Ostin luurin

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Ostin luurin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.01.2017 11:22

Näköjään tätä voi käyttää telkkarin(kin) kaukosäätimenä.

Vielä kun oppisi hakemaan ja tallentamaan omia soittoääniä (musiikkia).
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.01.2017 12:31

Psykopatologia kirjoitti:Kaapo 13.1.2017 19:55
(- -) Joko tuli bannit tai ennakkovalvonta? - Tässä mun mielipide sun älystäs ja pätemisen tarpeestas.

Kyllä, laitan lauantaina asetuksista

Samalla olen aikeissa poistaa myös käyttäjän viesteineen, jolloin bannia asetuksista ei viritetä. - Kyse foorumilla on paljolti kuin työpaikoilla, joissa pätevät normaalit julkiset käyttäytymissäännöt ja joissa pomoa totellaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.01.2017 13:20

Kaapo kirjoitti:Maailmanhistoria on täynnä epäpäteviä diktaattoreita jotka lopussa menettää päänsä. :lol:

Paljon on myös itsekkäitä ihmisiä, jotka eivät piittaa alkeellisistakaan käytöstavoista, koska luulevat olevansa niiden ulottumattomissa ja yläpuolella.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.01.2017 13:26

Hehee.
En ole eläessäni ottanut itsestäni ainotakaan kuvaa, enkä ole mielelläni muidenkaan kuvattavana ollut.
Tässä luurissa on selfie-toiminto, ja siinä lisävarusteena on liukukytkin jolla voi säätää selfie-kameralla (etukamera) otettujen kuvien kauneusastetta.
En ole vielä kokeillut. En halua, että uusi puhelimeni halkeaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rane » 14.01.2017 14:43

Mikä Lumia sinulla oli, Kyllästynyt, ja mikä siihen tuli? Saitko siitä vaihdossa hyvitystä? Minulla on Lumia 1020 ja ostin sen kameran takia. Selfieitä minä en ota. Puheluja ei ole paljon eikä tekstiviestejä tule läheteltyä, mutta Facebook ja Messenger ovat käytössä päivin ja öin. Toivon, että puhelimeni kestää vielä pitkään.
Rane

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.01.2017 16:10

Olen sitä mieltä, että palstan tason muutos Kaapon poistamisen myötä on ylöspäin. Toivomisen varaa toki vielä jää.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.01.2017 16:14

Rane kirjoitti:Mikä Lumia sinulla oli, Kyllästynyt, ja mikä siihen tuli?...

Taitaa olla 320.

Kovin herkkä painalluksille se ei ollut alunperinkään, mutta kun sen näyttöön ilmestyi särö, se ei enää reagoinut painalluksiin senkään vertaa. Esimerkiksi niin, että kun painoi numeroa 3 ei tapahtunut mitään, ja kun painoi toisen kerran voimakkaammin, näytölle tuli 333.
Kyllä se vielä toimii, mutta erityisesti tekstiviestien kirjoittaminen sillä on tuskastuttavan hidasta.

Toistaiseksi olen Huaweihin tyytyväinen. Mielestäni tässä on hyvä hinta-laatu -suhde.

Toivon Lumiallesi pitkää ikää. Oli siinäkin hinta ja laatu tasapainossa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.01.2017 21:49

Edellä (tai muualla) .Kissi kiinnittää huomiota ärsykkeeseen (Kyllästyneeseen) mutta ei puutu Kaapon responsseihin, vaikka tämä haukkuu Kyllästynyttä erittäin rumasti. En usko, että millään netti-foorumilla hyväksytään moista. - Jos kirjoitat vielä "kyltsi", saat osaksesi hirmuisen rangaistuksen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.01.2017 22:00

En minäkään usko, että millään nettifoorumilla hyväksyttäisiin Kaapon toisiin kirjoittajiin kohdistamaa solvaamista ja haukkumista.

Entä tällainen otsikko: Voi vittu! Suuri kiroiluketju on lukittu; hyväksyttäisiinkö sitä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2017 00:08

Kaapon (henkilön) kirjoiituskielto alkaa sunnuntaina (joskus) aamupäivällä 15.1.2017 (myös viestit poistetaan) ja kestää helmikuun loppuun 28.2.2017.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 15.01.2017 03:42

.Kissi kirjoitti:
... Siis en tajua sun valtaa- Ei se mua enää liikuta sen enmpää, mutta pistin taas vaan merkille tuon, joka aina toistuu.

Kyllästynyt kirjotti:
"Toistuu, koska Kaapo toistuvasti käyttäytyy tavalla jota ei voi pitää asiallisena. Ja sinä otat tilanteesta irti kaiken minkä ikinä irti saat, että pääsisit taas minua syyttelemään Kaapon (tai jonkun muun) törttöilystä."

Mitä vittua taas höpötät? ...sinua syyttelemään...?? En syytttele, siis sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan vaadin sinua antamaan tilaa ja vapauksia kirjoitttajille. Mikä hiton tuomari sinä olet puuttumaan toisten kirjoitusten oikeellisuuteen tahi oikeuttamattomuuteen? Herää taas tuosta harhastasi ja ole normaali!!

Sanoin sanottavani, koska ihmettelen, miksei Kaapo saa kirjoittaa mitä haluaa? Miksi sinun pitää puuttua ja ojentaa aikuista miestä hänen kirjoituksistaan? Anna ihmisten kirjoittaa, mitä heillä on sanottavaa, ilman sun puuttumista asioihin. Onko sinulla jokin oma tarve nokkia toisten kirjoituksia ja pakko jotenkin pyrkiä niitä mollaamaan? Et ole mikään etkä kukaan, ojentamaan ihmisten tarvetta kirjoittaa?
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 15.01.2017 04:08

Psykopatologia kirjoitti:Edellä (tai muualla) .Kissi kiinnittää huomiota ärsykkeeseen (Kyllästyneeseen) mutta ei puutu Kaapon responsseihin, vaikka tämä haukkuu Kyllästynyttä erittäin rumasti. En usko, että millään netti-foorumilla hyväksytään moista. - Jos kirjoitat vielä "kyltsi", saat osaksesi hirmuisen rangaistuksen.

*
Tuo ylempi lainaus, sen huomasin, minkä Pertti kirjotti minulle! Otan siitä opikseni.
En Kyltsää enää, jos muistan vaan! En tiedä muista foorumeista, kun hengailen vaan täällä. Mutta miksei Kyllästynyt voi vaan jättää huomiotta kaikenmailman hölötyksiä, miksi pitää nostaa kauhea mekkala aina, kun joku mies häröilee? Ja miksi ihmeessä Pertti aina asettuu sille kannalle, että Kyllästynyttä syyttä haukutaan? Eihän se ole totta? Kyllästynyt on vaikea tyyppi ja porukka hermostuu hänen tyyliinsä ja antaa palautetta, se vaan täytyisi sietää hänenkin.
Ja ihmettelen sitäkin alati, että mitkä ovat Pertin syyt...kun hän aina varauksetta seisoo Kyllästyneen seläntakana, kuin henkivartija .En ymmärrä Kyllästyneen Pertiltä saaman 'kaiken hyväksymisen' huomion syitä syitä, minulle ne näyttäytyy sokeana suosimisena, muiden näkökantoja huomioon ottamattomana Kyllästynyttä suojaavana MÄÄRÄYKSINÄ.

Noh, jokatapauksessa, esitän taas kerran vastalauseen sille, että Kyllästyneen alttarille Pertti uhraa monta muuta kirjoittajaa, nyt tuon Kaapon. Minulla on oikeus ihmetellä ja tuoda se julki. Missäs se läpinäkyvyys on, se mun kaipaama tasavertaisuuden arvioinnin tae?
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.01.2017 04:32

.Kissi kirjoitti:... En syytttele, siis sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan vaadin sinua antamaan tilaa ja vapauksia kirjoitttajille. Mikä hiton tuomari sinä olet puuttumaan toisten kirjoitusten oikeellisuuteen tahi oikeuttamattomuuteen?...

Ei kyse ole oikeudesta kirjoittaa mitä haluaa, vaan velvollisuudesta noudattaa alkeellisia käytöstapoja - mitä sitten ikinä kirjoittaakaan.
.Kissi kirjoitti:... Sanoin sanottavani, koska ihmettelen, miksei Kaapo saa kirjoittaa mitä haluaa?...

Kyllä Kaapo saa kirjoittaa mitä haluaa, muttei miten haluaa. Niin kuin piereskely seurassa ei ole hyvää käytöstä, ei ole hyvien käytöstapojen mukaista kiroilla silloin kun mitään kiroilemisen aihetta ei ole.
Kenelläkään ei myöskään ole oikeutta nimitellä ketään - olkoon kohde asianomaiselle kuinka vastenmielinen tahansa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 15.01.2017 04:39

Kyllä Kaapo saa kirjoittaa mitä haluaa, muttei miten haluaa. Niin kuin piereskely seurassa ei ole hyvää käytöstä, ei ole hyvien käytöstapojen mukaista kiroilla silloin kun mitään kiroilemisen aihetta ei ole.
*
Mutta millä sinä perustelet sen. että juuri sinä olet oikeutettu ojentamaan Kaapoa hänen kirjoittamisistaan?
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.01.2017 04:48

.Kissi kirjoitti:... Ja miksi ihmeessä Pertti aina asettuu sille kannalle, että Kyllästynyttä syyttä haukutaan? Eihän se ole totta? Kyllästynyt on vaikea tyyppi ja porukka hermostuu hänen tyyliinsä ja antaa palautetta, se vaan täytyisi sietää hänenkin...

Palautetta voi antaa, mutta palaute pitää antaa asiallisella tavalla ja perustellen, eikä nimitellen ja perättömiä väitteitä heitellen.
.Kissi kirjoitti:... Ja ihmettelen sitäkin alati, että mitkä ovat Pertin syyt...kun hän aina varauksetta seisoo Kyllästyneen seläntakana, kuin henkivartija ...

Ei seiso.
Voin tältä istumalta esittää sinulle kymmeniä minulle osoitettuja asiattomia viestejä joihin kukaan ei ole puuttunut. Ei Pertti, et sinä - eikä kukaan muukaan. Olenkin taatusti saanut tällä palstalla osakseni enemmän nimittelyjä, solvauksia ja kiusaamista kuin kukaan muu, kenenkään asiaan puuttumatta. Päinvastoin, sinäkin Kiss olet ahkerasti ollut lyömässä lisää löylyä - ja joka kerta ilman perustelun häivääkään.
.Kissi kirjoitti:... Noh, jokatapauksessa, esitän taas kerran vastalauseen sille, että Kyllästyneen alttarille Pertti uhraa monta muuta kirjoittajaa, nyt tuon Kaapon. Minulla on oikeus ihmetellä ja tuoda se julki. Missäs se läpinäkyvyys on, se mun kaipaama tasavertaisuuden arvioinnin tae?

Kaapo ei ole mikään uhri - eikä ole irmelikään.
Kumpikin on tarkoituksella käyttäytynyt tavalla jota ei voi pitää hyväksyttävänä, saati asiallisena.

Missä on se tasavertaisuus, ettei kenelläkään ole oikeutta nimitellä ketään??? Miksi minun sinun mielestäsi pitäisi suostua nimiteltäväksi ja kiusattavaksi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.01.2017 04:49

.Kissi kirjoitti:... Mutta millä sinä perustelet sen. että juuri sinä olet oikeutettu ojentamaan Kaapoa hänen kirjoittamisistaan?

Tällä palstalla minulla on valvojan oikeudet - ja velvollisuudet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 15.01.2017 04:54

kirjoitit"...et sinä - eikä kukaan muukaan..."
Hyvä on, ymmärrän pointtisi. Pahoittelen vilpittömästi ymmärtämättömyyttäni. mutta et sinäkään ole niin helposti tajuttava-
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2017 05:18

Kyllästynyt kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:... Mutta millä sinä perustelet sen. että juuri sinä olet oikeutettu ojentamaan Kaapoa hänen kirjoittamisistaan?

Tällä palstalla minulla on valvojan oikeudet - ja velvollisuudet.

Toivottavasti et ole käyttänyt valvojan oikeuksiasi ja velvollisuuksiasi rivikirjoittajana. Kuten tiedetään: jos ojennat ja asetat ruotuun valvojana, tekstisi pitäisi näkyä vihreänä. Suurin osa Kaapolle kirjoittamistasi ojennusviesteistä ei ole väriltään vihreitä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.01.2017 09:38

Mirri kirjoitti:... Toivottavasti et ole käyttänyt valvojan oikeuksiasi ja velvollisuuksiasi rivikirjoittajana...

En, koska valvojan oikeuksia käyttäessäni minun pitää kirjautua ylläpito-osastolle.

Mielipiteeni eivät riipu siitä millä nimikkeellä olen kirjautunut. Ja mielipiteitäni minulla, niin kuin kenellä tahansa muullakin, on oikeus kertoa ja ilmaista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.01.2017 09:43

Kaapo kirjoitti:Tässä se on juuri tiivistettynä. Kyllästynyt nimittäin on erittän ärsyttävä kirjoittajaja sekä myös paha...

Vaikka minä sinun mielestäsi olisin kuinka ärsyttävä tai paha tahansa, sinulla ei ole oikeutta minua nimitellä.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko