Uusi nimimerkki

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Uusi nimimerkki

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 11.11.2017 13:40

trisse kirjoitti:Oo vaan. Tulee mieleen biisi "Jamie´s got a gun". Sopiix toi Chloe mulle vai mikä mä oisin..?

Kuva
Justiina
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja trisse » 11.11.2017 14:50

Ryysy kirjoitti:Puollan Härkistä, koska perustelut olivat niin hyvät. Huomionarvoista on myös se, että suurina annoksina härkis voi pierettää.

Hyvä pointti - komppaan!

Säästetään justiina kyllästyneelle.
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 11.11.2017 16:26

Minusta .Kissi on Justiina.
Rane

ViestiKirjoittaja Katla » 11.11.2017 17:45

RANE hooo, mitä mää juur luin :shock:
Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.11.2017 12:54

Alive kirjoitti:Mikäs minä olen? Voisin olla Jamie.

Ehdotan sinulle Kotikunnaan Rillaa. Montgomeryn Anna-teosten runotyttöjä. Joku heistä sopii. Nimi rimmaa kohtuu hyvin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.11.2017 13:05

Rane kirjoitti:Minusta .Kissi on Justiina.

Kannatetaan. .kissin huumortaju ostaa tuon.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.11.2017 13:55

trisse kirjoitti:Se on viettelysten vaunun vika repliikki. Siitä on aikaa kun otin sen täällä sigiksi. Ja olen aika varma siitä että olin silloin kännissä. Luottavainen kyllä. Ja jotain mitä en osaa tarkemmin selittää sanoin. Jollain tavalla samaistun elokuvan hahmoon ja nimenomainen repliikki vaan soitti jotain kaikuja minussa. (Ehkä osaan joskus kännissä selittää paremmin.) Ehkä kyseisen kohtauksen kautta sitäkin että minulla alkoi täällä heti mennä paremmin kun minua kohdeltiin armollisemmin.

Sinulle sopisi Spears, joka on sukunimi ja joka viittaa Madonnaa imitoivaan povekkaaseen pop-tähteen. Tyylissä on räväkkyyttä ja pinnallisuutta riittävästi.

Spear tarkoittaa myös eurooppalaista keskiaikaista keihästä, jonka kärki on pakotettua terästä ja jonka varsi on valmistettu haavasta.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Spear
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 12.11.2017 18:08

Aika vähän teillä on sukupuolineutraaleita nimmariehdotuksia.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Ryysy » 12.11.2017 18:33

Oo munapää. Siinä on muna, joka viittaa kanaan ja pää, joka viittaa ministeriin.

Mä voin olla paskapää, siinä on paska joka viittaa perseeseen ja pää, joka viittaa perseeseen myös.
Ryysy

ViestiKirjoittaja trisse » 12.11.2017 19:55

Hilppa kirjoitti:
trisse kirjoitti:Se on viettelysten vaunun vika repliikki. Siitä on aikaa kun otin sen täällä sigiksi. Ja olen aika varma siitä että olin silloin kännissä. Luottavainen kyllä. Ja jotain mitä en osaa tarkemmin selittää sanoin. Jollain tavalla samaistun elokuvan hahmoon ja nimenomainen repliikki vaan soitti jotain kaikuja minussa. (Ehkä osaan joskus kännissä selittää paremmin.) Ehkä kyseisen kohtauksen kautta sitäkin että minulla alkoi täällä heti mennä paremmin kun minua kohdeltiin armollisemmin.

Sinulle sopisi Spears, joka on sukunimi ja joka viittaa Madonnaa imitoivaan povekkaaseen pop-tähteen. Tyylissä on räväkkyyttä ja pinnallisuutta riittävästi.

Miten pinnallisuutta?
trisse

ViestiKirjoittaja Alive » 12.11.2017 21:18

Mä voin olla kakkahattu-täti.
Alive

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 12.11.2017 21:53

Ryysy kirjoitti:Oo munapää. Siinä on muna, joka viittaa kanaan ja pää, joka viittaa ministeriin.

Mä voin olla paskapää, siinä on paska joka viittaa perseeseen ja pää, joka viittaa perseeseen myös.

Oletko juovuksissa?
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.11.2017 23:14

trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Miten pinnallisuutta?

Käytöksessäsi on välillä ollut näitä pop-prinsessa-piirteitä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 12.11.2017 23:20

Mutta Tristanhan ON prinsessa...
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Ryysy » 13.11.2017 00:23

Sievä Sigismund kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Oo munapää. Siinä on muna, joka viittaa kanaan ja pää, joka viittaa ministeriin.

Oletko juovuksissa?

Se sopisi hyvin!
Ryysy

ViestiKirjoittaja trisse » 13.11.2017 00:41

Sievä Sigismund kirjoitti:Mutta Tristanhan ON prinsessa...

Jos oon kerta prinsessa niin mielummin sit Victoria.
trisse

Edellinen

Paluu Romulaatikko