Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Feminismillä sinä, SIgismund (ja ehkä Kaapokin) viittaatte aivan eri asiaan kuin mitä feminismi meille feministeille merkiktsee.
No aivan varmasti. AInakin mitä sinuun tulee...
Feminismin määrittely ulkopuolelta on mielestäni tuhoon tuomittu yritys.
Miten muka joku muu kuin feministi itse voi määrätä tai määritellä mitä feminismiin kuuluu ja mitä ei...[/quote]
Kaapo kirjoitti:... Paskapuhetta. Minä kannatan tasa-arvoa sukupuolten välillä, mutta en vouhota siitä...
Ei ole tarpeen vouhottaa, mutta niin kauan kuin sinä käytät naiseuteen liittyviä sanoja solvaamiseen, halventamiseen ja haukkumiseen, sinun on turha minulle väittää olevasi tasa-arvon kannattaja.
Kaapo kirjoitti:... Lopeta tämä jankuttaminen...
Niin kauan kuin minulla on sinun viesteihisi liittyen jotain kommentoitavaa, minä niitä kommentoin. Uhkailuilla tai solvauksilla ei ole minuun (ainakaan mitään positiivista) vaikutusta.
Kaapo kirjoitti:... MOLEMMAT naiset saivat rahansa ja minua ei kumpikaan missään vaiheessa syyttänyt. (Lopakkoni oli tyjennetty naisten toimesta joten ei kai valittamista)...
Sinun tällä palstalla siteeraamassasi lainkohdassa ei ollut mitään mainintaa siitä, että poikkeuksen tekisi se, että tekijä jälkikäteen maksaa teon kohteelle - tai että lompakon tyhjentäminen (varkaus) oikeuttaisi olemaan yhdynnässä sammuneen/nukkuvan/tajuttoman ihmisen kanssa. Eikä asiaa muuta sekään, että teon kohde herää yhdynnän aikana, koska laissa sanotaan yrityksenkin olevan rangaistava.
On kokonaan toinen juttu, joutuuko tekijä asiasta koskaan syytteeseen tai peräti tuomituksi. Laki on kuitenkin selkeästi kirjoitettu; ilman kohteen suostumusta tai lupaa et, nukkuvan/sammuneen/tajuttoman ruumiinaukkoihin ei ole ole laillista työnnellä mitään (poikkeuksena tietenkin terveydenhuoltoon kuuluvat asiat).
Kaapo kirjoitti:... Mikään laki ei tuomitsisi tuota raiskauksena, EI edes suomessa...
Lain tulkinta ja laki ovat eri asioita. Minäkin luulen, ettet sinä (valitettavasti) Suomessakaan saisi teostasi rangaistusta.
Kaapo kirjoitti:... Nainen EI ollut tiedoton vaan nukkuva joka heräsi. Ei siis maannut kännissä tajuttomana. Huorat on selviä yleensä kun ne tekee töitä...
Aiemman kertomasi mukaan te kaikki kolme olitte juoneet yhdessä, ja jopa niin paljon, että ko. nainen oli sammunut.
Sinä siis itse selkeäsanaisesti mainitsit/kerroit naisen nimenomaan sammuneen. Nyt kuitenkin väität hänen olleen selvä. Kumpi noista sinun kertomistasi asioista pitää paikkaansa?
Kaapo kirjoitti:... Oikeasti toivoisin ylläpittäjältä tiukempaa otetta kaikkien syytösten suhteen mitä sinä täällä lasettelet.
Minä vertaan sinun itse kertomiasi asioita siihen Suomen lain kohtaan, jota sinä itse olet täällä siteerannut.