Kaapo kirjoitti:Uskotko Mirri karmaan?
Toisin sanoen, uskonko sinun huonon käyttäytymisesi minua kohtaan olevan minun käyttäytymiseni seurausta. En usko.
Kaapo kirjoitti:Uskotko Mirri karmaan?

Psykopatologia kirjoitti:Tietysti kaikki vaikuttaa kaikkeen nykyhetkessä - vaikutuksen maksimi-nopeus saattaa olla valon nopeus - ja myös historiallisesti (kaikki tapahtumat alkuräjähdyksestä lähtien, vajaa 14 miljadia vuotta sitten). - Taannoin Kari Enqvist jutteli, että yhtenä hetkenä - joskus vajaan sekunnin aikana räjähdyksestä - maailmankaikkeus oli metrin läpimittaisen pallon kokoinen. Niinpä jo tuolloin pikku-Kaapo oli alkeismuodossaan olemassa. - Suuri vaikutus ihmisyyteen on ollut tapahtumalla, kun Eeva vietteli Aatamin n. 6 000 vuotta sitten.
Minusta Kaapon määrityksen heikko lenkki on mainittu loogisuus, jota ihminen ei pysty hahmottamaan - ei ainakaan etukäteen.
Mirri kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Uskotko Mirri karmaan?
Toisin sanoen, uskonko sinun huonon käyttäytymisesi minua kohtaan olevan minun käyttäytymiseni seurausta. En usko.

Mirri kirjoitti:Olet sydänjuuriasi myöten loukkaantunut ja kostat niille, joiden koet loukkaavan sinua. Ei tällä asialla karman tai uskomisen kanssa ole mitään tekemistä.
Psykopatologia kirjoitti:No comments minulta.
Sateentekijä kirjoitti:Minä uskon, että foorumille on tullut" Kaapo-karma". Ehkä olemme sen kaikkien menneitten ja tulevien pahojen tekojemme vuoksi ansainneet...
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Minä uskon, että foorumille on tullut" Kaapo-karma". Ehkä olemme sen kaikkien menneitten ja tulevien pahojen tekojemme vuoksi ansainneet...
Tämähän ei tietenkään ole ilkeylyä vaan sateentekijän uuden elämän etsimistä.
Irmeli kirjoitti:
Kirjoitit kyllä asian ensin yleiseen ja sitten sieltä siirsit sen päiväkirjaasi.
Ja muistathan, että päiväkirjasta voi tänne yleiseen kopioida mitä haluaa, se oikeus ei ole vain sulla.
Sateentekijä kirjoitti:Minä uskon, että foorumille on tullut" Kaapo-karma". Ehkä olemme sen kaikkien menneitten ja tulevien pahojen tekojemme vuoksi ansainneet...
irmeli kirjoitti:Minä uskon, että foorumille on tullut sateentekijä- karma, jota en ole kuitenkaan ansainnut mitenkään.
irmeli kirjoitti:irmeli kirjoitti:Minä uskon, että foorumille on tullut sateentekijä- karma, jota en ole kuitenkaan ansainnut mitenkään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa