Sievä Sigismund kirjoitti:En ymmärtänyt, että Trump olisi muslimi. Täytyy varmaankin päivittää tämäkin yllättävä tieto muistilokeroihin.
Sinä poimit linkeistä viittaukset Trumpiin, en minä.
Sievä Sigismund kirjoitti:En ymmärtänyt, että Trump olisi muslimi. Täytyy varmaankin päivittää tämäkin yllättävä tieto muistilokeroihin.
trisse kirjoitti:Vissiin dementian esioireet näkyvät iäkkäämmässä porukassa netissäkin mutta olemme tässä tilanteessa ensimmäistä kertaa. Missä pisteessä sukulaisilla olisi oikeus sulkea netti ja välttää häpeä?
Kyllästynyt kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:En ymmärtänyt, että Trump olisi muslimi. Täytyy varmaankin päivittää tämäkin yllättävä tieto muistilokeroihin.
Sinä poimit linkeistä viittaukset Trumpiin, en minä.
Psykopatologia kirjoitti:Otin Pohjoismaiden kulttuurikeskuksen kirjaston ilmaiskirjoista WSOY/factan (2001) Suuren tietosanakirjan (A4, 1007 s.)
feminismi, aik. yl. katsomus, joka puoltaa miesten ja naisten tasa-arvoisuutta yhteiskunnassa; nyk. feminismillä tatkoitetaan erityisesti sellaista radikaalia naisliikettä, joka korostaa naisten oman erityislaatuisen kulttuurin ja arvomaailman merkitystä sekä naisille itselleen että koko yhteiskunnalle.
Sievä Sigismund kirjoitti:Niin niin, kun feministit haukkuvat Trumppia ylen aikaa, mutta muslimeista ollaan hiljaa, vaikka heidän öykkäröintinsä rinnalla Trump on pyhäkoulupoika...
Sievä Sigismund kirjoitti:Ole ollut havaitsevinani, että feministit projisoivat muslimien pahat teot valkoiseen heteromieheen. Mistähän tuommoinen piirre kertoo?
Vaimoja kuritetaan ja naisia ahdistellaan kadulla ”huvin vuoksi” – Useimmat arabimiehet eivät usko, että tasa-arvo sopii omaan kulttuuriin, tutkimus kertoo YK:n tutkimus kertoo, että asenteet eivät välttämättä muutu entistä vapaamielisimmiksi ajan kanssa.
Sievä Sigismund kirjoitti:Minulle on jäänyt kovin epäselväksi mikä on palstan feministien suhtautuminen islamiin?
Sievä Sigismund kirjoitti:Hilppa voisi katsoa pari pykälää ylempää, kun Ruotsin feministiministerit seisovat kiltisti hunnut päässä muslimipatriarkan edessä.
Miksi he eivät ole yhtä nöyriä ruotsalaisille patriarkoille?
trisse kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Minulle on jäänyt kovin epäselväksi mikä on palstan feministien suhtautuminen islamiin?
Miten se on voinut jäädä epäselväksi sen jälkeen kun minä, Kyllästynyt, hilppa ja ryysy olemme kaikki kysymykseesi vastanneet?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa