Just a little visit

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Just a little visit

ViestiKirjoittaja irmeli » 31.10.2016 23:07

Pöntön näköistä, kun matkit Mirriä tuolla ok- viestillä. Pitäisit ennen vaikka turpasi kiinni, jos ei ole mitään sanottavaa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 31.10.2016 23:20

irmeli kirjoitti:Pöntön näköistä, kun matkit Mirriä tuolla ok- viestillä. Pitäisit ennen vaikka turpasi kiinni, jos ei ole mitään sanottavaa.

Sinä se irmeli osaat tapella vaikka itseksesi. Kukaan ei ole sinulle nyt mitään negatiivista sanonut, mutta siä siinä kehittelet tuota omaa yhden ihmisen sotaasi.Onnea vaan! Minä en meinaa kanssasi tapella.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 01.11.2016 06:50

Psykopatologia kirjoitti:Mirrin linkki ei ole hyvä.

Miksi mulle tuli taas seitkytluvun Psykiatria-opus mieleen... Varmaan olisit kaivannut normaaliuden eri määritelmiä spekulointeineen siltä pohjalta.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 01.11.2016 07:12

Yleensä normaali koetaan tavoiteltavana tai jopa ideaalitilana, koska ajatellaan, että sillä sanonnalla (normaali) voidaan poistaa kaikki kielteinen poikkeava. Kuitenkin ihmiset usein haluavat korostaa yksilöllisyyttään. Tuolloin kaikki normaalista poikkeava onkin yhtäkkiä tavoiteltavaa ominaisuutta. Minusta koko dilemmassa, jos sellaista on, on ristiriita. (Tai vain semantiikkaa.)
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 01.11.2016 07:41

Täällä olen muuten joskus kokenut, että mielenterveysongelmat ovat normaaleja. Tässä taas normaalius viittaa siihen, ettei niin tarvitse itse hävetä ja peitellä. Muualla sitten täysin eri meininki.
Ryysy

ViestiKirjoittaja irmeli » 01.11.2016 08:28

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Pöntön näköistä, kun matkit Mirriä tuolla ok- viestillä. Pitäisit ennen vaikka turpasi kiinni, jos ei ole mitään sanottavaa.

Sinä se irmeli osaat tapella vaikka itseksesi. Kukaan ei ole sinulle nyt mitään negatiivista sanonut, mutta siä siinä kehittelet tuota omaa yhden ihmisen sotaasi.Onnea vaan! Minä en meinaa kanssasi tapella.

Luepa ketjun aloituksesi.
Olisin sinuna suht hiljaa.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 01.11.2016 08:30

Sateentekijä kirjoitti:Taitaa minun visiteeraamiseni jäädä täällä päiväkirja- kirjoitteluksi. Ellei sitten ajan mittaan pääty sekin. Yhtään uutta tai mielenkiintoista ketjua ei täällä ylellä tällä hetkellä ole. Tuokin " montako sukupuolta on olemassa" on käsitelty jo useassa ketjussa. Aiheiden puuttuessa aletaan jauhaa samoja asioita. Samat tyypit kettuilee ja samat tyypit reagoi. Alkaa muistuttaa jotain esihistoriallista muinaisjäännöstä koko foorumi. Ikäänkuin dinosaurukset tarinoimassa iltanuotiolla

Sitä paitsi en koe saavani noista jutuista mitään eikä minulla liioin ole sinne mitään annettavaa. Ehkä olen löytänyt elämää muualta!

Ketjun aloitus on siis tämä. Sateentekijä aina toivoo, että pysytään aiheessa.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 01.11.2016 08:49

"ja mistähän syystä kuvittelet minulla olevan tarvetta täällä ketään tai kenenkään persettä nuolla, kuten rakas ystäväni irmeli niin "hauskasti" tapaa sanoa."
sateentekijä päiväkirjassaan.
Eli tulit haastamaan riitaa.
Sulla ei taida täällä olla nyt ketään kenen persettä voisit nuoleskella?
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 01.11.2016 19:12

Kirjoittaja irmeli » 01 Marras 2016, 08:28

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:
Pöntön näköistä, kun matkit Mirriä tuolla ok- viestillä. Pitäisit ennen vaikka turpasi kiinni, jos ei ole mitään sanottavaa.

Sateentekijä kirjoitti:

irmeli kirjoitti:
Luepa ketjun aloituksesi.
Olisin sinuna suht hiljaa.
irmeli

"ja mistähän syystä kuvittelet minulla olevan tarvetta täällä ketään tai kenenkään persettä nuolla, kuten rakas ystäväni irmeli niin "hauskasti" tapaa sanoa."
sateentekijä päiväkirjassaan.
Eli tulit haastamaan riitaa.
Sulla ei taida täällä olla nyt ketään kenen persettä voisit nuoleskella?

Kuules nyt "rakas" irmeli. Koko ketjussa ei ollut sanaakaan sinusta, ennenkuin itse tulit tänne tappelua etsimään.
Irmeli se vaan jatkaa oman pahantuulisuutensa purkamista ja tuopa hän taas päiväkirjakirjoituksiakin tapansa mukaan tänne yleen! Kummaa porukkaa olette, kun ette ymmärrä, ettei päiväkijakirjoituksisa saa tuoda yleen varsinkaan varsinaisesta yhteydestä irroitettuina.Eikä muutenkaan. Lepsua ylläpitoa ei moinen näytä haittaavan.
Ja mitä tulee tuohon irmelin viljelemään "perseen nuolenta" sanontaan, se on yksi niitä vastenmielisimpiä mitä hän käyttää.Osoittaa vain hänen sanavarastonsa suppeuden

On sinulla , irmeli , aivan käsittämätön tuo itsensä esille tuomisen tarve, kun joka ketjuun tunget vaikkei sinusta ole mitään alunperin kirjoitettu.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 01.11.2016 19:42

Sateentekijä kirjoitti:Taitaa minun visiteeraamiseni jäädä täällä päiväkirja- kirjoitteluksi. Ellei sitten ajan mittaan pääty sekin. Yhtään uutta tai mielenkiintoista ketjua ei täällä ylellä tällä hetkellä ole. Tuokin " montako sukupuolta on olemassa" on käsitelty jo useassa ketjussa. Aiheiden puuttuessa aletaan jauhaa samoja asioita. Samat tyypit kettuilee ja samat tyypit reagoi. Alkaa muistuttaa jotain esihistoriallista muinaisjäännöstä koko foorumi. Ikäänkuin dinosaurukset tarinoimassa iltanuotiolla

Kuva

Sitä paitsi en koe saavani noista jutuista mitään eikä minulla liioin ole sinne mitään annettavaa. Ehkä olen löytänyt elämää muualta!
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.11.2016 20:00

Ovatko hedelmättömät naiset ja hedelmälliset naiset eri sukupuolia? Meinaan kun linkissäsi eunukki on yksi suokupoli.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 01.11.2016 20:19

Irmeli, mitä järkeä on kopioida aloitusviestiä yhtenään? Kai sen jokainen lukukykyinen on jo lukenut.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 01.11.2016 20:22

Psykopatologia kirjoitti:Ovatko hedelmättömät naiset ja hedelmälliset naiset eri sukupuolia? Meinaan kun linkissäsi eunukki on yksi suokupoli.

Minkälainen kupoli mahtaa tuo suokupoli olla:)?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Tyy » 02.11.2016 02:56

Sateentekijä, varmasti pystyt parempaan kuin kirjoitusvirheisiin tarttuminen.

Eunukki ei tarkoita lisääntymiskyvytöntä miestä.
Tyy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 02.11.2016 17:58

Tyy kirjoitti:Sateentekijä, varmasti pystyt parempaan kuin kirjoitusvirheisiin tarttuminen.

Eunukki ei tarkoita lisääntymiskyvytöntä miestä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Eunukki
Eunukki (myös kastraatti eli kuohilas) on mies, jonka kivekset ja mahdollisesti myös muut sukupuolielimet on poistettu kastraatiolla. Vanhimmat maininnat eunukeista ovat Sumerista 2000-luvulta eaa. Seuraavina vuosisatoina ja -tuhansina eunukit hoitivat yhteiskunnallisia tehtäviä useissa kulttuureissa. Eunukit ovat palvelleet sotilasjohtajina, laulajina, uskonnon merkkihenkilöinä, virkamiehinä ja haaremien vartijoina. Lapsena kuohituille eunukeille ei tule murrosikää. Heillä on pysyvästi esimerkiksi korkea ääni sekä vähän karvoitusta ja fyysistä voimaa. Heidän rasvakudoksensa määrä ja sijoittuminen vartaloon voivat olla naismaiset. Aikuisena kuohituilla eunukeilla on samoja ominaisuuksia lievempinä.
Monet eunukit olivat arvostettuja palvelijoita. Heihin luotettiin paljon, koska heillä ei ollut mieshormonin vähäisyyden takia voimakasta sukupuoliviettiä ja heidän luonteensa oli rauhallinen. Eunukit saivat vartioida haaremia, koska uskottiin, että he eivät tunteneet haaremin naisiin seksuaalista vetoa. Eunukeille voitiin myöntää korkeita virkoja, koska ei ollut pelkoa, että he lisääntymiskyvyttöminä olisivat voineet perustaa perinnöllistä dynastiaa.
Lapsena kuohitut eunukit ovat pysyvästi impotentteja, mutta aikuisena kuohittu eunukki voi saada erektion, jos häneltä ei ole poistettu siitintä. Rooman valtakunnassa jotkut naiset suosivat eunukkeja rakastajinaan. Tähän perusteena saattoi olla paitsi se, että kyseinen nainen ei halunnut tulla raskaaksi, myös se, että eunukit pystyvät säilyttämään erektion poikkeuksellisen pitkään.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 02.11.2016 18:21

Suomessa sukupuolenkorjausleikkauksessa olleet ovat eunukkeja.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305636611046
"Suomessa sukupuolenkorjaus edellyttää yhä lisääntymiskyvyttömyyttä".

Jos siis nainen teettää itsestään miehen, ei se mies kuitenkaan saa kunnon munia. Tuhkamunat niinsanotusti.
Jos toisinpäin, niin mies-nainen ei saa kai kohtua???
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.11.2016 19:06

Miksi Riidankylväjä ei hyväsksynyt minua haareminsa vartiaksi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 02.11.2016 19:08

irmeli kirjoitti:Suomessa sukupuolenkorjausleikkauksessa olleet ovat eunukkeja.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305636611046
"Suomessa sukupuolenkorjaus edellyttää yhä lisääntymiskyvyttömyyttä".

Jos siis nainen teettää itsestään miehen, ei se mies kuitenkaan saa kunnon munia. Tuhkamunat niinsanotusti.
Jos toisinpäin, niin mies-nainen ei saa kai kohtua???

Kotimaan kirjoitus on täysin huitunplittua.Eunukit ovat miespuolisia, joilta on poistettu sukuelimet.Heillä ei ole mitään tekemista transsukupuolisuuden kanssa.
Jos olisit viitsinyt perehtyä sukupuolenkorjaus operaatioihin edes vähän, tai transsukupuolisuuteen, et esittäisi tuommoisia typeryyksiä.Eivät he ole mitään eunukkeja. Sinä vaan et tunnu ymmärtävän eroa.
Tokihan Trans-ihminen on lisääntymiskyvytön. Se on oma valinta.Useimmilta transmiehiltä on poistettu rinnat ja kohtu ja he saavat testosreronihoitoa koko ikänsä, joiten hellä alkaa parrankasvu, äänen madaltuminen ym ulkoiset miessukupuolen tuntomerkit. Eiväthän he siittiöitä saa. Samoin kuin transnaiset eivät saa munasoluja. Vielä nykyjään heidät on lääketieteellisesti todettava lisääntymiskyvyttömiksi, mutta tähän on tulossa muutos.
Siksi he mieluummin käyttävätkin etuliitettä trans-
Miksi sinä irmeli haluat ilmaista asian tuolla halveksuvalla ja loukkaavalla tyylillä? Se kertoo ainoastaan sinun omasta kapeanäköisyydestäsi ja suvaitsemattomuudestasi. Miltä tuntuisi jos sinusta käytettäisiin nimitystä maho, ikäänkuin lehmästä joka ei pysty vasikoimaan?
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 02.11.2016 19:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 02.11.2016 19:16

Olisit sinä itse lukenut linkkini
" Ruotsi lopetti tällä viikolla juridisen sukupuolensa korjaavien pakkosterilisoinnit.

Peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson (sd) on luvannut asettaa tämän vuoden kuluessa työryhmän pohtimaan transseksuaalin sukupuolen vahvistamisesta annetun lain muutostarpeita."
Juttu on kyllä pari vuotta vanha mutta laki ei ole Suomessa muuttunut.

Suomessa lisääntymiskyvyn menetys sukupuolikorjauksen haluaville ei ole oma valinta vaan laki sen määrää.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 02.11.2016 19:20

https://takku.net/forum/viewtopic.php?showtopic=16939
"Myös Suomessa kansalaisjärjestöt ovat vaatineet voimakkaasti lain uudistamista. Pakkosteriloinnit loukkaavat transsukupuolisten ihmisoikeuksia, sillä osa heistä voi saada omia biologisia jälkeläisiä."
irmeli

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko