Hilppa kirjoitti:En ole tuollaista sanonut. Tarkoitin sinua, joka kirjoitat täällä. Aidosti en ymmärrä, miksi ihminen haluaa juoda kaljaa, kun on itsellä pieni lapsi, jonka koko elämä on edessä. Ja kehitystä on niin käsittämättömän ainutkertaista seurata. Ei tuossa ole mitään moralisoimiseen tarkoitettua. Kyse on elämän valinnoista.
Kaapo kirjoitti:Hilppa kirjoitti:En ole tuollaista sanonut. Tarkoitin sinua, joka kirjoitat täällä. Aidosti en ymmärrä, miksi ihminen haluaa juoda kaljaa, kun on itsellä pieni lapsi, jonka koko elämä on edessä. Ja kehitystä on niin käsittämättömän ainutkertaista seurata. Ei tuossa ole mitään moralisoimiseen tarkoitettua. Kyse on elämän valinnoista.
Siksi kun minä välillä haluan juoda kaljaa. Minä urheilen ja minä tee asioita. Teen asioita antaumuksella ja joskus jopa täysillä.
Haluan siis joskus ottaa. Minulla on ollut aikoja, 1-3 vuotta jolloin en ole ottanut pisaraakaan, useampia kertoja. Kaikki riippuu siitä mitä on menossa. Jos asiat on huonommin kontrolli kiristyy. Jos huolia on vähemmän, välillä voi ottaa.
Ja minä kyllä vietän aikaa lasteni kanssa hyvinkin paljon, poika on mukana potkunyrkkeilyssä myöskin.
Vauva tulee syliin omat pienet kädet ojossa kun näkee isin. Turha opettaa.
Psykopatologia kirjoitti:Minä voin tulla hoitamaan vaimoasi ensi yönä.
Sateentekijä kirjoitti:Ei pieni nautiskelu silloin tällöin ole lainkaan hassumpaa. Toki omat rajansa täytyy tietää, ettei
äkkiä käy niin, että sanoo mitä ajattelee eikä ajattele mitä sanoo- Tämä siis muitten seuroissa. Kotonakin oman iltansa iloksi voi vallan hyvin ottaa siiderin tai pari sekä viiniä lasillisen pari silloin tällöin Tai jos haluaa vaikka joka ilta. Oma on asiansa kunhan omaa tai lähimmäisten oloa ei vahingoita.
Olut on pahaa paitsi kesäisen saunan jälkeen saunan terassilla ilta-auringon kuvastuessa peilityveneen järvenpintaan. Silloin maistuu saunakalja parhaimmalta!
Kaapo kirjoitti:
Eikös alko lisää niitten hyvänolohormoonien, mm dopamiinihormonin eritystä? Siis sopivassa määrin nautittuna.Yleensä tulen alkoholista hyvälle tuulelle.
Siitä tulee jostain syystä hyvä olo. Mihinköhän tuo perustuu?
Sateentekijä kirjoitti:Eikös alko lisää niitten hyvänolohormoonien, mm dopamiinihormonin eritystä? Siis sopivassa määrin nautittuna.
Ryysy kirjoitti:Voipi olla että tänään tulee pienimuotoinen känniavautuminen tai sitten ei.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa