Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Olitko sinä niin paljon vanhempi? Mahdollisesti äitini ikäinen?
En tiedä äitisi ikää, mutta kyllä minä olen näin vanha.
Ethän sinä ollut kuin 60 syntynyt.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Olitko sinä niin paljon vanhempi? Mahdollisesti äitini ikäinen?
Kysy.Mirri kirjoitti:Esitit vahvan ja kiintoisan väitteen.
Olisi kiva saada tiet ää, mitä lääkärit ja muut ammattilaiset/asiantuntijat sanovat asiaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kysy.Mirri kirjoitti:Esitit vahvan ja kiintoisan väitteen.
Olisi kiva saada tiet ää, mitä lääkärit ja muut ammattilaiset/asiantuntijat sanovat asiaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinulla on työvuosia jäljellä ainakin parikymmentä, mutta minulla vain 2-3.

trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Olitko sinä niin paljon vanhempi? Mahdollisesti äitini ikäinen?
No niiltä lääkäreiltä ja muilta ammattilaisilta ja asiantuntijoilta.trisse kirjoitti:Keltä?Kyllästynyt kirjoitti:Kysy.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Olitko sinä niin paljon vanhempi? Mahdollisesti äitini ikäinen?
Tuollaista en ole koskaan sanonut.
Kyllästynyt kirjoitti:No niiltä lääkäreiltä ja muilta ammattilaisilta ja asiantuntijoilta.trisse kirjoitti:Keltä?Kyllästynyt kirjoitti:Kysy.
Ellen aivan väärin muista, minulla 63 v 9kk.Mirri kirjoitti:Ainakin julkisella puolella vanhuuseläkeikä on vaihteleva ja riippuvainen omista valinnoista. Muistaakseni minun henkilökohtainen vanhuuseläkeikäni on 64v 5kk.
trisse kirjoitti:Se on monesti laskettu. 60 tai 61.
En. Mutta olen pannut merkille, että sinä pyrit arviointitilanteissa antamaan voinnistasi mahdollisimman huonon kuvan.trisse kirjoitti:Haluatko sinä kysyä minun voinnistani minua hoitavilta asiantuntijoilta?
Kyllästynyt kirjoitti:Kysy.Mirri kirjoitti:Esitit vahvan ja kiintoisan väitteen.
Olisi kiva saada tietää, mitä lääkärit ja muut ammattilaiset/asiantuntijat sanovat asiaan.

Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Se on monesti laskettu. 60 tai 61.
Sitä on usein arvuuteltu, mutta minä en ole sitä kertonut. Toisaalta, en kuitenkaan ole korjannut arviota oikeaksi.
trisse kirjoitti:Toivottavasti laskit sen pesukoneesi mitat paremmalla tarkkuudella. Vai voiko siitäkin leikata 10% pois?
Kyllästynyt kirjoitti:Ellen aivan väärin muista, minulla 63 v 9kk.Mirri kirjoitti:Ainakin julkisella puolella vanhuuseläkeikä on vaihteleva ja riippuvainen omista valinnoista. Muistaakseni minun henkilökohtainen vanhuuseläkeikäni on 64v 5kk.
m-vaiva kirjoitti:... Mun adoptioäitini muistaakseni on syntynyt samana vuonna tai sitten 58v. Kyllä hänet vielä koulutettiin 59vuotiaana samaan ammattiin mutta lisäkoululutuksella sai helpomman työn...
m-vaiva kirjoitti:... No kuitenkin kaiken kaikkiaan kyllä tuo Kyllästyneenkin tapauksessa näyttää lusmuilulta, koska minä sun lusmuilusi maksan...
Kyllästynyt kirjoitti:En. Mutta olen pannut merkille, että sinä pyrit arviointitilanteissa antamaan voinnistasi mahdollisimman huonon kuvan.trisse kirjoitti:Haluatko sinä kysyä minun voinnistani minua hoitavilta asiantuntijoilta?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa