irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Pitäkää molemmat suunne kiinni kun on kyse jommasta kummasta!Eikö PP voisi vähitellen vaikuttaa asiaan, kun ASIANOMAISET ITSE EIVÄT YMMÄRRÄ?
iHAN TODELLA ALKAA KYLLÄSTYTTÄÄ TUO KAHDEN VÄLINEN VÄÄNTÖ JOTA JATKETAAN JA JATKETAAN. jOS TEIDÄN ON PAKKO JATKUVASTI OLLA TOISTENNE KIMPUSSA TEHKÄÄ SE EDES PRIVASSA ETTEI MUITTEN TARVISE LUKEA!
Oletko taas kännissä.
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Sinäkin voisit lopettaa typerät kommenttisi. Ei Kyllästynyt kauaa jaksa yksin tapella.
En minä tappele - joten voisitko sinä lopettaa inttämisen.
Eikä huutaminenkaan edusta hyvää tai edes normaalia keskustelukulttuuria.
Psykopatologia kirjoitti:21:55Kaapo kirjoitti:No nyt on jo vanha äijäkin munissa kiinni.
Sinun tulisi vastata sinulle esitettyyn eikä kikkeliisi. - En vastaa viikkoon viesteihisi (muuten kuin mahdollisilla hallinnollisilla toimilla).
(Samaa voin suositella muillekin.)
Kyllästynyt kirjoitti:Toistan itseäni, tiedän, mutta voisitko mahdollisesti mitenkään uskoa, etten minä koskisi sinun metrin seipäälläkään.

Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Sinäkin voisit lopettaa typerät kommenttisi. Ei Kyllästynyt kauaa jaksa yksin tapella.
En minä tappele - joten voisitko sinä lopettaa inttämisen.
trisse kirjoitti:Jos sinä lopettaisit lopettaisi Kaapokin. Eikä se olisi mikään häviö sulle tai naisille?
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kieltäydyn uskomasta 100% viattomuuteesi kun toistuvasti saat muita provosoitumaan ja hirveät riidat ja väännöt päälle. Ei kaapo ole minullekaan asiaton.
Kaapo on mielinkielin silloin kun hänen toimintaansa ei puutu.
Minun mielestäni puuttumattomuus on virhe ja antaa väärän viestin sekä mallin muillekin.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kieltäydyn uskomasta 100% viattomuuteesi kun toistuvasti saat muita provosoitumaan ja hirveät riidat ja väännöt päälle. Ei kaapo ole minullekaan asiaton.
Sinun aloittamasi nettikiusaaminen on elänyt omaa elämäänsä jo kymmenen vuotta. .
Ai. Minä kun ihan luulin sen loppuneen aikoja sitten...
trisse kirjoitti:... Vai onko sinun toimintasi kritisointi kiusaamista?...
trisse kirjoitti:... Siinähän tulet rääkätyksi kun se lie elämäsi tarkoitus...
trisse kirjoitti:... Harmi vaan että niin siinä sivussa tulevat kaikki muutkin foorumin lukijat...
Sateentekijä kirjoitti:Tuli huudettua kun te kaksi olette niin toistenne lumoissa, ettette näe enää tavallista kirjoitusta.
Kaapo kirjoitti:trisse kirjoitti:Jos sinä lopettaisit lopettaisi Kaapokin. Eikä se olisi mikään häviö sulle tai naisille?
Se olis Kyllästyneelle arovaltatappio ja sitte loppuis kähinä ja hän kuolis tylsyyteen.
Kaapo kirjoitti:Väärin!
Minä keskustelen kaikkien kanssa normaalisti jotka eivät jatkuvasti roiku palleissa...
Kaapo kirjoitti:... Minä en ole "mielinkielin" milloinkaan...
Kaapo kirjoitti:... Joskus siis ihmiset saavat minulta erilaista kohtelua...
Kaapo kirjoitti:... Seksuaalisväritteiset postailut loppuu nimittäin heti kun sinä lakkaat "kiihottumasta" ja irrotat kyntesi palleistani.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Koko ajan olet lähikontaktissa.
Jos et vonkaa niin vositko ystävällisesti pitää etäisyyttä.
Toistan itseäni, tiedän, mutta voisitko mahdollisesti mitenkään uskoa, etten minä koskisi sinun metrin seipäälläkään.
Minä kirjoitan kommentteja sinun törkyviesteihisi sen takia, ettei sinulle jäisi epäselväksi se, että kirjoituksesi ja käytöksesi eivät ole hyväksyttävia.
Psykopatologia kirjoitti:Kaapoa ei voi "voittaa" normaalissa keskustelussa, koska - pitäisikö itkeä vai pieraista - hän pelaa omilla säännöillään, vastaa ohi tai menee hameen alle tms. - Samalla tavalla yhteiskunnan on vaikea taistella rikollisuutta vastaan, koska yhteiskunnan täytyy noudattaa lakia kun taas rikollinen voi toimia laista piittaamatta.
trisse kirjoitti:Kaapo,
Olen puolellasi. PP halveksuu minua joten olen sinun puolellasi tässä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa