irmeli kirjoitti:Pöntön näköistä, kun matkit Mirriä tuolla ok- viestillä. Pitäisit ennen vaikka turpasi kiinni, jos ei ole mitään sanottavaa.
Psykopatologia kirjoitti:Mirrin linkki ei ole hyvä.
Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Pöntön näköistä, kun matkit Mirriä tuolla ok- viestillä. Pitäisit ennen vaikka turpasi kiinni, jos ei ole mitään sanottavaa.
Sinä se irmeli osaat tapella vaikka itseksesi. Kukaan ei ole sinulle nyt mitään negatiivista sanonut, mutta siä siinä kehittelet tuota omaa yhden ihmisen sotaasi.Onnea vaan! Minä en meinaa kanssasi tapella.
Sateentekijä kirjoitti:Taitaa minun visiteeraamiseni jäädä täällä päiväkirja- kirjoitteluksi. Ellei sitten ajan mittaan pääty sekin. Yhtään uutta tai mielenkiintoista ketjua ei täällä ylellä tällä hetkellä ole. Tuokin " montako sukupuolta on olemassa" on käsitelty jo useassa ketjussa. Aiheiden puuttuessa aletaan jauhaa samoja asioita. Samat tyypit kettuilee ja samat tyypit reagoi. Alkaa muistuttaa jotain esihistoriallista muinaisjäännöstä koko foorumi. Ikäänkuin dinosaurukset tarinoimassa iltanuotiolla
Sitä paitsi en koe saavani noista jutuista mitään eikä minulla liioin ole sinne mitään annettavaa. Ehkä olen löytänyt elämää muualta!
Kirjoittaja irmeli » 01 Marras 2016, 08:28
Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:
Pöntön näköistä, kun matkit Mirriä tuolla ok- viestillä. Pitäisit ennen vaikka turpasi kiinni, jos ei ole mitään sanottavaa.
Sateentekijä kirjoitti:
Sinä se irmeli osaat tapella vaikka itseksesi. Kukaan ei ole sinulle nyt mitään negatiivista sanonut, mutta siä siinä kehittelet tuota omaa yhden ihmisen sotaasi.Onnea vaan! Minä en meinaa kanssasi tapella.
irmeli kirjoitti:
Luepa ketjun aloituksesi.
Olisin sinuna suht hiljaa.
irmeli
"ja mistähän syystä kuvittelet minulla olevan tarvetta täällä ketään tai kenenkään persettä nuolla, kuten rakas ystäväni irmeli niin "hauskasti" tapaa sanoa."
sateentekijä päiväkirjassaan.
Eli tulit haastamaan riitaa.
Sulla ei taida täällä olla nyt ketään kenen persettä voisit nuoleskella?
Sateentekijä kirjoitti:Taitaa minun visiteeraamiseni jäädä täällä päiväkirja- kirjoitteluksi. Ellei sitten ajan mittaan pääty sekin. Yhtään uutta tai mielenkiintoista ketjua ei täällä ylellä tällä hetkellä ole. Tuokin " montako sukupuolta on olemassa" on käsitelty jo useassa ketjussa. Aiheiden puuttuessa aletaan jauhaa samoja asioita. Samat tyypit kettuilee ja samat tyypit reagoi. Alkaa muistuttaa jotain esihistoriallista muinaisjäännöstä koko foorumi. Ikäänkuin dinosaurukset tarinoimassa iltanuotiolla
Sitä paitsi en koe saavani noista jutuista mitään eikä minulla liioin ole sinne mitään annettavaa. Ehkä olen löytänyt elämää muualta!
Psykopatologia kirjoitti:Ovatko hedelmättömät naiset ja hedelmälliset naiset eri sukupuolia? Meinaan kun linkissäsi eunukki on yksi suokupoli.
Tyy kirjoitti:Sateentekijä, varmasti pystyt parempaan kuin kirjoitusvirheisiin tarttuminen.
Eunukki ei tarkoita lisääntymiskyvytöntä miestä.
Eunukki (myös kastraatti eli kuohilas) on mies, jonka kivekset ja mahdollisesti myös muut sukupuolielimet on poistettu kastraatiolla. Vanhimmat maininnat eunukeista ovat Sumerista 2000-luvulta eaa. Seuraavina vuosisatoina ja -tuhansina eunukit hoitivat yhteiskunnallisia tehtäviä useissa kulttuureissa. Eunukit ovat palvelleet sotilasjohtajina, laulajina, uskonnon merkkihenkilöinä, virkamiehinä ja haaremien vartijoina. Lapsena kuohituille eunukeille ei tule murrosikää. Heillä on pysyvästi esimerkiksi korkea ääni sekä vähän karvoitusta ja fyysistä voimaa. Heidän rasvakudoksensa määrä ja sijoittuminen vartaloon voivat olla naismaiset. Aikuisena kuohituilla eunukeilla on samoja ominaisuuksia lievempinä.
Monet eunukit olivat arvostettuja palvelijoita. Heihin luotettiin paljon, koska heillä ei ollut mieshormonin vähäisyyden takia voimakasta sukupuoliviettiä ja heidän luonteensa oli rauhallinen. Eunukit saivat vartioida haaremia, koska uskottiin, että he eivät tunteneet haaremin naisiin seksuaalista vetoa. Eunukeille voitiin myöntää korkeita virkoja, koska ei ollut pelkoa, että he lisääntymiskyvyttöminä olisivat voineet perustaa perinnöllistä dynastiaa.
Lapsena kuohitut eunukit ovat pysyvästi impotentteja, mutta aikuisena kuohittu eunukki voi saada erektion, jos häneltä ei ole poistettu siitintä. Rooman valtakunnassa jotkut naiset suosivat eunukkeja rakastajinaan. Tähän perusteena saattoi olla paitsi se, että kyseinen nainen ei halunnut tulla raskaaksi, myös se, että eunukit pystyvät säilyttämään erektion poikkeuksellisen pitkään.
irmeli kirjoitti:Suomessa sukupuolenkorjausleikkauksessa olleet ovat eunukkeja.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305636611046
"Suomessa sukupuolenkorjaus edellyttää yhä lisääntymiskyvyttömyyttä".
Jos siis nainen teettää itsestään miehen, ei se mies kuitenkaan saa kunnon munia. Tuhkamunat niinsanotusti.
Jos toisinpäin, niin mies-nainen ei saa kai kohtua???
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa