Tuhoaako palsta systeemiälykkyyden?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tuhoaako palsta systeemiälykkyyden?

ViestiKirjoittaja irmeli » 20.09.2016 17:41

Mielekkään kirjoittelun? Silti suorin osa kirjoittajista kinastelee Kaapon kanssa, tuskin hänkään yksin kinastelee.
Samaa saakelin kinastelua täällä on vaikkei Kaapo olisi paikalla
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.09.2016 19:05

Kaapo kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Sinä voisit jättää tämän foorumin ja sen kirjoittajien ruotimisen sikseen.
Muistanko oikein: tulit tälle foorumille kirjoittajaksi, koska näit täällä - niin foorumissa kuin sen kirjoittajissa - muutoksen/muuttamisen tarvetta?

Sinähän ruodit minua jatkuvasti.
Tunnet ilmeisesti kirjoituksissani ja minussa muutamisen tarvetta.
Ai, jai... ei mene kaikki Mirrin mielen mukaan, ei mene...

Et vastannut kysymykseeni, joten kysyn uudelleen:
Muistanko oikein: tulit tälle foorumille kirjoittajaksi, koska näit täällä - niin foorumissa kuin sen kirjoittajissa - muutoksen/muuttamisen tarvetta?
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 20.09.2016 21:28

irmeli kirjoitti:Mielekkään kirjoittelun? Silti suorin osa kirjoittajista kinastelee Kaapon kanssa, tuskin hänkään yksin kinastelee.

Riittää että kaapo tai Kyllästynyt jompi kumpi lopettaa vastaamisen niin riita hiipuu. Ongelma on se ettei kumpikaan halua tehdä koska kyse on valtataistelusta.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.09.2016 22:03

Sanonko mihin voi tämmöisellä vertaistukifoorumilla sen valtataistelun työntää..,
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.09.2016 22:16

irmeli kirjoitti:Mielekkään kirjoittelun? Silti suorin osa kirjoittajista kinastelee Kaapon kanssa, tuskin hänkään yksin kinastelee.
(lihavonti minun)

Saakelin kinastelusta huolimatta (vai juuri sen vuoksi?) käytät tätä foorumia: luet ja kirjoitat.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.09.2016 22:59

Mirri kirjoitti:
(lihavonti minun)

Saakelin kinastelusta huolimatta (vai juuri sen vuoksi?) käytät tätä foorumia: luet ja kirjoitat.

Tämmösiä täällä ollaa, haukutaan ja kirotaan, muttei lukematta voida olla!:)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 04:07

Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: Minä käyn ryysyyn vasta sitten kun omiini on käyty...

Ärsyke-sidonnaisesti! - Etkö kestä epäasiallistakaan kritiikkiä?

Mikäs koukku tossa -kaan päätteessä on?
Onko se koukku, jekku, piikki vaiko vain harkitsematon huitaisu?

Viittaatko etten kestä asiallista kritiikkiä?
Jos täällä tulisi asiallista kritiikkiä niin silloin kaikki vääntö häviäisi.

Kun mennään epäasiallisuuksiin ja kutsun sitä "keskustelun mädättämiseksi", sinä puutut siihen ja kiellät viittaamasta kirjoittajien persoonallisuuksiin. Jos minä käytän helposti herättävää ja tunnistettavissa olevaa indikaattoria osoittamaan, että taas mennään metsään niin että kolisee, niin sinä poistat minulta selkeän ja yksinkertaisen asee assosiaatioineen. "Asiallinen" keskustelu ja pikkuvittuilu ei johda mihinkään. Se vaan pakottaa pelaamaan säännöillä joka mahdollistaa tietyiltä henkilöiltä vedättamisen samaan tilanteeseen aina ja kaikkialla yhä uudestaan ja uudestaan...
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 21.09.2016 05:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 04:13

Mirri kirjoitti:Muistanko oikein: tulit tälle foorumille kirjoittajaksi, koska näit täällä - niin foorumissa kuin sen kirjoittajissa - muutoksen/muuttamisen tarvetta?

Tuo on SINUN tulkinntasi, mutta uskon myös että jos tällä forumilla ihmiset ymmärtäisivät niitä asioita mitä minä ymmärrän tai mistä minä olen hyötynyt niin kyllä niistä oivalluksista apua tai hyötyä olisi. Kirjoitin loppuun tulkinnan aiheessa "luopuminen". Siinä käsiteltiin monia asioita joita me joudumme työstämään. Avasin siis tarinan selkokielelle. Sinä sait siitä valtavan pultin silloinkin ja edelleenkin saat ihmeellisiä ihoreaktioita jos sävy ei sinua mielytä. Ongelma on sinun pääsi sisällä, ei minun kirjoituksissani.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.09.2016 05:05

Kaapo, nostin sen luopumistarinan ylös, niin päästään lukemaan mistä oli kysymys.
viewtopic.php?f=8&t=17602
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 05:28

Mirri kirjoitti:Kaapo, nostin sen luopumistarinan ylös, niin päästään lukemaan mistä oli kysymys.
viewtopic.php?f=8&t=17602

Joo, ne on ne viimeset kappaleet tulkinnassa.
Myös karmaketju pyrkii tiettyjen asioiden avaamiseen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.09.2016 08:37

Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: Minä käyn ryysyyn vasta sitten kun omiini on käyty...

Ärsyke-sidonnaisesti! - Etkö kestä epäasiallistakaan kritiikkiä?

Mikäs koukku tossa -kaan päätteessä on?
Onko se koukku, jekku, piikki vaiko vain harkitsematon huitaisu?

Viittaatko etten kestä asiallista kritiikkiä?
Jos täällä tulisi asiallista kritiikkiä niin silloin kaikki vääntö häviäisi.

Kun mennään epäasiallisuuksiin ja kutsun sitä "keskustelun mädättämiseksi", sinä puutut siihen ja kiellät viittaamasta kirjoittajien persoonallisuuksiin. Jos minä käytän helposti herättävää ja tunnistettavissa olevaa indikaattoria osoittamaan, että taas mennään metsään niin että kolisee, niin sinä poistat minulta selkeän ja yksinkertaisen asee assosiaatioineen. "Asiallinen" keskustelu ja pikkuvittuilu ei johda mihinkään. Se vaan pakottaa pelaamaan säännöillä joka mahdollistaa tietyiltä henkilöiltä vedättamisen samaan tilanteeseen aina ja kaikkialla yhä uudestaan ja uudestaan...

Minunkin kanssa aloitit kumman väännön ja tulkinnan .Kissistä muuten asiallisessa ketjussa ja koet karman kritiikkini jotenkin huonosti yms.:
Näin minusta on, ettet "hyväksy" usein asiallistakaan kritiikkiä. 9:00 Et myöskää tiedä K. henkilöllisyyttä mutta toimit nk tietäisit.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.09.2016 08:53

Nyt en ole ehtinyt tarkistaa: Lähetit märän kissan ja dildoa yms. Tuollainen on ala-arvoista. Onko tuo tyyli jatkunut?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.09.2016 09:14

trisse kirjoitti:

Riittää että kaapo tai Kyllästynyt jompi kumpi lopettaa vastaamisen niin riita hiipuu. Ongelma on se ettei kumpikaan halua tehdä koska kyse on valtataistelusta.

Noin voisi käydä. Toinen mahdollisuus olisi kaksintaistelu pistooleilla: toinen sielu voisi saada rauhan.

Minusta Kaapo voisi pyytää anteeksi niiltä kirjoittajilta, jotka ovat hänestä loukkaantuneet.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 09:19

Psykopatologia kirjoitti:Minunkin kanssa aloitit kumman väännön ja tulkinnan .Kissistä muuten asiallisessa ketjussa ja koet karman kritiikkini jotenkin huonosti yms.:
Näin minusta on, ettet "hyväksy" usein asiallistakaan kritiikkiä. 9:00 Et myöskää tiedä K. henkilöllisyyttä mutta toimit nk tietäisit.

Se ei muuten ollut "kumma vääntö" vaan jos mietit sanomaasi tarkemmin niin se voi ja yleensä toimiikin juuri niin kuin selitin.
Lue ne tekstit uudestaan ajatuksella, sekä myöhemmätkin siihen liittyneet vastineen.

Ja EN ole koskaan väittänyt tietäväni 95-moden henkilöllisyyttä. Toimintani syyksi riittää muuten ihan pelkästään hänen tällä palstalla minuun kodistamani käytös. Jos sinua tai jotakuta muuta helpottaa niin voin antaa periksi. Ehkä toisella palstalla on sitten hänen "multipersoonansa".

JA minä hyväksyn asiallisen kritiikin kun se tulee asiallisessa sävyssä, mutta en vähättelyä.
Lue myös tarkkaan ja ajatuksella se mitä olen "karmasta" sanonut. Myös nämä viimeisimmät.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 21.09.2016 09:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 09:24

Psykopatologia kirjoitti:Noin voisi käydä. Toinen mahdollisuus olisi kaksintaistelu pistooleilla: toinen sielu voisi saada rauhan.

Se olisi varsin epäreilu tai epätasaväkinen ottelu lopputuloksen kannalta. Mielenrauha ei synny toisen tuhoamisesta.

Psykopatologia kirjoitti:Minusta Kaapo voisi pyytää anteeksi niiltä kirjoittajilta, jotka ovat hänestä loukkaantuneet.

Pankaa jono pystyyn. Haluatteko, että pussaan päätä vai persettä?

Eiku oikeesti. Tähän saa ilmottautua jos on anteeksipyyntöjen tarpeessa.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 21.09.2016 09:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 09:33

Psykopatologia kirjoitti:Nyt en ole ehtinyt tarkistaa: Lähetit märän kissan ja dildoa yms. Tuollainen on ala-arvoista. Onko tuo tyyli jatkunut?

Oliko toi kysymys mulle?
Haluatko että poistan kissan?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.09.2016 10:08

Kaapo kirjoitti:Pankaa jono pystyyn. Haluatteko, että pussaan päätä vai persettä?

Minun mielestäni sinulla olisi syytä pyytää anteeksi niin Mirriltä, Hilpalta kuin minultakin.

Olet nimitellyt minua, olet lähettänyt minulle kehotuksia leikkiä dildon kanssa, ja koska lapsellisesti yritit kiertää Psykopatologian ohjeet, laitoit vain d...o - ja sitten vielä kehtasit valehdella, että tarkoitit muka jotakuta kirjailijaa.

Ja dildon kuvan osoittaminen jollekulle on törkeää seksuaalista häirintää!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 10:15

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Pankaa jono pystyyn. Haluatteko, että pussaan päätä vai persettä?

Minun mielestäni sinulla olisi syytä pyytää anteeksi niin Mirriltä, Hilpalta kuin minultakin.

Jokainen puhukoon omasta puolestaan joten vastaan nyt vain sinulle.

Anteeksi Kyllästynyt että postasin sinulle dildon. Minä poistan sen jos haluat.
Anteeksi että kirjoitin kaksimielisesti.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.09.2016 10:17

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Jokainen puhukoon omasta puolestaan joten vastaan nyt vain sinulle.

Anteeksi Kyllästynyt että postasin sinulle dildon. Minä poistan sen jos haluat.
Anteeksi että kirjoitin kaksimielisesti.

Kyllä minä haluan, että sinä poistat dildo-kuvat sekä viittauksesi niihin.

Anteeksi et saa. Niin paljon törkeää sinun käytöksesi on ollut, ja niin paljon pahaa sinä olet aiheuttanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 10:20

No niin!
Taas meni turha työ hukkaan.

Haluasiko joku pyytää multa jotain anteeksi tai olisko siihen tarvetta?
Kaapo

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko