Kaapo kirjoitti:Tietenkin on.
EN halua mitään ryntäystä täältä sinne.
Jos tuo ei mene kaaliin sanomatta niin jo on kumma.
Psykopatologia kirjoitti:Myös Helmenkalastajan oletetun muualla-kirjoittelun Kaapo haluaa salata.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Tietenkin on.
EN halua mitään ryntäystä täältä sinne.
Jos tuo ei mene kaaliin sanomatta niin jo on kumma.
Lähetä sitten yksityisviesti minulle. Palstan nimen kertominen lienee yhdentekevää, jos minä kerran kyseisellä palstalla kirjoittelen.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lähetä sitten yksityisviesti minulle. Palstan nimen kertominen lienee yhdentekevää, jos minä kerran kyseisellä palstalla kirjoittelen.
Mitä minä sillä voittaisin?
Lähetän PP:lle jos tarve vaatii. Sinähän voit asian vain kieltää.
Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Myös Helmenkalastajan oletetun muualla-kirjoittelun Kaapo haluaa salata.
Ja siitä keskusteltiin myös Hemiksen kanssa YV:llä.
Eikö sinullekaan mene jakeluun, että ei ole viisasta linkata muita keskustelufoorumeita tänne.

Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Myös Helmenkalastajan oletetun muualla-kirjoittelun Kaapo haluaa salata.
Eikö sinullekaan mene jakeluun, että ei ole viisasta linkata muita keskustelufoorumeita tänne.
Psykopatologia kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Myös Helmenkalastajan oletetun muualla-kirjoittelun Kaapo haluaa salata.
Kumpi oli oikeassa?
Kaapo kirjoitti:Ja jos haluat tietää Kyllästyneen osalta niin kysy YV:llä minulta.
Silloin saat varman vastauksen ja perustelut jotka juontaa jopa ihan alkumetreille kun täällä aloitin.
Syyt eivät ole julkiseen reposteluun.
Jos et halua kysyä niin lopeta se inuuminen.
Jompsis kumpsis!

Sateentekijä kirjoitti:Mikä oli sadun opetus?
-Sadut eivät ole koskaan todellisia, vaan useimmiten toteutumattomia unelmia!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa