Psykopatologia kirjoitti:[Kyllästyneen esiintyminen on kohdistunut pääosin teksteihisi kun taas sinä olet mennyt henkilökohtaisuuksiin tietyt kynnykset ylittäen.
Koetan pitää säännöt kohtuullisen tasapuolisina.
Niin, hän jatkuvasti kertoo kuinka huonoja tekstini ovat, kuinka niukka sanavarasto minulla on ja kuinka olen verbaalisesti köyhä.
Tätä paskaa on kuultu maailman tappiin.
Minä olen nyt avannut viisi (?) uutta ketjua jotka eivät esim. ole sexistisiä. Ketjut ovat yleisluontoisia.
Kylästynyt on puuttunu kai jokaiseen niistä ja pyrkinyt pilaamaan keskustelun osallistumisellaan.
Tämä jatkuva liivissä roikkuminen kyllä aiheuttaa voimakkaan halun lyödä "dildolla päähän".
Myös muihin ketjuihin hän seuraa perässäni ja kertoo kuinka "paskoja ja vääriä" käsitykseni tai mielipiteeni ovat.
Sinä sallit sen.
Jos kerran hän on moderaattoristauksella oleva henkilö niin hänen tulee käyttäytyä palstaa rakentavasti, ei tuhoavasti.
Kuinka sinä toimisit jos työpaikallasi olisi henkilö joka kävelee koko ajan perssäsi ja kertoo kuinka huono olet, kuinka paskasti kirjoitat jne.
Itse tämä henkilö ei avaa aiheita ei pohjusta eikä kehittele, ei luo uutta, ei ideoi. Hänen ainoa tarkoituksensa työpaikalla on sinun tai jonkun toisen työntekijän, kun et itse ole pakailla, jahtaaminen.