Psykopatologia kirjoitti:Kaapo 13.1.2017 19:55
(- -) Joko tuli bannit tai ennakkovalvonta? - Tässä mun mielipide sun älystäs ja pätemisen tarpeestas.
Kyllä, laitan lauantaina asetuksista
Kaapo kirjoitti:Maailmanhistoria on täynnä epäpäteviä diktaattoreita jotka lopussa menettää päänsä.
Rane kirjoitti:Mikä Lumia sinulla oli, Kyllästynyt, ja mikä siihen tuli?...

Psykopatologia kirjoitti:Edellä (tai muualla) .Kissi kiinnittää huomiota ärsykkeeseen (Kyllästyneeseen) mutta ei puutu Kaapon responsseihin, vaikka tämä haukkuu Kyllästynyttä erittäin rumasti. En usko, että millään netti-foorumilla hyväksytään moista. - Jos kirjoitat vielä "kyltsi", saat osaksesi hirmuisen rangaistuksen.
.Kissi kirjoitti:... En syytttele, siis sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan vaadin sinua antamaan tilaa ja vapauksia kirjoitttajille. Mikä hiton tuomari sinä olet puuttumaan toisten kirjoitusten oikeellisuuteen tahi oikeuttamattomuuteen?...
.Kissi kirjoitti:... Sanoin sanottavani, koska ihmettelen, miksei Kaapo saa kirjoittaa mitä haluaa?...
.Kissi kirjoitti:... Ja miksi ihmeessä Pertti aina asettuu sille kannalle, että Kyllästynyttä syyttä haukutaan? Eihän se ole totta? Kyllästynyt on vaikea tyyppi ja porukka hermostuu hänen tyyliinsä ja antaa palautetta, se vaan täytyisi sietää hänenkin...
.Kissi kirjoitti:... Ja ihmettelen sitäkin alati, että mitkä ovat Pertin syyt...kun hän aina varauksetta seisoo Kyllästyneen seläntakana, kuin henkivartija ...
.Kissi kirjoitti:... Noh, jokatapauksessa, esitän taas kerran vastalauseen sille, että Kyllästyneen alttarille Pertti uhraa monta muuta kirjoittajaa, nyt tuon Kaapon. Minulla on oikeus ihmetellä ja tuoda se julki. Missäs se läpinäkyvyys on, se mun kaipaama tasavertaisuuden arvioinnin tae?
.Kissi kirjoitti:... Mutta millä sinä perustelet sen. että juuri sinä olet oikeutettu ojentamaan Kaapoa hänen kirjoittamisistaan?
Kyllästynyt kirjoitti:.Kissi kirjoitti:... Mutta millä sinä perustelet sen. että juuri sinä olet oikeutettu ojentamaan Kaapoa hänen kirjoittamisistaan?
Tällä palstalla minulla on valvojan oikeudet - ja velvollisuudet.

Mirri kirjoitti:... Toivottavasti et ole käyttänyt valvojan oikeuksiasi ja velvollisuuksiasi rivikirjoittajana...
Kaapo kirjoitti:Tässä se on juuri tiivistettynä. Kyllästynyt nimittäin on erittän ärsyttävä kirjoittajaja sekä myös paha...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa