.Kissi kirjoitti:*
Ehkä tuo että kesän touhuamisesi jälkeen, sysky tuntuu alakuloiselta ja sinulla on hylätty ja epämääräinen olo.
.Kissi kirjoitti:Minulla taas ärtynyt olo siitä, että kompastuin Kyllästyneeseen. Inhoan tätä oloa, kun raivostun Kyllästyneelle, hän saa minut tolaltaan olemuksellaan. Mutta mitäs tässä, palstalla jatketaan, menee kuin menee. Ja jälkipyykit pestään. En myöskään halua pistää konetta kiinni, vaikka se olisi mielelle terveellisin vaihtoehto.
trisse kirjoitti:Missäs kaapo on? Bännillä vai muuten kateissa?
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyttä ärsyttävämpi asia on vain se kun hän on kateissa jossain. Missä hän siis on? No, minä sammutan nyt koneen ja luen jotain.
trisse
*
Kai se jossain suunnittelee uusia kierouksia, hyvin suunniteltu on jo melkein valmis.
trisse kirjoitti:Jäitte eilen puhumaan minusta. Puhutaan minun puolestani. Onhan se kiehtova aihe...
.Kissi kirjoitti:Joo kakaisen ulos. Minulle on jäänyt sinusta huonoja kokemuksia muistiin, ne tulevat välillä pintaan ja sokaistun. Tässä viimeisimmässä haistapaska jutussa olen itse ollut väärässä, sinä oikeassa ja hyvä kun pidit pintasi. Sanoisin niin, että vihani sinua kohtaan nousee joistain vanhoista nöyryytyksistä ja sekoittavat ajatuksiani. Haluan päästä tästä mahdollisimman helposti ja jos sopii esitän sen virallisen anteeksi pyynnön siitä, että loukkasin ja aiheutin pahaamieltä ja tuskaa sinulle. Väitteeni oli ilmeisestikin väärä. Tiedän kuitenkin, ettet hyväksy anteeksi pyyntöäni vaan vastaat, ettet tee sillä mitään.
Muistiini jäämää katkeruutta en pysty hallitsemaan, enkä edes yritä, kieltäisin silloin itseni.
Minä en tarvitse sinua, etkä sinä minua. Koitan jatkaa kuin tätä ei olisi tapahtunutkaan. Sinä et sellaiseen pysty ja luultavasti kärsin tästä tulevaisuudessa jatkuvilla muistutuksilla.
Vihaan sinua siksi, koska olet niin julma kaikille. Viha synnyttää vihaa, dear.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Jäitte eilen puhumaan minusta. Puhutaan minun puolestani. Onhan se kiehtova aihe...
Tiedän tuottavani sinulle pettymyksen, mutten tosiaankaan halua puhua sinusta.
Kyllästynyt kirjoitti:
Ja vaikka sinä tiedät vihan synnyttävän vihaa, mikset kuitenkaan näytä ymmärtävän miksi minä en pidä Tristanista?
Tristan hyvä - Kyllästynyt paha.
En kuitenkaan ole koskaan tehnyt mitään niin julmaa, että olisin ääneen ilakoinut siitä, kuinka hauskaa minulla on (jonkun kanssa) ollut minua kiusatessaan!
trisse kirjoitti:Joo, jotain sellaista. On kylmä, en ole päässyt syksyyn mukaan, ja kun maanantaina olisi vihdoin ollut kaksi kivaa menoa niin en päässyt niihinkään kun join yön. Pitää kaivaa kirkasvalolamppu huomenna. Onko teillä kylmä? Tässä talossa on mutta tämä on kai sitä aikaa kun termostaatit eivät ole ehtineet lämmittää isoja kivitaloja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa