Kaapo kirjoitti:Mirri kirjoitti:Sinä voisit jättää tämän foorumin ja sen kirjoittajien ruotimisen sikseen.
Muistanko oikein: tulit tälle foorumille kirjoittajaksi, koska näit täällä - niin foorumissa kuin sen kirjoittajissa - muutoksen/muuttamisen tarvetta?
Sinähän ruodit minua jatkuvasti.
Tunnet ilmeisesti kirjoituksissani ja minussa muutamisen tarvetta.
Ai, jai... ei mene kaikki Mirrin mielen mukaan, ei mene...

irmeli kirjoitti:Mielekkään kirjoittelun? Silti suorin osa kirjoittajista kinastelee Kaapon kanssa, tuskin hänkään yksin kinastelee.
Samaa saakelin kinastelua täällä on vaikkei Kaapo olisi paikalla
(lihavonti minun)irmeli kirjoitti:Mielekkään kirjoittelun? Silti suorin osa kirjoittajista kinastelee Kaapon kanssa, tuskin hänkään yksin kinastelee.

Mirri kirjoitti:(lihavonti minun)irmeli kirjoitti:Mielekkään kirjoittelun? Silti suorin osa kirjoittajista kinastelee Kaapon kanssa, tuskin hänkään yksin kinastelee.
Saakelin kinastelusta huolimatta (vai juuri sen vuoksi?) käytät tätä foorumia: luet ja kirjoitat.
Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: Minä käyn ryysyyn vasta sitten kun omiini on käyty...
Ärsyke-sidonnaisesti! - Etkö kestä epäasiallistakaan kritiikkiä?
Mirri kirjoitti:Muistanko oikein: tulit tälle foorumille kirjoittajaksi, koska näit täällä - niin foorumissa kuin sen kirjoittajissa - muutoksen/muuttamisen tarvetta?

Mirri kirjoitti:Kaapo, nostin sen luopumistarinan ylös, niin päästään lukemaan mistä oli kysymys.
viewtopic.php?f=8&t=17602
Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: Minä käyn ryysyyn vasta sitten kun omiini on käyty...
Ärsyke-sidonnaisesti! - Etkö kestä epäasiallistakaan kritiikkiä?
Mikäs koukku tossa -kaan päätteessä on?
Onko se koukku, jekku, piikki vaiko vain harkitsematon huitaisu?
Viittaatko etten kestä asiallista kritiikkiä?
Jos täällä tulisi asiallista kritiikkiä niin silloin kaikki vääntö häviäisi.
Kun mennään epäasiallisuuksiin ja kutsun sitä "keskustelun mädättämiseksi", sinä puutut siihen ja kiellät viittaamasta kirjoittajien persoonallisuuksiin. Jos minä käytän helposti herättävää ja tunnistettavissa olevaa indikaattoria osoittamaan, että taas mennään metsään niin että kolisee, niin sinä poistat minulta selkeän ja yksinkertaisen asee assosiaatioineen. "Asiallinen" keskustelu ja pikkuvittuilu ei johda mihinkään. Se vaan pakottaa pelaamaan säännöillä joka mahdollistaa tietyiltä henkilöiltä vedättamisen samaan tilanteeseen aina ja kaikkialla yhä uudestaan ja uudestaan...
trisse kirjoitti:irmeli kirjoitti:Mielekkään kirjoittelun? Silti suorin osa kirjoittajista kinastelee Kaapon kanssa, tuskin hänkään yksin kinastelee.
Riittää että kaapo tai Kyllästynyt jompi kumpi lopettaa vastaamisen niin riita hiipuu. Ongelma on se ettei kumpikaan halua tehdä koska kyse on valtataistelusta.
Psykopatologia kirjoitti:Minunkin kanssa aloitit kumman väännön ja tulkinnan .Kissistä muuten asiallisessa ketjussa ja koet karman kritiikkini jotenkin huonosti yms.:
Näin minusta on, ettet "hyväksy" usein asiallistakaan kritiikkiä. 9:00 Et myöskää tiedä K. henkilöllisyyttä mutta toimit nk tietäisit.
Psykopatologia kirjoitti:Noin voisi käydä. Toinen mahdollisuus olisi kaksintaistelu pistooleilla: toinen sielu voisi saada rauhan.
Psykopatologia kirjoitti:Minusta Kaapo voisi pyytää anteeksi niiltä kirjoittajilta, jotka ovat hänestä loukkaantuneet.
Psykopatologia kirjoitti:Nyt en ole ehtinyt tarkistaa: Lähetit märän kissan ja dildoa yms. Tuollainen on ala-arvoista. Onko tuo tyyli jatkunut?
Kaapo kirjoitti:Pankaa jono pystyyn. Haluatteko, että pussaan päätä vai persettä?
Eiku oikeesti. Tähän saa ilmottautua jos on anteeksipyyntöjen tarpeessa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Pankaa jono pystyyn. Haluatteko, että pussaan päätä vai persettä?
Minun mielestäni sinulla olisi syytä pyytää anteeksi niin Mirriltä, Hilpalta kuin minultakin.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Pankaa jono pystyyn. Haluatteko, että pussaan päätä vai persettä?
Minun mielestäni sinulla olisi syytä pyytää anteeksi niin Mirriltä, Hilpalta kuin minultakin.
Jokainen puhukoon omasta puolestaan joten vastaan nyt vain sinulle.
Anteeksi Kyllästynyt että postasin sinulle dildon. Minä poistan sen jos haluat.
Anteeksi että kirjoitin kaksimielisesti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa