Känniavautumisia ja muuta örinää

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Känniavautumisia ja muuta örinää

ViestiKirjoittaja Kaapo » 26.09.2016 06:45

trisse kirjoitti:Voi olla mutta omakin antisi keskustelulle on aika niukka. Voit laittaa avauksia kirjoistasi jne. mutta sitä mahdollisesti seuraavassa keskustelussa harvoin heität muuta kuin jotain kryptisiä yhden lauseen kommentteja. Henkilöksi joka suhtautuu niin halveksivasti toisten teksteihin oma keskustelullinen antisi on yllättävän vähäistä.

Luukkonen ei pidä "asiallisestakaan" palautteesta.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Ryysy » 26.09.2016 17:27

Kaapo kirjoitti:Neljäs kysymys: Mikä näistä ei kuulu joukkoon,

anustappi, dildo, märkä kissa vai venäläinen perseen päristin?

Märkä kissa, koska muut voi työntää peppuun.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2016 17:38

Kaapo, kertoisitko mihin (tai keneen) foorumille laittamasi kuva märästä kissasta liittyi. Käsittääkseni pyyntöni on erittäin oikeutettu.
Olisi vähintäänkin fiksua ja ajattelevaista sinun kertoa mistä oli kysymys, koska edelleen pyörittelet sitä märkää kissaa täällä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 26.09.2016 17:56

Mikä kissakuva? Jonkin tarpeita tekevän koiranretkaleen vain muistan.

Musta Kaappis, oot vähän ilkee joskus. Mut voisko mustakin tehä kirjan?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 26.09.2016 19:56

Miksiköhän aina kännissä olen tosi ilkeä lähes kaikille miespuolisille... kuulemma pitäisi mennä käytöskouluun. Tätä on jatkunut ihan nuoruusjuopotteluista asti. Eilen vasta tajusin, kuinka tyhmä olen. Kai mulla sitten ilkeys purkautuu noin. Tai en tiedä mikä... tuntuu etten kuitenkaan osaa olla muutenkaan. Joko hiljaa tai pelkkää kettuilua tuo sylki suuhun.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kaapo » 27.09.2016 03:02

Ryysy kirjoitti:

Oikea vastaus. Venäläinen perseenpäristinkin on vähän siinä ja siinä. Ei pärise eikä mahdu peppuun.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 27.09.2016 03:05

Ryysy kirjoitti:Mikä kissakuva? Jonkin tarpeita tekevän koiranretkaleen vain muistan.

Musta Kaappis, oot vähän ilkee joskus. Mut voisko mustakin tehä kirjan?

Hanan alla märkä musta kissa. Aika surkee näky.
Ja kyllä mä välillä olen ilkee, ihan tarkotuksella. Ne on niitä pottuvelkoja.
En maksele jos ei pottuilla.

Täytyy miettiä sulle sopivaa kirjaa, kun käyn isolla kirkolla tänään.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 27.09.2016 05:13

Kaapo kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:

Oikea vastaus. Venäläinen perseenpäristinkin on vähän siinä ja siinä. Ei pärise eikä mahdu peppuun.

:D En henkilökohtaisesti ymmärrä miks sun juttujas krititisoidaan omaperäisyyden puutteesta. Toi nauratti ainakin mua eli voi olla vähän sukupolvikysymymyskin.

Mutta aika helkutin hassu juttu noin verbaalisesti ja ajatuksellisesti sulta - on perseenpäristin (niin kuin mitä sellainen on ja kuka semmoista tarvii :shock: ) joka - kun se on venäläinen :? - ei mahdu perseeseen eikä ees pärise! :D Voi vitsi jos toi ei naurata niin on jo oma vikka! :)
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.09.2016 06:37

Tehdasnimi sille on venäläinen perseensuristin.

http://hikipedia.info/wiki/Ven%C3%A4l%C ... ensuristin
" Toisessa maailmansodassa venäläiset perseensuristajat löysivät tiensä jopa Kittilän esikaupunkeihin.
Ainoa vika muuten toimivassa teknisessä laittessa oli se, ettei se sopinut perseeseen eikä surissut."

Koska tuotiin Kittilän esikaupunkeihinkin, olen sellaisen saanut perinnöksi.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kaapo » 27.09.2016 12:56

trisse kirjoitti:
:D En henkilökohtaisesti ymmärrä miks sun juttujas krititisoidaan omaperäisyyden puutteesta. Toi nauratti ainakin mua eli voi olla vähän sukupolvikysymymyskin.

Mutta aika helkutin hassu juttu noin verbaalisesti ja ajatuksellisesti sulta - on perseenpäristin (niin kuin mitä sellainen on ja kuka semmoista tarvii :shock: ) joka - kun se on venäläinen :? - ei mahdu perseeseen eikä ees pärise! :D Voi vitsi jos toi ei naurata niin on jo oma vikka! :)

Ei toi ihan omaa keksintöä ollut.
Mä oon aina kutsunut sitä perseen päristimeksi, vaikka suristin taitaa olla "virallinen" nimike.
Päristin nimenä on jotenkin nasevampi ja äänekkäämpi.
Ajattelin että kyllähän nyt kaikki "päristimen" tuntee, mutta oli uus juttu sulle ilmeisesti.

No, se "vitsihän" tossa on venäläinen insinööritaito. Joku teki jossain tutkimuksen venäläisistä kulutustuotteista niin ainoa tuote joka toimi täysin niin kuin se oli suuniteltu oli Vätkä (venäläinen pesukone, tosi hyvä.)

Ajettelin että jengi tarjoo kahta vaihtoehtoa. Eli päristin ei kuulu joukkoon koska, dildo, anustappi ja kissa oli mun postaamia kuvia palstalla, mutta kukaan ei tarttunut siihen. Ryysy noukki kissan joten jatkoin sitten sitten päristimestä. Jos joku olis rankannut päristimen ulos niin olisin kysynyt, että kuinka murjot kissan pyllyyn.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 27.09.2016 15:20

Ostin tänään isolta kirkolta Belgialaista Hoegaarden vehnäolutta pari pulloa 740cl.
Onpa makia maku, mutta menee se.

Alunperin munkkien panemaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hoegaarden_Brewery

https://en.wikipedia.org/wiki/Hops

Kuva
Kaapo

Edellinen

Paluu Romulaatikko