Mirri kirjoitti:Sateentekijä, kannattaisikohan sinun miettiä se masennuslääkityksen vähentäminen uusiksi.
Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Olisiko sinun, Irmeli, aika taas mennä tunturiin?
PP en minä jaksa irmelistä enää välittää. Jauhakoon tuota samaa vaikka maailman tappiin. Minulle itselleni on nyt tärkeintä, että olen tajunnut tarvitsevani ongelmiini apua ja sitä myöskin hakenut.
Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Suksi vittuun lässytyksiesi kanssa.
Irmerli. kyllä sinunkin pitäisi hakea apua vihanhallintaasi. Tuollainen hirveä sisäinen painehan syö sinua jatkuvasti. Minä olen tehnyt hyvän valinnan ja saan apua jota tarvitsen,
Psykopatologia kirjoitti:Olisiko sinun, Irmeli, aika taas mennä tunturiin?
Sateentekijä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Suosittelen päiväkirjaa. Myös itselleni.
Päiväkirja on viisas valinta vuodatuspaikaksi. Onneksi tällä foorumilla on päiväkirjaosio, jota voidaan ja saadaan käyttää.
Sateentekijä, mikä sinua estää aloittamasta uutta päiväkirjaa? Vuodattamalla tuntojasi omassa päiväkirjassa suojaisit itseäsi ja samalla saattaisit suojata myös muita. Kuten olet havainnut, täällä on monenlaista haavoittuneisuutta ja rikkinäisyyttä.
Olen miettinyt sitäkin, olisi ehkä parempikin laittaa näitä asioita suljetumpaan tilaan jossa voisin myös itseäni suojella.
Henkinen hätä on melkomoinen tunnetila. Ihan hyvä, että minä sen avuntarpeen nyt havaitsin ja sitä näinkin pian saan.
Sateentekijä kirjoitti: Yhdessä olemme vahvempia!
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Olisiko sinun, Irmeli, aika taas mennä tunturiin?
PP en minä jaksa irmelistä enää välittää. Jauhakoon tuota samaa vaikka maailman tappiin. Minulle itselleni on nyt tärkeintä, että olen tajunnut tarvitsevani ongelmiini apua ja sitä myöskin hakenut.
Niinpä tietenkin, kun osaa tarpeeksi olla surkea, niin jopa ylläpitäjä käväsee nuolasemmassa persettä.
trisse kirjoitti:Minä tulkitsin lauseen jotain kuten "Alat käydä siinä määrin kuumana että haluaisitko pitää vapaaehtoisesti rauhoittumistauon ennen kuin laitan sen täältä asetuksista?"
trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti: Yhdessä olemme vahvempia!
Väärin. Sinä olet heikoin lenkki ja sinun kanssasi jokainen täällä voi huonommin kuin voisi ilman sinua!

Olen pahoillani enkä jotenkin ole ollut yhtään vastuussa kirjoituksistani. Vähän olen epäempaattisesti kirjoittanut mutta sitä sattuu parhaillekin meistä! Otin yhtä lääkettä ja sitten otin toista. Kellepä meistä ei olisi sitä käynyt? Paijaisiko joku nyt minun päätäni kun minulle tuli niin paha mieli siitä mitä sateentekijälle kirjoitin. En tiedä mitä hän niistä mieltä oli - eikä väliäkään - mutta kohtuuttomat sanani satuttivat itseäni ihan tosi super paljon! Pusuhymiöitä teille jotka viitsitte minua lohduttaa sen jälkeen kun täydellisesti järkytyin omasta paskamaisesta käytöksestäni!Mirri kirjoitti:Väärin. Älä ainakaan minun puolestani moista potaskaa esitä!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa