Kaapo kirjoitti:Itse et tunnu tajuavan että toimintasi ruokkii riitoja...
Kyllästynyt kirjoitti:Aika poika tuo Gabriel. Harva kersa lukee tuon kokoluokan (684 sivua!) teosta alle 13-vuotiaana - ja vielä 1928 tehtyä käännöstä.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Aika poika tuo Gabriel. Harva kersa lukee tuon kokoluokan (684 sivua!) teosta alle 13-vuotiaana - ja vielä 1928 tehtyä käännöstä.
Eikö Muskettisotureissakin ole tuo sivumäärä ja moni sen lukee? Ja Bram Stokerin Dracula oli vaikuttava kun luin 12-vuotiaana joululomien aikaan.
trisse kirjoitti:Loistavuutesi on tiedossa. Kritisoin vaan käsitystä ettei lapset lukisi yli kuusisataisia kirjoja.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Loistavuutesi on tiedossa. Kritisoin vaan käsitystä ettei lapset lukisi yli kuusisataisia kirjoja.
Ei minulla ole sellaista käsitystä, etteivät lapset lukisi yli kuusisatasivuisia kirjoja.
Se minusta on lievästi sanoen epäilyttävää, että ihminen joka ei vielä aikuisenakaan osaa kunnolla lukea tai kirjoittaa, olisi alle 13-vuotiaana lukenut läpi yli kuusisataasivuisen, vuonna 1928 käännetyn, Darwinin Lajien synnyn.
trisse kirjoitti:Loistavuutesi on tiedossa. Kritisoin vaan käsitystä ettei lapset lukisi yli kuusisataisia kirjoja.
Kaapo kirjoitti:trisse kirjoitti:Loistavuutesi on tiedossa. Kritisoin vaan käsitystä ettei lapset lukisi yli kuusisataisia kirjoja.
Vittuiluksi ehkä täytyy vielä todeta että eräs suuri suomalainen lehti teki minusta keskiaukeaman jutun paperilehteen. Etusivulla mainos otti kolmasosan tilaa. Ei nyt sinulle mutta tiedän että tämä vituttaa tiettyjä henkilöitä joten annetaan julkisuuteen.
trisse kirjoitti:Kaapo kirjoitti:trisse kirjoitti:Loistavuutesi on tiedossa. Kritisoin vaan käsitystä ettei lapset lukisi yli kuusisataisia kirjoja.
Vittuiluksi ehkä täytyy vielä todeta että eräs suuri suomalainen lehti teki minusta keskiaukeaman jutun paperilehteen. Etusivulla mainos otti kolmasosan tilaa. Ei nyt sinulle mutta tiedän että tämä vituttaa tiettyjä henkilöitä joten annetaan julkisuuteen.
Minä olin jopa elokuvassa mukana 8-vuotiaana. Sivuroolissa mutta kuitenkin!
Kaapo kirjoitti:trisse kirjoitti:Loistavuutesi on tiedossa. Kritisoin vaan käsitystä ettei lapset lukisi yli kuusisataisia kirjoja.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Loistavuutesi on tiedossa. Kritisoin vaan käsitystä ettei lapset lukisi yli kuusisataisia kirjoja.
Ei minulla ole sellaista käsitystä, etteivät lapset lukisi yli kuusisatasivuisia kirjoja.
Se minusta on lievästi sanoen epäilyttävää, että ihminen joka ei vielä aikuisenakaan osaa kunnolla lukea tai kirjoittaa, olisi alle 13-vuotiaana lukenut läpi yli kuusisataasivuisen, vuonna 1928 käännetyn, Darwinin Lajien synnyn.
Ehkä. Mutta tarkkaan ottaen kirjoitit itse "Harva kersa lukee tuon kokoluokan (684 sivua!) teosta alle 13-vuotiaana". Kokoluokalla ymmärtäisin sivumäärää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa