Psykopatologia kirjoitti:Kun Kaapo keväällä 2015 tuli foorumille, hänen esiintymisensä oli poikkeuksellista varsinkin seksuaalisten asioiden suhteen. Hän toi myös esiin - näin ymmärsin - erilaisten suojautumiskeinojen takana olevien psyykkisten sisältöjen tärkeyden. Hänen esiintymisensä sai yleisesti sangen tyrmäävän vastaanoton, jota mm. Helmenkalastaja ihmetteli (näin ymmärsin). Sangen pian Kaapo kuitenkin alkoi syytellä kritisoijiaan painottuneesti henkilön persoonallisuuteen käyden, eli maksoi potut pottuina, ja ylikin. Tulkintani mukaan hän itse epäonnistui ajamissaan pyrkimyksissä. - Nyt - kolmannella kerralla - samantyyppinen on toistunut.
Eli taas muut esittää "kritiikkiä" ja minä en osaa sitä ottaa.
Hienosti muotoiltu "virallinen vastaus", mutta kritiiikkiä tällä pastalla olen saanut ani harvoin.
Sitäkin enemmän suoranaista päälle käymistä johon minä olen vastannut useilla eri menetelmillä.
Olen ollut jopa vastaamatta, mutta silloin minun piti (kehoitettiin toimestasi) muka vastata "huutooni" eli otsaanlyönti senkun jatkui.
Mitä jos lähdettäisiin siitä että sinä annat moderaattorillesi ohjeet sovinnolliseen kommentointiin, sekä niin että pysytään aiheessa eikä vedätetä keskustelua omille sivupoluille.