näet mun allekirjoituksen jos et nähynyt vibekeen allekirjoitusta? Sama kysymys Luukkoselle?
Jos lappalainen huora ei viittaa minuun, miten espoolainen huora viittaa Kyllästyneeseen? Ihmettelen suuresti ylläpitäjien moraalikäsitystä.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2018 11:25

m-vaiva kirjoitti:Miten sinä nyt näet mun allekirjoituksen jos et nähynyt vibekeen allekirjoitusta? Sama kysymys Luukkoselle?
Jos lappalainen huora ei viittaa minuun, miten espoolainen huora viittaa Kyllästyneeseen? Ihmettelen suuresti ylläpitäjien moraalikäsitystä.

Vastaus kysymykseesi on sangen yksinkertainen:
Koska tiesin kiinnittää asiaan (allekirjoitukseen) huomiota.

Eikä kukaan ole edes väittänyt, ettei vibeken allekirjoitus viittaisi sinuun, joten voit aivan huoletta jättää pois mielestäsi sen kammottavan vaihtoehdon, ettei joku ymmärtäisi sinun allekirjoituksesi viittaavan minuun.

Sitä en kuitenkaan ymmärrä, millä oikeudella sinä nimittelet minua?

Olen pahoillani etten huomannut lukea vibeken allekirjoitusta, mutta niin kuitenkin tapahtui.
Mutta se ei anna sinulle ryhtyä nimittelemään minua - eikä ketään muutakaan.

Sanot ihmetteleväsi ylläpitäjien moraalikäsitystä, mutta varmaankin yhtä paljon minä ihmettelen sinun käytöstapojasi - tai oikeammin niiden puuttumista.

Minä en ole millään tavalla ollut osallisena sinun traumojesi syntyyn, enkä ole sinulle muutakaan ikävää tehnyt tai aiheuttanut. Silti sinä katsot sinulla olevan oikeus kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa tilanteissa ja asioissa hyökätä minun kimppuuni nimittelyillä ja solvauksilla.

Tässä yhteydessä haluan sanoa, että sinun pitäisi jo vihdoinkin kasvaa aikuiseksi ja ryhtyä käyttäytymään aikuisen ihmisen tavoin, eikä niin kuin uhmaikäinen 3-vuotias, joka luulee maailman pyörivän hänen napansa ympärillä.
Kyllästynyt

Re: Omien verikokeiden tulkinta?

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 02.01.2018 12:15

Psykopatologia kirjoitti:
m-vaiva kirjoitti:No
¨
Sinun tulee muuttaa allekirjoitustasi.

Juu poistan sen heti, kun lappalainen huorakin pitää poistaa.
Muuten en sitä poista tietenkään.
Sinä voit ihan hyvin minut poistaa kokonaan, jos siltä tuntuu ja koet sen oikeaksi toiminnaksi.
m-vaiva

Re: Kylli-tädin satutunti

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.01.2018 14:31

Käskyni ei ole ehdollinen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2018 14:45

Sama vibekelle?
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.01.2018 14:59

Kyllä.
14:25 Siis riippumatta m-vaivan responssista. Molempia uhkaa poistaminen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2018 15:38

Minulla ei ole mitään tekemistä vibeken allekirjoituksen kanssa, enkä ymmärrä millä verukkeella m-vaiva ja/tai Psykopatologia sitovat m-vaivan minulle kohdistaman nimittelyn poistamisen vibeken allekirjoituksen poistamiseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.01.2018 15:43

Siis riippumatta (myös) vibeken responssista (tarkoitin).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.01.2018 15:46

Kyllästynyt kirjoitti:Minulla ei ole mitään tekemistä vibeken allekirjoituksen kanssa, enkä ymmärrä millä verukkeella m-vaiva ja/tai Psykopatologia sitovat m-vaivan minulle kohdistaman nimittelyn poistamisen vibeken allekirjoituksen poistamiseen.

En ymmärtänyt noin, kuten esitit yllä. Psykopatologia ei sitonut poistamisia toisiinsa, vaan vaatii erikseen kummaltakin asiattoman allekirjoituksen poistoa. Niin ymmärsin tuon, ja on linjassa aiemman palstalla olleen käytännön kanssa, että loukkaavat allekirjoitukset ovat kiellettyjä (riippumatta kuka niitä käyttää ja missä).
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2018 16:20

Hilppa kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minulla ei ole mitään tekemistä vibeken allekirjoituksen kanssa, enkä ymmärrä millä verukkeella m-vaiva ja/tai Psykopatologia sitovat m-vaivan minulle kohdistaman nimittelyn poistamisen vibeken allekirjoituksen poistamiseen.

En ymmärtänyt noin, kuten esitit yllä. Psykopatologia ei sitonut poistamisia toisiinsa, vaan vaatii erikseen kummaltakin asiattoman allekirjoituksen poistoa. Niin ymmärsin tuon, ja on linjassa aiemman palstalla olleen käytännön kanssa, että loukkaavat allekirjoitukset ovat kiellettyjä (riippumatta kuka niitä käyttää ja missä).

Ei kirjaimellisesti sitonut, muttei myöskään yksiselitteisen selkeästi irrottanut m-vaivan yhteen niittaamia ehtoja toisistaan.
Ja minun mielestäni m-vaivan ilmoitus siitä, että hän poistaa allekirjoituksensa vain siinä tapauksessa, että vibeke poistaa omansa, on m-vaivan minulle osoittaman nimittelyn liittämistä vibeken allekirjoitukseen - toisin sanoen, sellaiseen kirjoitukseen, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä.

Ja minun mielestäni ei pidä hyväksyä sellaista ehtoa (eikä edes moisen vaatimuksen esittämistä), jossa m-vaivan sallitaan sitoa omat törkyviestinsä vibeken allekirjoituksen poistamiseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.01.2018 19:08

Kirjoitin (m-vaivalle): Käskyni ei ole ehdollinen. (trisse: vibekellekin?) Kyllä. (Siis ei ehdollinen vibekenkään suhteen.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 02.01.2018 19:27

Minä olen poistanut allekirjoituksen. Enkä pyydä mitään anteeksi Kyllästyneeltä, koska hän on valvoja ja oli siinä ketjussa missä vibeke kysyi koska huora saa ranfgaistuksen ym. Kyllästynyt on valvoja ja hänen pitää myös jotain tehdä- muutakin kuin vain poistella mun viestejä. Kyllästynyt valehtelee kun sanoo ettei nähnyt vibeken viestejä ja allekirjoitusta..

Aivan turhaan nyt esität marttyyria, sait samaa mitä minäkin sain. Eikö tunnu hyvältä? Koska sinä hyväksyt valvojana huorittelun, hyväksy myös se, että sinua huoritellaan.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2018 19:50

Maanvaiva, tarkoitatko siis Huoritella Kyllästyneelle. Et kai?
Katla

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 02.01.2018 19:54

Mitäs haaskasakki nyt tähän osallistutte, ettehän olleet näkevinnäkään kun minua huoriteltiin, niin sulkekaa nyt tästäkin silmänne.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.01.2018 20:59

m-vaiva kirjoitti:Minä olen poistanut allekirjoituksen. Enkä pyydä mitään anteeksi Kyllästyneeltä, koska hän on valvoja ja oli siinä ketjussa missä vibeke kysyi koska huora saa ranfgaistuksen ym. Kyllästynyt on valvoja ja hänen pitää myös jotain tehdä- muutakin kuin vain poistella mun viestejä. Kyllästynyt valehtelee kun sanoo ettei nähnyt vibeken viestejä ja allekirjoitusta..
Aivan turhaan nyt esität marttyyria, sait samaa mitä minäkin sain. Eikö tunnu hyvältä? Koska sinä hyväksyt valvojana huorittelun, hyväksy myös se, että sinua huoritellaan.

Sinun tulee poistaa viesti(t), jo(i)ssa väität Kyllästyneen valehtelevan.
Näin ko. poistetun viestin ensi kerran sellaisena, että siinä oli vain piste (.), jonka ajattelin poistamisen merkiksi (ilman allekirjoitusta, joka ilmeisesti tuli viestiin vasta myöhemmin?) Mistä ihmeesti huorittelu viestin alkupuolelle oikein tuli?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 02.01.2018 21:08

Minä en kuule enää poista yhtään mitään. Kyllästynyt oli ketjussa missä minua haukuttiin huoraksi ja valehtelee ettei muka sitä nähnyt.
Poista nyt vellihousu nikkini ja eläkä pelkuri mitään vaan tee vibeken lappalaisen huora uhri- allekirjoitukselle. Et uskalla.

Heippa vellihousu ylläpitäjä ja valehtelija valvoja Kyllästynyt ja muu rupusakki joka ei mitään muka näe.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2018 21:28

m-vaiva kirjoitti:Heippa vellihousu ylläpitäjä ja valehtelija valvoja Kyllästynyt ja muu rupusakki joka ei mitään muka näe.

Sinähän se vellihousu olet, jos et uskalla ilmoittaa ylläpidolle sinua loukkaavista viesteistä, tai vaikka allekirjoituksista. Oletat (miltei vaadit?), että toiset vahtivat, huomaavat, tajuavat ja tarttuvat asiaan sinun puolestasi, kun sinua loukataan.

Vai ilmoititko ylläpitoon nähtyäsi Vibeken asiattoman viestin/allekirjoituksen? Jos et ilmoittanut, mikä sinua esti?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.01.2018 21:36

m-vaiva poistuu foorumilta tänään (2.1.2017).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2018 22:02

m-vaiva kirjoitti:Minä en kuule enää poista yhtään mitään. Kyllästynyt oli ketjussa missä minua haukuttiin huoraksi ja valehtelee ettei muka sitä nähnyt.
Poista nyt vellihousu nikkini ja eläkä pelkuri mitään vaan tee vibeken lappalaisen huora uhri- allekirjoitukselle. Et uskalla.

Heippa vellihousu ylläpitäjä ja valehtelija valvoja Kyllästynyt ja muu rupusakki joka ei mitään muka näe.

Kuten olen jo aiemmin kertonut, minä en nähnyt/huomannut vibeken allekirjoitusta.

Olet vuosia yrittänyt saada minua suuttumaan, ja onneksi olkoon, nyt onnistuit inttämällä minun valehtelevan, vaikka sinulla ei ole mitään näyttöä pötypuheesi tueksi.

Sanon vielä kerran:
En valehdellut. En nähnyt/huomannut vibeken allekirjoitusta.

Traumojesi vuoksi olet saanut (myös) minulta erityiskohtelua. Olen myös kovasti yrittänyt olla provosoitumatta harjoittamastasi jatkuvasta nettikiusaamisesta (joka on kohdistunut eniten minuun), mutta nyt riitti. Sinä olet varmasti kokenut elämässäsi ikäviä vaiheita, mutta minä en ole niihin syypää (eikä kukaan muukaan täällä). Ja koska olet nykyisin aikuinen ihminen, et enää jatkossa tule saamaaan minulta erityiskohtelua sen enempää sairauksiesi kuin traumojesikaan vuoksi.

Kasvapa siis aikuiseksi m-vaiva. Minä sain tarpeekseni sinun hyysäämisestäsi ja saamastasi erityiskohtelusta.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet