trisse kirjoitti:
En henkilökohtaisesti ymmärrä miks sun juttujas krititisoidaan omaperäisyyden puutteesta. Toi nauratti ainakin mua eli voi olla vähän sukupolvikysymymyskin.
Mutta aika helkutin hassu juttu noin verbaalisesti ja ajatuksellisesti sulta - on perseenpäristin (niin kuin mitä sellainen on ja kuka semmoista tarvii

) joka - kun se on venäläinen

- ei mahdu perseeseen eikä ees pärise!

Voi vitsi jos toi ei naurata niin on jo oma vikka!

Ei toi ihan omaa keksintöä ollut.
Mä oon aina kutsunut sitä perseen päristimeksi, vaikka suristin taitaa olla "virallinen" nimike.
Päristin nimenä on jotenkin nasevampi ja äänekkäämpi.
Ajattelin että kyllähän nyt kaikki "päristimen" tuntee, mutta oli uus juttu sulle ilmeisesti.
No, se "vitsihän" tossa on venäläinen insinööritaito. Joku teki jossain tutkimuksen venäläisistä kulutustuotteista niin ainoa tuote joka toimi täysin niin kuin se oli suuniteltu oli Vätkä (venäläinen pesukone, tosi hyvä.)
Ajettelin että jengi tarjoo kahta vaihtoehtoa. Eli päristin ei kuulu joukkoon koska, dildo, anustappi ja kissa oli mun postaamia kuvia palstalla, mutta kukaan ei tarttunut siihen. Ryysy noukki kissan joten jatkoin sitten sitten päristimestä. Jos joku olis rankannut päristimen ulos niin olisin kysynyt, että kuinka murjot kissan pyllyyn.