Sateentekijä kirjoitti:Suksi vittuun!
Ihan oikeasti. Suksi vittuun!
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Suksi vittuun!
Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Suksi vittuun!
Joo olen ihan oikeasti pahoillani, En olisi saanut pillastua sinulle asiasta, jossa olit oikeassa.
Ymmärrän, jos et halua antaa anteeksi. Sanoin tosi pahasti vaikka sinä olit täysin oikeassa.
Emme syöneet sitä Härkistä kumminkaan, vaan tein ison salaatin ja kaurasuklaa-jäätelöä omenahillon kanssa jälkkäriksi. Hyvää oli.
Sateentekijä kirjoitti:Minä joka tapauksessa tarjoan härkistä riisi-kasvispadassa pojalleni, koska hän voi sitä syödä ja on sitä kokeillut.Siihen ei vaikuta pätkääkään se mitä irmeli yrittää todistaa.
Irmeli, mikä ihme sinua vaivaa kun kuvittelet tämänkin asian muka tietäväsi paremmin kuin asianomaiset itse? Saman asian olen kirjoittanut monta kertaa, sinä vaan pässität.
Pitääkö sinulle rautalangasta taivuttaa, että menisi jakeluun? Sinun pässittämisesi el tätä asiaa muuta, joten jollei ole mitään järkevää asiaan liittyvää, pidä mölyt mahassasi.
Sanoin että poikani on syönyt Härkistä eikä ole saanut oireita. Se ei siitä miksikään muutu vaikka kuinka väännät.
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Minä joka tapauksessa tarjoan härkistä riisi-kasvispadassa pojalleni, koska hän voi sitä syödä ja on sitä kokeillut.Siihen ei vaikuta pätkääkään se mitä irmeli yrittää todistaa.
Irmeli, mikä ihme sinua vaivaa kun kuvittelet tämänkin asian muka tietäväsi paremmin kuin asianomaiset itse? Saman asian olen kirjoittanut monta kertaa, sinä vaan pässität.
Pitääkö sinulle rautalangasta taivuttaa, että menisi jakeluun? Sinun pässittämisesi el tätä asiaa muuta, joten jollei ole mitään järkevää asiaan liittyvää, pidä mölyt mahassasi.
Sanoin että poikani on syönyt Härkistä eikä ole saanut oireita. Se ei siitä miksikään muutu vaikka kuinka väännät.
Niinpä.
trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Suksi vittuun!
Joo olen ihan oikeasti pahoillani, En olisi saanut pillastua sinulle asiasta, jossa olit oikeassa.
Ymmärrän, jos et halua antaa anteeksi. Sanoin tosi pahasti vaikka sinä olit täysin oikeassa.
Emme syöneet sitä Härkistä kumminkaan, vaan tein ison salaatin ja kaurasuklaa-jäätelöä omenahillon kanssa jälkkäriksi. Hyvää oli.
Pystyisitkö osoittamaan pahoittelujesi vilpittömyyden siten ettet enää ikinä kävisi irmelin kimppuun aiheetta?
Sateentekijä kirjoitti:On hän maistanut Härkistä eikä ole siitä mitään oireita saanut.
En tarjonnut koska hän ei sitä nyt halunnut. Teimme yhdessä ihanan salaatin ja söimme Oatlyn kaura-suklaa jäätelöä sekä paistettuja omenanpaloja.
Kuten tuolla toisaalla kerroin meillä oli oikein mukavaa eikä se asia miksikään muutu, onneksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa