trisse kirjoitti:Mistä tiedät että vibeke on Espoosta? Mä ymmärsin että jostain kauempaa. (Kun ei tapaaminen sopinut)
Eihän se vibekeen viittaakaan, vaan minuun.
trisse kirjoitti:Mistä tiedät että vibeke on Espoosta? Mä ymmärsin että jostain kauempaa. (Kun ei tapaaminen sopinut)
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Mistä tiedät että vibeke on Espoosta? Mä ymmärsin että jostain kauempaa. (Kun ei tapaaminen sopinut)
Eihän se vibekeen viittaakaan, vaan minuun.
m-vaiva kirjoitti:Miten sinä nyt näet mun allekirjoituksen jos et nähynyt vibekeen allekirjoitusta? Sama kysymys Luukkoselle?
Jos lappalainen huora ei viittaa minuun, miten espoolainen huora viittaa Kyllästyneeseen? Ihmettelen suuresti ylläpitäjien moraalikäsitystä.
Psykopatologia kirjoitti:¨m-vaiva kirjoitti:No
Sinun tulee muuttaa allekirjoitustasi.
Kyllästynyt kirjoitti:Minulla ei ole mitään tekemistä vibeken allekirjoituksen kanssa, enkä ymmärrä millä verukkeella m-vaiva ja/tai Psykopatologia sitovat m-vaivan minulle kohdistaman nimittelyn poistamisen vibeken allekirjoituksen poistamiseen.
Hilppa kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minulla ei ole mitään tekemistä vibeken allekirjoituksen kanssa, enkä ymmärrä millä verukkeella m-vaiva ja/tai Psykopatologia sitovat m-vaivan minulle kohdistaman nimittelyn poistamisen vibeken allekirjoituksen poistamiseen.
En ymmärtänyt noin, kuten esitit yllä. Psykopatologia ei sitonut poistamisia toisiinsa, vaan vaatii erikseen kummaltakin asiattoman allekirjoituksen poistoa. Niin ymmärsin tuon, ja on linjassa aiemman palstalla olleen käytännön kanssa, että loukkaavat allekirjoitukset ovat kiellettyjä (riippumatta kuka niitä käyttää ja missä).
m-vaiva kirjoitti:Minä olen poistanut allekirjoituksen. Enkä pyydä mitään anteeksi Kyllästyneeltä, koska hän on valvoja ja oli siinä ketjussa missä vibeke kysyi koska huora saa ranfgaistuksen ym. Kyllästynyt on valvoja ja hänen pitää myös jotain tehdä- muutakin kuin vain poistella mun viestejä. Kyllästynyt valehtelee kun sanoo ettei nähnyt vibeken viestejä ja allekirjoitusta..
Aivan turhaan nyt esität marttyyria, sait samaa mitä minäkin sain. Eikö tunnu hyvältä? Koska sinä hyväksyt valvojana huorittelun, hyväksy myös se, että sinua huoritellaan.
m-vaiva kirjoitti:Heippa vellihousu ylläpitäjä ja valehtelija valvoja Kyllästynyt ja muu rupusakki joka ei mitään muka näe.

m-vaiva kirjoitti:Minä en kuule enää poista yhtään mitään. Kyllästynyt oli ketjussa missä minua haukuttiin huoraksi ja valehtelee ettei muka sitä nähnyt.
Poista nyt vellihousu nikkini ja eläkä pelkuri mitään vaan tee vibeken lappalaisen huora uhri- allekirjoitukselle. Et uskalla.
Heippa vellihousu ylläpitäjä ja valehtelija valvoja Kyllästynyt ja muu rupusakki joka ei mitään muka näe.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa