Syyttelyn tärkeys

Re: Syyttelyn tärkeys

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.10.2016 21:43

hölöpölö
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 21:51

Mitäs sinä Sateentekijä huutelet :D et kai usko, että sinä voisit komentaa tän lauman pysymään aloittamassasi aiheessa, kun siihen ei pysty edes Ylläpitäjä. Jos sinua noin hurjasti sieppaa, että halailu ketjusi muuttuikin muita asioita käsitteleväksi, niin koita ajatella positiivisesti, -ketjusi on ollut menestyksekäs ja monivivahteinen, vaikkei käsitelty toivomisia asioita. Rauhoitu sinäkin, ei tää nyt ole niin niponnuukaa aina. Tilanteet elää.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.10.2016 21:55

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 21:57

Just noin pitää suhtautua <3
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 22:35

Ylläpito sulki Trisin hyväntahtoisen halal ketjun. Puhumme siis alkuperäisessä halal ketjussa teurastamisesta ja sen seurauksista.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 22:39

.Kissi kirjoitti:*
Ehkä tuo että kesän touhuamisesi jälkeen, sysky tuntuu alakuloiselta ja sinulla on hylätty ja epämääräinen olo.

Joo, jotain sellaista. On kylmä, en ole päässyt syksyyn mukaan, ja kun maanantaina olisi vihdoin ollut kaksi kivaa menoa niin en päässyt niihinkään kun join yön. Pitää kaivaa kirkasvalolamppu huomenna. Onko teillä kylmä? Tässä talossa on mutta tämä on kai sitä aikaa kun termostaatit eivät ole ehtineet lämmittää isoja kivitaloja.

.Kissi kirjoitti:Minulla taas ärtynyt olo siitä, että kompastuin Kyllästyneeseen. Inhoan tätä oloa, kun raivostun Kyllästyneelle, hän saa minut tolaltaan olemuksellaan. Mutta mitäs tässä, palstalla jatketaan, menee kuin menee. Ja jälkipyykit pestään. En myöskään halua pistää konetta kiinni, vaikka se olisi mielelle terveellisin vaihtoehto.

Kyllästynyttä ärsyttävämpi asia on vain se kun hän on kateissa jossain. Missä hän siis on? No, minä sammutan nyt koneen ja luen jotain.
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.10.2016 22:39

22:39
Psykopatologia 11.10.2016 20:01
20:01 Kyllä Mirri (17:04), Kaapo on nyt ainoa. Hän on vastannut asialliseen kritiikkiin törkeyksillä tai kääntänyt omalla "tulkinnallaan" vastaajan esittämän vastakkaiseksi tai ainakin mieleisekseen.

Keskusstelu aiemmasta teemasta jäi tähän. - Ei tule vastata asialliseen kritiikkiin perse-hyökkäyksillä yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 22:41

Missäs kaapo on? Bännillä vai muuten kateissa?
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 22:50

Kyllästynyttä ärsyttävämpi asia on vain se kun hän on kateissa jossain. Missä hän siis on? No, minä sammutan nyt koneen ja luen jotain.
trisse
*
Kai se jossain suunnittelee uusia kierouksia, hyvin suunniteltu on jo melkein valmis.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 23:39

trisse kirjoitti:Missäs kaapo on? Bännillä vai muuten kateissa?

Huonoa asiakaspalvelua. Reilua olisi kertoa sekä kaapon että kyllästyneen gps-koordinaatit ja arvioidun paluuajan..
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2016 23:46

.Kissi kirjoitti:Kyllästynyttä ärsyttävämpi asia on vain se kun hän on kateissa jossain. Missä hän siis on? No, minä sammutan nyt koneen ja luen jotain.
trisse
*
Kai se jossain suunnittelee uusia kierouksia, hyvin suunniteltu on jo melkein valmis.

Mitähän kieroa minä olen tehnyt?

Olen pyrkinyt olemaan rehellinen - ja omasta mielestäni siinä onnistunutkin.

Koska sinulla Kis näyttää olevan jotakin hampaankolossasi, kakaise ulos, tai ole hiljaa. On hyvin turhauttavaa lukea syytöksiä joille ei ole mitään perää tai pohjaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 23:53

Jäitte eilen puhumaan minusta. Puhutaan minun puolestani. Onhan se kiehtova aihe...
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2016 23:55

trisse kirjoitti:Jäitte eilen puhumaan minusta. Puhutaan minun puolestani. Onhan se kiehtova aihe...

Tiedän tuottavani sinulle pettymyksen, mutten tosiaankaan halua puhua sinusta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 13.10.2016 00:01

Joo kakaisen ulos. Minulle on jäänyt sinusta huonoja kokemuksia muistiin, ne tulevat välillä pintaan ja sokaistun. Tässä viimeisimmässä haistapaska jutussa olen itse ollut väärässä, sinä oikeassa ja hyvä kun pidit pintasi. Sanoisin niin, että vihani sinua kohtaan nousee joistain vanhoista nöyryytyksistä ja sekoittavat ajatuksiani. Haluan päästä tästä mahdollisimman helposti ja jos sopii esitän sen virallisen anteeksi pyynnön siitä, että loukkasin ja aiheutin pahaamieltä ja tuskaa sinulle. Väitteeni oli ilmeisestikin väärä. Tiedän kuitenkin, ettet hyväksy anteeksi pyyntöäni vaan vastaat, ettet tee sillä mitään.

Muistiini jäämää katkeruutta en pysty hallitsemaan, enkä edes yritä, kieltäisin silloin itseni.
Minä en tarvitse sinua, etkä sinä minua. Koitan jatkaa kuin tätä ei olisi tapahtunutkaan. Sinä et sellaiseen pysty ja luultavasti kärsin tästä tulevaisuudessa jatkuvilla muistutuksilla.

Vihaan sinua siksi, koska olet niin julma kaikille. Viha synnyttää vihaa, dear.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 13.10.2016 00:06

Siis tris kirjoitti "Kyllästynyttä ärsyttävämpi asia on vain se kun hän on kateissa jossain. Missä hän siis on? No, minä sammutan nyt koneen ja luen jotain."

Minä kirjoitin:Kai se jossain suunnittelee uusia kierouksia, hyvin suunniteltu on jo melkein valmis.

'
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.10.2016 00:15

.Kissi kirjoitti:Joo kakaisen ulos. Minulle on jäänyt sinusta huonoja kokemuksia muistiin, ne tulevat välillä pintaan ja sokaistun. Tässä viimeisimmässä haistapaska jutussa olen itse ollut väärässä, sinä oikeassa ja hyvä kun pidit pintasi. Sanoisin niin, että vihani sinua kohtaan nousee joistain vanhoista nöyryytyksistä ja sekoittavat ajatuksiani. Haluan päästä tästä mahdollisimman helposti ja jos sopii esitän sen virallisen anteeksi pyynnön siitä, että loukkasin ja aiheutin pahaamieltä ja tuskaa sinulle. Väitteeni oli ilmeisestikin väärä. Tiedän kuitenkin, ettet hyväksy anteeksi pyyntöäni vaan vastaat, ettet tee sillä mitään.

Muistiini jäämää katkeruutta en pysty hallitsemaan, enkä edes yritä, kieltäisin silloin itseni.
Minä en tarvitse sinua, etkä sinä minua. Koitan jatkaa kuin tätä ei olisi tapahtunutkaan. Sinä et sellaiseen pysty ja luultavasti kärsin tästä tulevaisuudessa jatkuvilla muistutuksilla.

Vihaan sinua siksi, koska olet niin julma kaikille. Viha synnyttää vihaa, dear.

Ymmärrän tunteesi ja hyväksyn anteeksipyyntösi, mutta olen eri mieltä siitä, että olisin "niin julma kaikille".

Ja vaikka sinä tiedät vihan synnyttävän vihaa, mikset kuitenkaan näytä ymmärtävän miksi minä en pidä Tristanista?
Tristan hyvä - Kyllästynyt paha.
En kuitenkaan ole koskaan tehnyt mitään niin julmaa, että olisin ääneen ilakoinut siitä, kuinka hauskaa minulla on (jonkun kanssa) ollut minua kiusatessaan!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 13.10.2016 00:16

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Jäitte eilen puhumaan minusta. Puhutaan minun puolestani. Onhan se kiehtova aihe...

Tiedän tuottavani sinulle pettymyksen, mutten tosiaankaan halua puhua sinusta.

Mistä sinä haluaisit puhua?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 13.10.2016 00:20

Kyllästynyt kirjoitti:
Ja vaikka sinä tiedät vihan synnyttävän vihaa, mikset kuitenkaan näytä ymmärtävän miksi minä en pidä Tristanista?
Tristan hyvä - Kyllästynyt paha.
En kuitenkaan ole koskaan tehnyt mitään niin julmaa, että olisin ääneen ilakoinut siitä, kuinka hauskaa minulla on (jonkun kanssa) ollut minua kiusatessaan!

Minä hermostun - sinä olet systemaattisen julma. Olen käsittänyt asian niin ettei mikään mahti pakottanut sinua häiriköimään minun blogeihini ja jengi-kiusaamaan täällä PP:n ja Raatiksen kanssa? Vai olenko käsittänyt väärin..? Sinä olet tehnyt puhtaan valinnan tehdä niin.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 13.10.2016 00:23

Ihmisen hengenriistostakin saa eri pituisen tuomion riippuen siitä onko se tapahtunut pikaistuksissa vai suunnitelmallisesti.
trisse

ViestiKirjoittaja Tyy » 13.10.2016 00:27

trisse kirjoitti:Joo, jotain sellaista. On kylmä, en ole päässyt syksyyn mukaan, ja kun maanantaina olisi vihdoin ollut kaksi kivaa menoa niin en päässyt niihinkään kun join yön. Pitää kaivaa kirkasvalolamppu huomenna. Onko teillä kylmä? Tässä talossa on mutta tämä on kai sitä aikaa kun termostaatit eivät ole ehtineet lämmittää isoja kivitaloja.

Ei ole kylmä. Talossa jossa asut nuukaillaan lämmityksen kanssa. Talothan ovat jo valmiiksi lämpimät kesän jäljiltä. Niitä pitää lämmittää jotta ne pysyy sisältä lämpiminä.

Mulla näyttää olevan 25 astetta. Jos väännät kesäksi patterit kiinni niin oletko muistanut vääntää ne auki, itse joudun nuo aina laittamaan kesällä kun tässä talossa patterit viilenevät vasta joskus kesäkuussa.
Tyy

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet