Kaapo kirjoitti:Oletko imenyt munaa oudokseltaan?
Voipi tulla kyseisiä oireta. Mitään lääkettähän hommaan ei ole.
Ajan kanssa lähtee.
Vaadin tästä ylläolevasta epäasiallisesta viestistä Kaapolta julkisen anteeksipyynön palstalla.
Kaapo kirjoitti:Oletko imenyt munaa oudokseltaan?
Ajan kanssa lähtee.
Hilppa kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Oletko imenyt munaa oudokseltaan?
Ajan kanssa lähtee.
Vaadin tästä ylläolevasta epäasiallisesta viestistä Kaapolta julkisen anteeksipyynön palstalla.

Mirri kirjoitti:Tällä foorumilla kokemasi turhautuneisuus huomioon ottaen lähteminen voi olla erittäin järkevä päätös. Suotta rasitat itseäsi täällä, koska foorumi ilmiselvästi ottaa enemmän kuin antaa sillä seurauksella, että vakava turhautuneisuutesi ylittää kestokykysi rajat.
Kaapo kirjoitti:26 päivää viestin kirjoittamisen jälkeen vaadit julkista anteeksipyyntöä.![]()
Hei, nää ei ole mitkää pressanvaalit jossa Monica on päättänyt vetää "harkitut herneet" nenään vuosien päästä.
Eli ei heru.
Vieläkö on suu puutunut?
Mitä kuvittelet hyötyväsi tästä avauksestasi ja mikä oli perimmäinen motiivi?
Toki se paistaa läpi kirkkaana kaikille joilla on omat aivot, mutta haluasin tietää kuinka selkeänä sinulle?

Kaapo kirjoitti:Korjattu alkuperäiseen viestiin.
Kaapo kirjoitti:On se viesti tallessa lainauksissa ja pysyy, joten tuskin tässä itsensä pesemisestä on kysymys.
Kaapo kirjoitti:Antaa nyt Hilpan itse kuitenkin päättää asiasta että kelpaako.
Hilppa kirjoitti:Minun puolestani jokainen päättääköön toimistaan itse. Aihe muodostui kohdallani sen verran veret seisauttavaksi, että en riitelypohjalta enkä alatyylipohjalta kasvojen puutumista koskien ym. ketjun aiheesta keskustele.
Kaapo kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tällä foorumilla kokemasi turhautuneisuus huomioon ottaen lähteminen voi olla erittäin järkevä päätös. Suotta rasitat itseäsi täällä, koska foorumi ilmiselvästi ottaa enemmän kuin antaa sillä seurauksella, että vakava turhautuneisuutesi ylittää kestokykysi rajat.
Vedä Mirri naisen sukuelin korviesi yli.
Vastasin Hilpan päiväkirjaan, koska hän antoi ymmärtää, että on jotain vakavampaa kyseessä.
Kaapo kirjoitti:Kuules nyt PuuPää.
Mulle on aivan sama mitä ne ylläpidon toimet on.
Kaikille on ilman muuta selvää...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa