trisse kirjoitti:Oo vaan. Tulee mieleen biisi "Jamie´s got a gun". Sopiix toi Chloe mulle vai mikä mä oisin..?

Justiina
trisse kirjoitti:Oo vaan. Tulee mieleen biisi "Jamie´s got a gun". Sopiix toi Chloe mulle vai mikä mä oisin..?

Ryysy kirjoitti:Puollan Härkistä, koska perustelut olivat niin hyvät. Huomionarvoista on myös se, että suurina annoksina härkis voi pierettää.
Alive kirjoitti:Mikäs minä olen? Voisin olla Jamie.
Rane kirjoitti:Minusta .Kissi on Justiina.
trisse kirjoitti:Se on viettelysten vaunun vika repliikki. Siitä on aikaa kun otin sen täällä sigiksi. Ja olen aika varma siitä että olin silloin kännissä. Luottavainen kyllä. Ja jotain mitä en osaa tarkemmin selittää sanoin. Jollain tavalla samaistun elokuvan hahmoon ja nimenomainen repliikki vaan soitti jotain kaikuja minussa. (Ehkä osaan joskus kännissä selittää paremmin.) Ehkä kyseisen kohtauksen kautta sitäkin että minulla alkoi täällä heti mennä paremmin kun minua kohdeltiin armollisemmin.
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Se on viettelysten vaunun vika repliikki. Siitä on aikaa kun otin sen täällä sigiksi. Ja olen aika varma siitä että olin silloin kännissä. Luottavainen kyllä. Ja jotain mitä en osaa tarkemmin selittää sanoin. Jollain tavalla samaistun elokuvan hahmoon ja nimenomainen repliikki vaan soitti jotain kaikuja minussa. (Ehkä osaan joskus kännissä selittää paremmin.) Ehkä kyseisen kohtauksen kautta sitäkin että minulla alkoi täällä heti mennä paremmin kun minua kohdeltiin armollisemmin.
Sinulle sopisi Spears, joka on sukunimi ja joka viittaa Madonnaa imitoivaan povekkaaseen pop-tähteen. Tyylissä on räväkkyyttä ja pinnallisuutta riittävästi.
Ryysy kirjoitti:Oo munapää. Siinä on muna, joka viittaa kanaan ja pää, joka viittaa ministeriin.
Mä voin olla paskapää, siinä on paska joka viittaa perseeseen ja pää, joka viittaa perseeseen myös.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Se on viettelysten vaunun vika repliikki. Siitä on aikaa kun otin sen täällä sigiksi. Ja olen aika varma siitä että olin silloin kännissä. Luottavainen kyllä. Ja jotain mitä en osaa tarkemmin selittää sanoin. Jollain tavalla samaistun elokuvan hahmoon ja nimenomainen repliikki vaan soitti jotain kaikuja minussa. (Ehkä osaan joskus kännissä selittää paremmin.) Ehkä kyseisen kohtauksen kautta sitäkin että minulla alkoi täällä heti mennä paremmin kun minua kohdeltiin armollisemmin.
Sinulle sopisi Spears, joka on sukunimi ja joka viittaa Madonnaa imitoivaan povekkaaseen pop-tähteen. Tyylissä on räväkkyyttä ja pinnallisuutta riittävästi.
Miten pinnallisuutta?
Sievä Sigismund kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Oo munapää. Siinä on muna, joka viittaa kanaan ja pää, joka viittaa ministeriin.
Mä voin olla paskapää, siinä on paska joka viittaa perseeseen ja pää, joka viittaa perseeseen myös.
Oletko juovuksissa?
Sievä Sigismund kirjoitti:Mutta Tristanhan ON prinsessa...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa