Ikävä!

Re: Ikävä!

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2016 16:33

Sateentekijä, kannattaisikohan sinun miettiä se masennuslääkityksen vähentäminen uusiksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2016 16:38

Ei kai vielä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 16:44

Muuten, on ollut henkisesti niin raskas aamupäivä, että meni voimat tyystin.Ihan kuin olisin tehnyt töitä viikon putkeen lepotauotta. Nyt on vaan jotenkin tyhjä, muttei niin ahdistunut olo.
Itkukin tekee hyvää. Tämmöinen iso itku vaan vie voimat. Nyt en enää kyynelehdi. Tiedän nyt että asiat alkavat järjestyä. Niinhän se aina tapahtuu. Asioiden on tapana järjestyä, siinä tosin tarvitaan joku juttu tuuppaamaan. Olen tätä "suurta purkausta" kai pitkään jo valmistellut.Se on mielessäni muhinut kunnes sitten tapahtui. Hyvä näin, että sain soitettua apua enkä esim päätynyt suljetulle tms. Sellainenkin mahdollisuus kävi mielessä...
Nyt minä laitan jotain syötävää, menen vähän ulos katselen syksyn kaunista etenemistä ja katselen joitain luontodokkareita esim. ja omistaudun täysin lepäämiseen. Huomenna tulee systeri ja käymme jossain salaatilla ja keskiviikkona sitten on se tapaaminen.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 12.09.2016 20:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 16:45

Mirri kirjoitti:Sateentekijä, kannattaisikohan sinun miettiä se masennuslääkityksen vähentäminen uusiksi.

Mirri niin minä otankin sen asian myös puheeksi silloin keskiviikkona. Se lopetus saattoi olla huono homma vaikka teinkin sen vähitellen.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.09.2016 19:47

Sateentekijä kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Olisiko sinun, Irmeli, aika taas mennä tunturiin?

PP en minä jaksa irmelistä enää välittää. Jauhakoon tuota samaa vaikka maailman tappiin. Minulle itselleni on nyt tärkeintä, että olen tajunnut tarvitsevani ongelmiini apua ja sitä myöskin hakenut.

Niinpä tietenkin, kun osaa tarpeeksi olla surkea, niin jopa ylläpitäjä käväsee nuolasemmassa persettä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 20:18

Tulin vielä vaikkei kaivattaisi... Soitin pojalle, kun hän on ollut minusta nyt huolissaan.
Kerroin ettei minulla ole nyt mitään hätää kun tiedän, että saan pian apua ahdistukseeni.
Joskus tekee varsin hyvää mielelle itkeä oikein perusteellisesti. Tiedän ainakin, että tunteet toimii :(
Voimat se vie mutta jollain tavalla vapauttaa. Nyt alan katsella rästiin jääneitä kaunareita putkeen. Siinä ei ainakaan tarvitse keskittyä ajattelemaan mitään. Kiitos niille, ketkä ovat jaksaneet minua tukea kun on vähemmän helppoa aikaa,
Ehkä saan nukutuksikin kun otan Mirtatsapiinin.
Hyvää yötä kaikille! Yhdessä olemme vahvempia!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Enne1 » 12.09.2016 21:52

Unia. Meetkö jo nukkumaan?
Enne1

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 21:56

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Suksi vittuun lässytyksiesi kanssa.

Irmerli. kyllä sinunkin pitäisi hakea apua vihanhallintaasi. Tuollainen hirveä sisäinen painehan syö sinua jatkuvasti. Minä olen tehnyt hyvän valinnan ja saan apua jota tarvitsen,

Hieno juttu. Tarkoittaahan tuo ettet enää hyökkäsi aiheetta muiden kimppuun?

Sopisiko sinulle sellainen lupaus että jos vielä kerrankin teet niin irmelille tai minulle niin otat vapaaehtoisesti kahden viikon bännin? Kas kun sanat ovat halpoja - teot merkitsevät!
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 21:59

Niin että kiusauksen uhri lähtee kun kiusaajaa ei viitsi laittaa vastuuseen mistään kun se on sentään sen sortin luuseri ja älyllisesti vajaa?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 22:01

Sateentekijä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Suosittelen päiväkirjaa. Myös itselleni.

Päiväkirja on viisas valinta vuodatuspaikaksi. Onneksi tällä foorumilla on päiväkirjaosio, jota voidaan ja saadaan käyttää.

Sateentekijä, mikä sinua estää aloittamasta uutta päiväkirjaa? Vuodattamalla tuntojasi omassa päiväkirjassa suojaisit itseäsi ja samalla saattaisit suojata myös muita. Kuten olet havainnut, täällä on monenlaista haavoittuneisuutta ja rikkinäisyyttä.

Olen miettinyt sitäkin, olisi ehkä parempikin laittaa näitä asioita suljetumpaan tilaan jossa voisin myös itseäni suojella.
Henkinen hätä on melkomoinen tunnetila. Ihan hyvä, että minä sen avuntarpeen nyt havaitsin ja sitä näinkin pian saan.

On hyvä. Varsinkin meidän foorumilaisten kannalta. Haluaisitko ottaa parin viikon hengähdystauon foorumilta ja keskittyä omaan hoitoosi?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 22:03

Sateentekijä kirjoitti: Yhdessä olemme vahvempia!

Väärin. Sinä olet heikoin lenkki ja sinun kanssasi jokainen täällä voi huonommin kuin voisi ilman sinua!
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.09.2016 22:19

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:

PP en minä jaksa irmelistä enää välittää. Jauhakoon tuota samaa vaikka maailman tappiin. Minulle itselleni on nyt tärkeintä, että olen tajunnut tarvitsevani ongelmiini apua ja sitä myöskin hakenut.

Niinpä tietenkin, kun osaa tarpeeksi olla surkea, niin jopa ylläpitäjä käväsee nuolasemmassa persettä.

Minusta te molemmat sinä ja Sateentekijä tulkitsitte väärin.

Oli hassua ajatella, että jonkun ajateltaisiin menevän tunturiin, koska jollain toisella on ikävä olo. Oman itsen vuoksi mennään tunturiin. Eikä kyllä mistään nuolennastakaan ollut kyse.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 22:26

Minä tulkitsin lauseen jotain kuten "Alat käydä siinä määrin kuumana että haluaisitko pitää vapaaehtoisesti rauhoittumistauon ennen kuin laitan sen täältä asetuksista?"
trisse

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.09.2016 22:34

Samoin minäkin sen tulkitsen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.09.2016 22:36

trisse kirjoitti:Minä tulkitsin lauseen jotain kuten "Alat käydä siinä määrin kuumana että haluaisitko pitää vapaaehtoisesti rauhoittumistauon ennen kuin laitan sen täältä asetuksista?"

En sanokaan tuohon mitään enempää, voi olla Pp:n taholta varoittava, mutta ei niin jyrkkä kuin mitä tulkitset. Irmeli muutoinkin mielellään koettelee ja lähtee aina välillä. Mutta hän tulee takaisin. En ole varma, miten hän suhtautuu. Sateentekijän vastaus Pp:lle ei ollut nuolentaa, vaan ainoastaan omista itsekkäistä tarpeista lähtöisin. Mielestäni huonompi asia kuin kohteliaisuus tai huomaavaisuus, josta groteskisti toisinaan jotkut käyttävät ilmaisua nuolenta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2016 22:43

Huomaan, että ilkeä trisse on taas vauhdissa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 22:51

Voin minä muuttua ruikuttajaksikin sateentekijän tyyliin ja tuoda tekemieni paskamaisuuksien jälkeen esille omia lääkitysmuutoksia ja surua siitä kuinka oma huono käytös on aiheuttanut niin paljon pahaa mieltä itselleni. Pitäisitkö siitä?!
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2016 22:55

trisse kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti: Yhdessä olemme vahvempia!

Väärin. Sinä olet heikoin lenkki ja sinun kanssasi jokainen täällä voi huonommin kuin voisi ilman sinua!

Väärin. Älä ainakaan minun puolestani moista potaskaa esitä!
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 23:03

Mirri kirjoitti:Väärin. Älä ainakaan minun puolestani moista potaskaa esitä!
Olen pahoillani enkä jotenkin ole ollut yhtään vastuussa kirjoituksistani. Vähän olen epäempaattisesti kirjoittanut mutta sitä sattuu parhaillekin meistä! Otin yhtä lääkettä ja sitten otin toista. Kellepä meistä ei olisi sitä käynyt? Paijaisiko joku nyt minun päätäni kun minulle tuli niin paha mieli siitä mitä sateentekijälle kirjoitin. En tiedä mitä hän niistä mieltä oli - eikä väliäkään - mutta kohtuuttomat sanani satuttivat itseäni ihan tosi super paljon! Pusuhymiöitä teille jotka viitsitte minua lohduttaa sen jälkeen kun täydellisesti järkytyin omasta paskamaisesta käytöksestäni!
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 13.09.2016 00:36

halipusu, ryhmähali, halinallet. Tsemppiä sulle! Onnea ! Otan osaa murheeseen! Joukkohali! Yhdessä selviämme, luota meihin Tris, kerro kaikki mikä painaa,enneko olet vainaa, elämä on lainaa.
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet