Oireita

Re: Puutunut suu

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.10.2016 14:00

Kaapo kirjoitti:Oletko imenyt munaa oudokseltaan?
Voipi tulla kyseisiä oireta. Mitään lääkettähän hommaan ei ole.
Ajan kanssa lähtee.

Vaadin tästä ylläolevasta epäasiallisesta viestistä Kaapolta julkisen anteeksipyynön palstalla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 28.10.2016 14:37

Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Oletko imenyt munaa oudokseltaan?
Voipi tulla kyseisiä oireta. Mitään lääkettähän hommaan ei ole.
Ajan kanssa lähtee.

Vaadin tästä ylläolevasta epäasiallisesta viestistä Kaapolta julkisen anteeksipyynön palstalla.

26 päivää viestin kirjoittamisen jälkeen vaadit julkista anteeksipyyntöä. :lol:

Hei, nää ei ole mitkää pressanvaalit jossa Monica on päättänyt vetää "harkitut herneet" nenään vuosien päästä.
Eli ei heru.
Vieläkö on suu puutunut?

Mitä kuvittelet hyötyväsi tästä avauksestasi ja mikä oli perimmäinen motiivi?
Toki se paistaa läpi kirkkaana kaikille joilla on omat aivot, mutta haluasin tietää kuinka selkeänä sinulle?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.10.2016 14:46

Joko pyydät tai lähdet.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 28.10.2016 14:58

Poistettu.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 28.10.2016 16:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.10.2016 15:19

Tällä foorumilla kokemasi turhautuneisuus huomioon ottaen lähteminen voi olla erittäin järkevä päätös. Suotta rasitat itseäsi täällä, koska foorumi ilmiselvästi ottaa enemmän kuin antaa sillä seurauksella, että vakava turhautuneisuutesi ylittää kestokykysi rajat.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 28.10.2016 15:24

Mirri kirjoitti:Tällä foorumilla kokemasi turhautuneisuus huomioon ottaen lähteminen voi olla erittäin järkevä päätös. Suotta rasitat itseäsi täällä, koska foorumi ilmiselvästi ottaa enemmän kuin antaa sillä seurauksella, että vakava turhautuneisuutesi ylittää kestokykysi rajat.

Vedä Mirri naisen sukuelin korviesi yli.
Vastasin Hilpan päiväkirjaan, koska hän antoi ymmärtää, että on jotain vakavampaa kyseessä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.10.2016 15:38

Kaapo kirjoitti:26 päivää viestin kirjoittamisen jälkeen vaadit julkista anteeksipyyntöä. :lol:
Hei, nää ei ole mitkää pressanvaalit jossa Monica on päättänyt vetää "harkitut herneet" nenään vuosien päästä.
Eli ei heru.
Vieläkö on suu puutunut?
Mitä kuvittelet hyötyväsi tästä avauksestasi ja mikä oli perimmäinen motiivi?
Toki se paistaa läpi kirkkaana kaikille joilla on omat aivot, mutta haluasin tietää kuinka selkeänä sinulle?

Kaapo, ennen kuin yritin tehdä neuvomallasi tavalla, katsoin mitä yllä olet sanonut ja totesin, että julkinen vastauksesi Hilpalle ei kuittaannu millään päiväkirjalepertelyillä.

Tässä tämä minulle antamasi neuvo: "Vedä Mirri naisen sukuelin korviesi yli." Aikamoista jankkaamista; olet antanut samaa ohjetta täällä jo ties miten monta kertaa.

15:41. Lisäys. Ja vielä: eihän Hilppa tosiaan saanut mitään julkista anteeksipyyntöä aiemmastakaan hänelle suuntaamastasi törkeydestä, vaan kävit lepertelemässä päiväkirjassaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 28.10.2016 16:10

Korjattu alkuperäiseen viestiin.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.10.2016 16:36

Kaapo kirjoitti:Korjattu alkuperäiseen viestiin.

Alkuperäisen viestin korjaushan ei ole sama asia kuin julkinen anteeksipyyntö.
Korjaamalla törttöilijä vain pesee itsensä puhtaaksi, ja voi helposti käydä niin, että jälkeenpäin on hyvin vaikeaa todistaa alkuperäisen tekstin olleen olemassa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 28.10.2016 16:51

On se viesti tallessa lainauksissa ja pysyy, joten tuskin tässä itsensä pesemisestä on kysymys.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.10.2016 16:55

Kaapo kirjoitti:On se viesti tallessa lainauksissa ja pysyy, joten tuskin tässä itsensä pesemisestä on kysymys.

Ei se kuitenkaan ole anteeksipyyntö.
Alkuperäisen viestin säilyminen/säilyttäminen vain lainauksissa vierittää vastuun sinun sanomisiesi säilymisestä muiden kannettavaksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 28.10.2016 17:01

Antaa nyt Hilpan itse kuitenkin päättää asiasta että kelpaako.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.10.2016 17:05

Kaapo kirjoitti:Antaa nyt Hilpan itse kuitenkin päättää asiasta että kelpaako.

Tietenkin, mutta minä kerroin oman mielipiteeni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.10.2016 18:27

Minun puolestani jokainen päättääköön toimistaan itse. Aihe muodostui kohdallani sen verran veret seisauttavaksi, että en riitelypohjalta enkä alatyylipohjalta kasvojen puutumista koskien ym. ketjun aiheesta keskustele.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 28.10.2016 18:29

Hilppa kirjoitti:Minun puolestani jokainen päättääköön toimistaan itse. Aihe muodostui kohdallani sen verran veret seisauttavaksi, että en riitelypohjalta enkä alatyylipohjalta kasvojen puutumista koskien ym. ketjun aiheesta keskustele.

Eikä ole tarve...
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.10.2016 21:51

Kaapo (Hilpalle) 28.10.2016 14:37 Mitä kuvittelet hyötyväsi tästä avauksestasi ja mikä oli perimmäinen motiivi?
[PP]

(Mm.) minulle, joka kuitenkin ajatusluen foorumin kirjoittajia verrattomasti paremmin kuin Kaapo, Hilpan aivoitukset eivät ole lainkaan mitään kristallia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.10.2016 21:58

Kaapo kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tällä foorumilla kokemasi turhautuneisuus huomioon ottaen lähteminen voi olla erittäin järkevä päätös. Suotta rasitat itseäsi täällä, koska foorumi ilmiselvästi ottaa enemmän kuin antaa sillä seurauksella, että vakava turhautuneisuutesi ylittää kestokykysi rajat.

Vedä Mirri naisen sukuelin korviesi yli.
Vastasin Hilpan päiväkirjaan, koska hän antoi ymmärtää, että on jotain vakavampaa kyseessä.

Minä vaadin sinulta Mirrin puolesta julkista anteeksipyyntöä sanomisestasi. - (Ylläpidon mahdolliset toimet tässä Hilpan ja Mirrin asiasta tapahtuvat huomenna lauantaina.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 29.10.2016 07:13

Kuules nyt PuuPää.
Mulle on aivan sama mitä ne ylläpidon toimet on.
Kaikille on ilman muuta selvää, että sinä olet kyykyttäjä ja täällä idiootein aines on kermaa ja he hallitsevat näsäviisasteluillaan keskusteluja.
Joten pidäppä hyvänä foorumisi.

Samalla tietysti pääset kiusallisesta henkilöstä joka tohtii kritisoida ylläpidon toima ja "palstaälykköjen" nälvimistä.
Kyllä maailmaan foorumeita mahtuu ja meikäläisen jutut on tervetulleita monessakin paikassa joten...

https://www.youtube.com/watch?v=cZI6EdnvH-8
So Long Marianne by Leonard Cohen 4:52

Känniääliö!

Edit: Jos jollakulla sattuu olemaan meikäläisen priva kontaktit niin vapasti voi kirjottaa mikäli siltä tuntuu tai tohtii.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.10.2016 10:29

Kaapo kirjoitti:Kuules nyt PuuPää.
Mulle on aivan sama mitä ne ylläpidon toimet on.
Kaikille on ilman muuta selvää...

"kaikille"? Kuka on antanut sinulle valtuudet julistaa omia ajatuksiasi esimerkiksi minun nimissäni?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.10.2016 16:17

Kaapo, et sinä ole ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään, joka 'tohtii' kritisoida ylläpidon toimia.
Täällä on nähty sinua fiksumpia kriittisiä kirjoittajia, jotka älyävät olla sortumatta niin näyttäviin ja vaikuttaviin rimanalituksiin kuin sinä olet tehnyt. Sinun törkeä käyttäytymisesi ei vaadi minkäänlaista rohkeutta ja uskaltamista - vaikka luuletkin niin. Tarvitaan vain ylimielisyyttä ja kunnioituksen puutetta yhdistettynä piittaamattomuuteen, ja niitä sinulla piisaa.

Tämä foorumi kirjoittajineen ja ylläpitoineen on ollut sinulle kompastuskivenä sillä tavoin, että sielusi on levinnyt (tai olet kompuroidessasi levittänyt sen) peittelemättömänä lukijoiden silmien eteen tarkasteltavaksi. Näkymät ovat olleet aikamoiset.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet