Nokkakolareiden paradoksi

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Nokkakolareiden paradoksi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.09.2016 14:37

Kaapo kirjoitti:... Ainakin annat tiettyjen henkilöiden hyvinkin vapaasti käyttää "tekosivistynyttä" ihmisten jatkuvaa painamista. Et varmaankaan tarkoituksella ruoki, mutta välillä tuntuu että olet aivan pihalla siitä mitä ihmiset tekee ja SALLIT sen.

Minun mielestäni suuri virhe on ollut se, että sinun Kaapo on sallittu lähettää palstalle kuvia ihmisen paskasta, sekä erikseen minulle osoitetut kehotukset mennä leikkimään dildolla - ja sen jälkeen vielä se jättimäisen dildon kuvan.
Puhumattakaan sinun minulle osoittamista nimittelyistä ja syyttelyistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 14:37

Psykopatologia kirjoitti:Joko olet poistanut foorumilta dildot ja anustapit?

Dildon joo, kissa ja anustappi on vielä. En tosin muista missä ketjussa on anustappi.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 14:38

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:... Ainakin annat tiettyjen henkilöiden hyvinkin vapaasti käyttää "tekosivistynyttä" ihmisten jatkuvaa painamista. Et varmaankaan tarkoituksella ruoki, mutta välillä tuntuu että olet aivan pihalla siitä mitä ihmiset tekee ja SALLIT sen.

Minun mielestäni suuri virhe on ollut se, että sinun Kaapo on sallittu lähettää palstalle kuvia ihmisen paskasta, sekä erikseen minulle osoitetut kehotukset mennä leikkimään dildolla - ja sen jälkeen vielä se jättimäisen dildon kuvan.
Puhumattakaan sinun minulle osoittamista nimittelyistä ja syyttelyistä.

Älä huoli.
Luultavasti kohta sinä minusta pääset kun PuuPäältä vati palaa.
SItten on taas "kaikki hyvin".
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.09.2016 14:59

Miksi jatkuvasti tuot esiin käsitystäsi minun pieruistani. Eikö sinulle mene kalloon, että moinen on minulle vahingollista?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.09.2016 15:18

Sitä minäkin ihmettelen. En onnistu käsittämään asiaa muuten kuin että nimimerkki Kaapon takana on uskomattoman ymmärtämätön tai sitten piittaamaton ja häikäilemätön kirjoittaja, joka 'lyö takaisin' - kuten Kaapo käyttäytymisensä selittää - keinoja kaihtamatta ja aiheuttamastaan vahingosta välittämättä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2016 00:09

Kaapo kirjoitti:Mutta ota tästä dildo jos se käy paremmin.

EDIT: Poistettu suuri dildo naisen kädessä, koska K kuulemma haluaa vetää itsensä jojoon sen tähden ja se aiheuttaa vakavia traumoja. Anteeksi en siitä huolimatta saannut vaikka pyysin. YsiViis MODE on leppymätön.

Esimerkiksi jonkun firman yleisiin tiloihin ei kukaan (järkevä) kiinnitä didon kuvia ainakaan kysymättä muiden kantaa. Kaapo kuitenkin katsoo oikeudekseen viestiä ja vastata suoralla kuvallisella ja muulla (sublimoimattomalla) seksuaalisella sisällöllä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 22.09.2016 04:14

Psykopatologia kirjoitti:Miksi jatkuvasti tuot esiin käsitystäsi minun pieruistani. Eikö sinulle mene kalloon, että moinen on minulle vahingollista?

"Etkö kestä epäasiallistakaan kritiiikkiä?"
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 22.09.2016 07:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 22.09.2016 05:19

Psykopatologia kirjoitti:

EDIT: Poistettu suuri dildo naisen kädessä, koska K kuulemma haluaa vetää itsensä jojoon sen tähden ja se aiheuttaa vakavia traumoja. Anteeksi en siitä huolimatta saannut vaikka pyysin. YsiViis MODE on leppymätön.

Esimerkiksi jonkun firman yleisiin tiloihin ei kukaan (järkevä) kiinnitä didon kuvia ainakaan kysymättä muiden kantaa. Kaapo kuitenkin katsoo oikeudekseen viestiä ja vastata suoralla kuvallisella ja muulla (sublimoimattomalla) seksuaalisella sisällöllä.

Tähän olisi varmaan viisain jättää vastaamatta.
Vastaan kuitenkin koska en ole viisas.

Onko mielestäsi esim. Kyllästyneen käytös sellaista mitä sallitaan työpaikalla ja käyttäytyykö hän omaalla työpaikallaan niinkuin palstalla?
Epäilen.

Eli miksi säännöt ovat yksipuoliset?
Normaalilla työpaikalla kyseinen käytös ei kauaa kestäisi ja henkilö olis potkulistalla seuraavissa YT-neuvotteluissa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.09.2016 09:12

Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:

Tähän olisi varmaan viisain jättää vastaamatta.
Vastaan kuitenkin koska en ole viisas.

Onko mielestäsi esim. Kyllästyneen käytös sellaista mitä sallitaan työpaikalla ja käyttäytyykö hän omaalla työpaikallaan niinkuin palstalla?
Epäilen.

Eli miksi säännöt ovat yksipuoliset?
Normaalilla työpaikalla kyseinen käytös ei kauaa kestäisi ja henkilö olis potkulistalla seuraavissa YT-neuvotteluissa.

Minä en ole lähettänyt sinulle kuvia naisen naamalle kusevista koirista tai dildoista. En ole sinua nimitellyt, enkä muutenkaan käyttäytynyt asiattomasti.
Mutta sinä olet - toistuvasti.

Sinun viestisi ovat liki sataprosenttisesti olleet seksuaalista häirintää tai muuten vain provosoiviksi tarkoitettuja. Minkälaista vastakaikua sinä oletat saavasi nimittelyillä, ihmisen ulosteen tai naamalle kusevien koirien kuvilla?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 22.09.2016 09:24

Jos työpaikalla joku työntekijä käyttää 95% työajastaan työkavereiden jahtaamiseen ja palavereissa piilovittuiluun, sekä jatkuvaan muistutteluun kuinka huonaja muut on niin ei se kauaa kestä.
Sattaa joku "dildokin" ilmestyä paikalle ja joku jopa kusipääksi nimittää.
On hän myös tuolloin kaikki nimityksensä aivan itse ansainnut.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.09.2016 10:13

Kaapo kirjoitti:Jos työpaikalla joku työntekijä käyttää 95% työajastaan työkavereiden jahtaamiseen ja palavereissa piilovittuiluun, sekä jatkuvaan muistutteluun kuinka huonaja muut on niin ei se kauaa kestä.
Sattaa joku "dildokin" ilmestyä paikalle ja joku jopa kusipääksi nimittää.
On hän myös tuolloin kaikki nimityksensä aivan itse ansainnut.

Jos työpaikalla joku nimittelee ketä tahansa esimerkiksi kusipääksi, on johdon asia puuttua nimittelijän käytökseen. Ja jos muutosta nimittelijän käytökseen ei tule, varoitusten jälkeen nimittelijän työsuhde lopetetaan.

Muistutan nyt tässä vaiheessa sinua siitä, että sinä olet se joka olet muiden kompetenssia ja työkykyä arvioinut ja arvostellut. Se mitä minä olen tehnyt on se, että olen kertonut oman käsitykseni siitä, kuinka hyvin sinun arviosi omista lahjakkuuksistasi toteutuvat tai näkyvät palstalla. Ei esimerkiksi se, ettet ymmärrä lauseiden "merkittävä osa miehistä on tomppeleita" ja "suurin osa miehistä on idiootteja" eroa, anna kuvaa hyvästä sävyjen ja merkitysten erottamiskyvystä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.09.2016 10:23

Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Miksi jatkuvasti tuot esiin käsitystäsi minun pieruistani. Eikö sinulle mene kalloon, että moinen on minulle vahingollista?

Kaapo, sinä heittelet nimimerkin takaa julkisesti ihmistä, jonka henkilöllisyys on tiedossa. Aivan kuin et kertakaikkiaan ymmärtäisi etkä älyäisi. Tai sitten et vain yksinkertaisesti piittaa käyttäytymisesi vahingollisuudesta.
Jos olisit reilu, kuten kuvittelet olevasi, tekisit kiusaa omalla nimelläsi, et anonyymisti puskista ja puun takaa. Tai sitten ymmärtäisit aiheuttavasi vahinkoa ja lopettaisit. Sinun toimintasi ei ole reiluutta nähnytkään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 22.09.2016 10:26

Sama meininki jatkuu. Koko ajan käydään "työkaverin päälle". Jos siitä provosoituu ja lyö "dildolla otsaan" niin varmasti tämä nainen uhriutuu ja saa juuri sen minkä haluaakin. Hän roikkuu kimpussa niin kauan että toinen tekee jotain "tyhmää" ja saa siitä aseen itselleen.

Vaikuttaa juuri sellaisesta "perheväkivallan uhrilta" joka käy poliisille esittelemässä mustaa silmää, kun on itse ensin kaikin keinoin varmistanut että varmasti tulee turpaan.

Tekisit töitä välillä ja rakentaisit palstaa etkä hajottaisi.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 22.09.2016 10:28

Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:

Kaapo, sinä heittelet nimimerkin takaa julkisesti ihmistä, jonka henkilöllisyys on tiedossa. Aivan kuin et kertakaikkiaan ymmärtäisi etkä älyäisi. Tai sitten et vain yksinkertaisesti piittaa käyttäytymisesi vahingollisuudesta.
Jos olisit reilu, kuten kuvittelet olevasi, tekisit kiusaa omalla nimelläsi, et anonyymisti puskista ja puun takaa. Tai sitten ymmärtäisit aiheuttavasi vahinkoa ja lopettaisit. Sinun toimintasi ei ole reiluutta nähnytkään.

Se oli suora lainaus PP:n omasta komentista. Hän sanoi minulle juuri noin.
Eli nyt kyllä syytöksesi osui päälikköön.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.09.2016 10:39

Kaapo, päätit sitten heittäytyä tyhmäksi. Keinohan se sekin on palautteen vastaanottamisen välttämiseksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2016 10:51

Kaapo: Onko mielestäsi esim. Kyllästyneen käytös sellaista mitä sallitaan työpaikalla ja käyttäytyykö hän omaalla työpaikallaan niinkuin palstalla?
Epäilen. - Eli miksi säännöt ovat yksipuoliset?

Kyllästyneen esiintyminen on kohdistunut pääosin teksteihisi kun taas sinä olet mennyt henkilökohtaisuuksiin tietyt kynnykset ylittäen.
Koetan pitää säännöt kohtuullisen tasapuolisina.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.09.2016 11:19

Kaapo kirjoitti:Sama meininki jatkuu. Koko ajan käydään "työkaverin päälle". Jos siitä provosoituu ja lyö "dildolla otsaan" niin varmasti tämä nainen uhriutuu ja saa juuri sen minkä haluaakin. Hän roikkuu kimpussa niin kauan että toinen tekee jotain "tyhmää" ja saa siitä aseen itselleen.
Vaikuttaa juuri sellaisesta "perheväkivallan uhrilta" joka käy poliisille esittelemässä mustaa silmää, kun on itse ensin kaikin keinoin varmistanut että varmasti tulee turpaan.

Tekisit töitä välillä ja rakentaisit palstaa etkä hajottaisi.

Muistaakseni jossakin vaiheessa minä olin sinun silmissäsi fiksu ja asiallinen kirjoittaja, ja nykyisin nimittelet mädättäjäksi.
Olen tainnut aiheuttaa sinulle pettymyksen ja vakavan loukkaantuneisuuden...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 22.09.2016 11:24

Mirri kirjoitti:Muistaakseni jossakin vaiheessa minä olin sinun silmissäsi fiksu ja asiallinen kirjoittaja, ja nykyisin nimittelet mädättäjäksi.
Olen tainnut aiheuttaa sinulle pettymyksen ja vakavan loukkaantuneisuuden...

Voihan sen niinkin sanoa, jos haluaa.
Sinä nykyisin käyttäydyt oudosti, revit pulttia asioista jotka ei liity minuun vaan omiin luulohisi.
Tulet jatkuvasti peesaamaan kyllästynyttä teksteihin ja yleissävysi on pääasiassa negatiivinen.
"Esim." ketjussa "lupuminen" sinua sieppaa "opettaminen", se sieppaa sinua kaikkialla. Ei siitä juuri muut ole viimeaikoina maininnut, mutta sinä jaksat jauhaa. Kuka sinua on "opettanut", kun sitä pitää minuun jatkuvasti purkaa?
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 22.09.2016 11:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 22.09.2016 11:34

Psykopatologia kirjoitti:[Kyllästyneen esiintyminen on kohdistunut pääosin teksteihisi kun taas sinä olet mennyt henkilökohtaisuuksiin tietyt kynnykset ylittäen.
Koetan pitää säännöt kohtuullisen tasapuolisina.

Niin, hän jatkuvasti kertoo kuinka huonoja tekstini ovat, kuinka niukka sanavarasto minulla on ja kuinka olen verbaalisesti köyhä.
Tätä paskaa on kuultu maailman tappiin.

Minä olen nyt avannut viisi (?) uutta ketjua jotka eivät esim. ole sexistisiä. Ketjut ovat yleisluontoisia.
Kylästynyt on puuttunu kai jokaiseen niistä ja pyrkinyt pilaamaan keskustelun osallistumisellaan.
Tämä jatkuva liivissä roikkuminen kyllä aiheuttaa voimakkaan halun lyödä "dildolla päähän".
Myös muihin ketjuihin hän seuraa perässäni ja kertoo kuinka "paskoja ja vääriä" käsitykseni tai mielipiteeni ovat.
Sinä sallit sen.

Jos kerran hän on moderaattoristauksella oleva henkilö niin hänen tulee käyttäytyä palstaa rakentavasti, ei tuhoavasti.
Kuinka sinä toimisit jos työpaikallasi olisi henkilö joka kävelee koko ajan perssäsi ja kertoo kuinka huono olet, kuinka paskasti kirjoitat jne.

Itse tämä henkilö ei avaa aiheita ei pohjusta eikä kehittele, ei luo uutta, ei ideoi. Hänen ainoa tarkoituksensa työpaikalla on sinun tai jonkun toisen työntekijän, kun et itse ole pakailla, jahtaaminen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2016 12:16

Kun Kaapo keväällä 2015 tuli foorumille, hänen esiintymisensä oli poikkeuksellista varsinkin seksuaalisten asioiden suhteen. Hän toi myös esiin - näin ymmärsin - erilaisten suojautumiskeinojen takana olevien psyykkisten sisältöjen tärkeyden. Hänen esiintymisensä sai yleisesti sangen tyrmäävän vastaanoton, jota mm. Helmenkalastaja ihmetteli (näin ymmärsin). Sangen pian Kaapo kuitenkin alkoi syytellä kritisoijiaan painottuneesti henkilön persoonallisuuteen käyden, eli maksoi potut pottuina, ja ylikin. Tulkintani mukaan hän itse epäonnistui ajamissaan pyrkimyksissä. - Nyt - kolmannella kerralla - samantyyppinen on toistunut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko