Iltasatuideoita

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Iltasatuideoita

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.09.2016 13:36

Tietenkin on.
EN halua mitään ryntäystä täältä sinne.
Jos tuo ei mene kaaliin sanomatta niin jo on kumma.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.09.2016 13:39

Kaapo kirjoitti:Tietenkin on.

Lähetä sitten yksityisviesti minulle. Palstan nimen kertominen lienee yhdentekevää, jos minä kerran kyseisellä palstalla kirjoittelen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2016 13:43

Myös Helmenkalastajan oletetun muualla-kirjoittelun Kaapo haluaa salata.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.09.2016 14:24

Psykopatologia kirjoitti:Myös Helmenkalastajan oletetun muualla-kirjoittelun Kaapo haluaa salata.

Ja siitä keskusteltiin myös Hemiksen kanssa YV:llä.
Eikö sinullekaan mene jakeluun, että ei ole viisasta linkata muita keskustelufoorumeita tänne.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.09.2016 14:26

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Tietenkin on.

Lähetä sitten yksityisviesti minulle. Palstan nimen kertominen lienee yhdentekevää, jos minä kerran kyseisellä palstalla kirjoittelen.

Mitä minä sillä voittaisin?
Lähetän PP:lle jos tarve vaatii. Sinähän voit asian vain kieltää.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.09.2016 14:40

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Lähetä sitten yksityisviesti minulle. Palstan nimen kertominen lienee yhdentekevää, jos minä kerran kyseisellä palstalla kirjoittelen.

Mitä minä sillä voittaisin?
Lähetän PP:lle jos tarve vaatii. Sinähän voit asian vain kieltää.

Olisi kuitenkin mukava tietää, missä minun pitää kieltää olleeni.

Mutta jos et halua minulle paljastaa missä minä kirjoittelen, kerro ainakin Psykopatologialle.
Koska olen julkisesti vakuuttanut etten kirjoita muualla, hän varmaankin haluaisi tietää asian oikean laidan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2016 14:42

Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Myös Helmenkalastajan oletetun muualla-kirjoittelun Kaapo haluaa salata.

Eikö sinullekaan mene jakeluun, että ei ole viisasta linkata muita keskustelufoorumeita tänne.

Minulla tuo asia ei mene jakeluun sen enempää kuin kaaliinkaan. Mitä pelkäät tapahtuvan, jos laitat tänne jonkin toisen keskustelufoorumin linkin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2016 16:32

Kaapo kirjoitti:

Kumpi oli oikeassa?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 22:40

Ovatko nämä toisaalla kirjoittaneet toiset Kyllästyneet ja helmikset tehneet toisaalla jotain erityisen raskauttavaa jonka takia yleisön pitäisi saada tietää asiasta? Jos ei niin mitä merkitystä tällä keskustelulla on? Tusinaan mahtuu kaksikymmentä foliohattua jotka tunnistavat uusilla foorumeilla vanhojen foorumien nemesiksiä - luultavasti koska ovat itse sokeita sille että heidän oma toimintansa saa kaikkialla aikaan samoja reaktioita ihmisissä. Ellei tämä Kyllästyksen mahdollinen alias toisaalla ole tehnyt jotain erityisen katalaa niin mitä merkitystä sillä on onko se tosiaan hänen aliaksensa vai toinen ihminen joka vaan reagoi samoin kaapoon?
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.09.2016 23:03

Onhan se (väittäminen toiseksi ja tuntemattoman ihmisen syntien niskaan kaataminen) aikamoinen väite. Joka kyllä pitäisi anteeksi pyytää, jos on noin tehnyt.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 23:31

Kaapo kirjoitti:

Ollaan me toki sen verta vajaata porukkaa että viisasta. Mutta sinähän voisit linkata tätä foorumia niille "paremmille piireille" että pääsisivät katsomaan kuinka heikosti ihmisillä voi mennä. (paitsi nuo pari jotka ovat jo kummassakin paikassa)
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 13.09.2016 00:17

Noh, Helmis on hiljaa? Oliko se niin, että Kaapo ja Helmis kuitenkin ovat kohdannet toisensa muilla palstoilla. HELMIS??? Kyllästynyt tuskin valehtelee, eli siis Kaapo keksii omasta päästään jutun, että olisi kirjoitellut vuosia Kyllästyneen kanssa jossain muualla.
Kaapo, sinä valehtelet. Roskasakkia siis!
Katla

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.09.2016 03:15

Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:

Kumpi oli oikeassa?

Kysy Helmikseltä vaikka YV:llä. Ehkä hän kertoo myös perustelut mitkä kerroin.
Ja jos haluat tietää Kyllästyneen osalta niin kysy YV:llä minulta.
Silloin saat varman vastauksen ja perustelut jotka juontaa jopa ihan alkumetreille kun täällä aloitin.
Syyt eivät ole julkiseen reposteluun.
Jos et halua kysyä niin lopeta se inuuminen.
Jompsis kumpsis!
Kaapo

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 13.09.2016 10:10

Kissi, minulta ei ole tätä ennen kysytty. Koska nyt kysyit, totean, että Kaapo kertoi minulle, miksi uskoi minun kirjoittelevan eräällä palstalla, jonka nimeä en käy paljastamaan, koska Kaapo sitä haluaa varjella. Minä vastasin hänen argumentteihinsa. Vaikutti siltä, että hän uskoi, mutta kirjoitti julkisesti myöhemmin jotain sellaista, jonka perusteella en ole varma uskoiko.

Minä en valehtele kirjoittamisestani muilla palstoilla. En edes ymmärrä, miksi pitäisi valehdella. Jos minä sanon - niin kuin sanonkin - etten ole kirjoittanut (saati kirjoitellut) muilla kuin mt-palstoilla, se tarkoittaa, että olen kirjoittanut vain ja ainoastaan mt-palstoilla.

Uskon myös, ettei Kyllästynytkään ole kirjoittanut muilla palstoilla kuin noilla, jotka me kaikki tiedämme.

PP:n ei tarvitse minulta kysyä. Hän varmaankin uskoo minua. Hän tiedusteli asiaa vain siksi, että asia jäi tällä palstalla ikään kuin auki.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2016 10:44

Todisteluvastuu on väitteen esittäjällä.

Olen poissa iltapäivään. Edellytän siistiä viestintää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2016 16:05

Ja koska todistetaakka on väitteen esittäjällä, pyydän Kaapoa esittämään todisteensa/perustelunsa väitteelleen, että minä kirjoitan/kirjoittelen jollakin muulla palstalla.

Tähän mennessä Kaapon ainoa perustelu väitteelleen on se, että hän kuvittelee minun jossakin muualla kirjoittavan. Olisiko sinulla Kaapo esittää väitteesi tueksi jotakin parempaa todistetta tai osoitusta kuin omat luulosi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2016 16:11

Kaapo,

Voisitko sinä minun pyynnöstäni kertoa Psykopatologialle, millä palstalla minä muka kirjoittelen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.09.2016 20:42

Kaapo kirjoitti:Ja jos haluat tietää Kyllästyneen osalta niin kysy YV:llä minulta.
Silloin saat varman vastauksen ja perustelut jotka juontaa jopa ihan alkumetreille kun täällä aloitin.
Syyt eivät ole julkiseen reposteluun.
Jos et halua kysyä niin lopeta se inuuminen.
Jompsis kumpsis!

Kaapo, mikä sinua estää laittamasta asiasta Psykopatologialle yksityisviestiä Kyllästyneeseen liittyvästä asiasta? Kyllästyneen pyyntö Psykopatologialle lähetettävästä yksityisviestistä ei näköjään riitä sinulle - miksi ei?
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 23:29

Haluatteko lukea ihan ketjun mukaisesti opettavaisen iltasadun?
Ei se mitään, kirjoitan sen kumminkin:
http://www.vitsi.net/iltasatu/
-Vaimo kuunteli illalla lastenhuoneesta kuuluvaa miehensä ääntä-
"Olipas kerran mukava ja kiltti nainen, joka antoi miehensä harrastella kaikkea mukavaa ,kivaa ja jännää. Vaimo ei myöskään välittänyt vaikka mies istui iltaisin kavereittensa kanssa olusilla.
Naisen mielestä miehellä oli niin sivistäviä ja miellyttäviä kavereita, että hän oikein yllytti miestään iltarientoihin kantaen hänelle vauhdinantajaksi iltarientoja ennen sekä viinaa että keppanaa..."
-"Mitä ihmettä sinä niille lapsille oikein höpötät?" ryntäsi vaimo kysymään.
-"Minähän vaan kerron heille iltasatua !" vastasi mies.

Mikä oli sadun opetus?
-Sadut eivät ole koskaan todellisia, vaan useimmiten toteutumattomia unelmia!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 03:22

Sateentekijä kirjoitti:Mikä oli sadun opetus?
-Sadut eivät ole koskaan todellisia, vaan useimmiten toteutumattomia unelmia!

Näin myöskin, mutta usein myös arkipäivän asioita.
Kun neito puhkaisee sormensa värttinään ja siitä seuraa "sadan vuoden" uni, on se vain kuvausta seksuaalisuuden heräämisestä ja kuinka "ensilemmen" jälkeen tullee "sadan vuoden" uni, kunnes seuraavan kerran "herätään" (vanhemmat ja muu yhtesisö) hääkutsuun.
Kaapo

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko