Hilppa kirjoitti:Etkö ole ymmärtänyt johtolankaa, jonka mukaan Kaapo käyttäytyy asiallisesti, kunhan hänen kanssaan ei vaan ole eri mieltä? Hänhän itse totesi useamman kerran, että kun hänelle vastaa asiallisesti (, mikä on hänen tarkoittamananaan samaa kuin tismalleen samaa mieltä oleminen), on hänkin vastavuoroisesti asiallinen. Uhkauksenomaisesti useaan otteeseen ihan itse totesi tarkoittaen, että "sitä saa, mitä tilaa".

Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Minä puhuin kyllästyneen toimista yleisesti ottaen. Kun hän inhoaa jotain hänen toimensa saavat inhotun asian lisääntymään. Kuten minunkin kanssani.
Tuosta minä saan sen käsityksen, että sinun mielestäsi on ymmärrettävää ja hyväksyttävää, että joku tarkoituksella ja tietoisesti loukkaa minua, kiusaa tai levittää minuun liittyviä perättömiä väitteitä, koska hän on jo aiemmin niin tehnyt ja koska minä olen tekoihin reagoinut - ja että minä olen sen takia jollain tavalla ansainnut loukkaamiset, kiusaamisen sekä perättömien väitteiden levittämisen?
Ja että saadakseni loukkaamiset, kiusaamiset sekä perättömien väitteiden levittämisen loppumaan, minä en saisi reagoida alkuperäiseen loukkaamiseen, kiusaamiseen tai perättömien väitteiden levittämiseen?
trisse kirjoitti:Ei vaan että elämässä jotkut keinot tehoavat ja jotkut eivät. Syystä taikka toisesta sinun keinosi eivät toimi...
.Kissi kirjoitti:Hah ha haa ha! Kattos vaan Kyllästynyttå! Siinä missä eilen luki "haista paska" lukeekin tänään -älä puhu paskaa. En olis ihan heti uskonut, että tää menee jälkikäteen muuttamaan tekstiä. Jumalauta, näki tuonkin
.Kissi kirjoitti:merkkasin eilen ylös omaan viestiini tuon haista paskan, siihen, jossa vastasin jumalauta. hA HAHA.
.Kissi kirjoitti:merkkasin eilen ylös omaan viestiini tuon haista paskan, siihen, jossa vastasin jumalauta. hA HAHA.
.Kissi kirjoitti:No niin. Juuri mietin äsken, että tässä Kyllästyneelle kirjoittamisessa on tämä vaarana, että kohta tulee Luukkoselta orderi. Tähän ei vaan totu, eikä tätä voi ymmärtää.
.Kissi kirjoitti:Minä puhun totta. Sinä aina kiertelet asiat sekaisin koska olet taitava kieputtaja. Eikä minulle ole väliä todistella muille, niinkuin sinulla. Minulle tärkeää on vain se mitä oikeasti sinä teet ja sanot minulle. Ja sillä on merkitystä vain minulle.
Psykopatologia kirjoitti:Lokissa Kyllästynyttä koskeva viimeisin merkintä on 10.10.2016 12:45 ("Poisti ilmoituksen").
.Kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Lokissa Kyllästynyttä koskeva viimeisin merkintä on 10.10.2016 12:45 ("Poisti ilmoituksen").
Re: Koskettamisen tärkeys
ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 21:14
Älä viitsi puhua paskaa!
Missä sinä olit ja mitä teit silloin kun Tristan rääkkäsi minua Tukiasemalla?
Tuossa Kyllästyneen kirjoituksessa on muutettu"haista paska!! ! tilalle "Älä viitsi puhua paskaa!"
Vastasin laittamalla itselle muistiin
Re: Koskettamisen tärkeys
ViestiKirjoittaja .Kissi » 11.10.2016 22:07
Jumalauta Kyllästynyt, sinäkin sanoit minulle : haista paska. Siis jumalauta sun kanssasi...
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Epäluonnolliseen? Tarkoitin esim. hph:ta jonka sanoin tyyliin 2004 Kyllästyneelle kertaalleen. Hän jankutti siitä niin että sai itsensä kiusatuksi sillä nimellä Suomi24:ssä ym. ja täällä provosoi minut toistamaan sitä. Sama Kaapon kanssa jne. Mitä yliluonnollista tai suhteetonta tässä käsityksessä on? Hän provosoi ihmiset potkimaan itseään ja sitten itkee mummojen potkimisesta.
Kirjoituksessasi oli selkeä yliluonnolliseen vetoamisen aspekti, ja kun selitit tarkemmin kirjoituksesi merkitys muuttui uhkaavan aggressiiviseksi. Mutta riita on usein aggressiota molemminpuolisesti, vaikka osapuolet pyrkisivätkin olemaan ei-aggressiivisia/neutraaleja.
Helmenkalastaja kirjoitti:Pakko tulla nyt tähän toteamaan, että minä olen kyllä alusta lähtien nähnyt Kyllästyneen kirjoittaneen 'Älä puhu paskaa' (välimerkkeihin en kiinnittänyt huomiota).
Ihmettelin eilen Kissin toteamusta haistattelusta, mutta en lähtenyt sitä tarkistelemaan. Nyt kun Kis väittää Kyllästyneen muuttaneen viestiään jälkiä jättämättä ja tiedän, mistä viestistä oli kyse,
täytyy tuoda oma havaintoni esiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa