sade kirjoitti:Hilppa,
itselläni puutui suu kun söin jäätelöä tuoreen ananaksen kanssa. Sama tapahtui tutulleni.
Tuli myös mieleeni kun olet joskus kertonut syöväsi Geishaa (tummaa), että jos oletkin allerginen hasselpähkinöille? Muistaakseni ko. suklaa sisältää hasselpähkinää, mikä on aika allergisoivaa ja voisi aiheuttaa suun puutumisen / kutiamisen.
Hilppa kirjoitti:Se on tullut takaisin. Niskassa voi olla jotain kökköä. Menen parin päivän päästä lekuriin. Huomenna en pääse, kun on muuta.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllä nyt Hilppa on jo viimeistään aihetta mennä lääkärille ja sulkea pois pahemmat mahdollisuudet.
Kaapo kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Se on tullut takaisin. Niskassa voi olla jotain kökköä. Menen parin päivän päästä lekuriin. Huomenna en pääse, kun on muuta.
Tää voi olla paljon mahdollista.
Esim. mulla "puutuu" vasemman käden pikkusormi ja puolikas nimettömästä jos kyykään raskailla painoilla.

Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kyllä nyt Hilppa on jo viimeistään aihetta mennä lääkärille ja sulkea pois pahemmat mahdollisuudet.
Mikä tällaisen älytönviestin tarkoitus on? Ko. päätökset jatkotoimistahan on jo tehty.
Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kyllä nyt Hilppa on jo viimeistään aihetta mennä lääkärille ja sulkea pois pahemmat mahdollisuudet.
Mikä tällaisen älytönviestin tarkoitus on? Ko. päätökset jatkotoimistahan on jo tehty.
Itse olet älytönviesti koko ukko! Ensin ehdotat lievästi puuduttavaa Betadine huuhtelua puutuneeseen suuhun! ja sitten tulet kommentoimaan minun viestiäni tuohon tyyliin. Käsitin, ettei Hilppa ole kovin hanakka menemään lääkäriin. Siitä minun kommenttini.
Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kyllä nyt Hilppa on jo viimeistään aihetta mennä lääkärille ja sulkea pois pahemmat mahdollisuudet.
Itse olet älytönviesti koko ukko! Ensin ehdotat lievästi puuduttavaa Betadine huuhtelua puutuneeseen suuhun! ja sitten tulet kommentoimaan minun viestiäni tuohon tyyliin. Käsitin, ettei Hilppa ole kovin hanakka menemään lääkäriin. Siitä minun kommenttini.
Olet käsittänyt väärin, ja olin jo ilmaissut meneväni.
Psykopatologia kirjoitti:Lukisit ja muistelisit kirjoitettua tarkemmin.
irmeli kirjoitti:Niin se onkin yksi oire diabeetikolle ja tilanne korjaantuu, kun korjaa verensokerit.
Mutta nuo muut Hilpan oireet ei kyllä sovi alhaiseen verensokeriin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa