Psykopatologia kirjoitti:Erinomainen esimerkki! - Kaapo ei näytä ymmärtävän olennaista.
Lue nyt ensin mitä mä oon sulle rautalangasta vääntänyt. SItä korrelaatiota ei ole jota sinä väität.
Psykopatologia kirjoitti:Erinomainen esimerkki! - Kaapo ei näytä ymmärtävän olennaista.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tuokin viestisi on vain uusi todiste ja osoitus huonosta käytöksestäsi.
Joo, mä olen, urpo, tyhmä, rahvasta jne. Ihan mitä sä haluat, mutta suksi nyt penaaliin.
Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Erinomainen esimerkki! - Kaapo ei näytä ymmärtävän olennaista.
Lue nyt ensin mitä mä oon sulle rautalangasta vääntänyt. SItä korrelaatiota ei ole jota sinä väität.
Psykopatologia kirjoitti:13:06Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Erinomainen esimerkki! - Kaapo ei näytä ymmärtävän olennaista.
Älä hermostu. - Mitä korrelaatiota minä mielestäsi väitän?
Psykopatologia kirjoitti:Olen täysin päinvastaisella kannalla. Mitä vaativampi tai korkeampi johtajuus, sitä tärkeämpi on persoonallisuuden merkitys. Emmehän vaativissa tehtävissä edes pyri spesifeihin ennusteisiin samalla tavalla kuin hanttihommissa, että "tuo myy hyvin" tai "katsoo tarkasti mittareita". Korkeissa tehtävissä etsitään kypsää ja tervettä persoonallisuutta, joka "tekee hänet joustavaksi käyttäytymään erilaisissa tilanteissa". "Persoonallisuus on" tuntuvan suuri "osa tätä kokonaisuutta".
Psykopatologia kirjoitti:"Niistä on kyllä etua"
Tuossahan itse todistat ko. korrelaation.
Psykopatologia kirjoitti:Emme nyt puhuneetkaan korrelaation suuruudesta.
.Kissi kirjoitti:Tässä sinun kirjoituksessasi on niin paljon sellaisia sanoja, joiden merkitystä en tiedä, ilman että pitäisi hakea vastineet niille. Eli minä ainakaan en tajua mitä kerrot.
Psykopatologia kirjoitti:(- -)
HENKILÖARVIOINTEJA tekevän Psyconin tutkimusjohtaja Mikael Nederström vetoaa hänkin meta-analyyseihin. Niissä tunnollisuus ennustaa poikkeuksetta työmenestystä. Korrelaatio on 0,3, mikä prosenteiksi muutettuna tarkoittaa sitä, että tunnollisuus selittää yhdeksän prosenttia työssä pärjäämisestä.
(- -)
Korrelaatio (r) +0,30:n neliö, R2 on 9 %; "tunnollisuuden" selittävä osuus vrianssista.
Vaikka referenssi-materiaalia on tuhansia, ne auttavat vain testin reliabiliteen selvittelyssä. - On eri asia tutkia validiteettia. Tällöin tulisi seurata tutkittujen de facto -menestymistä kautta vuosien ja katsoa ennustuksen hyvyyttä. Tällaista ei yleensä ole tehty.
Psykopatologia kirjoitti:Joo, välillä huvitan lukijoita tällaisilla pikku "jekuilla".
Kaapo kirjoitti:Eli juuri se viesti mitä ounastelin.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa