Luovuus ja mielenterveyslääkitys

Re: Luovuus ja mielenterveyslääkitys

ViestiKirjoittaja Katla » 10.09.2016 23:09

Enkä kaivele mitn. linkkejä sulle. Kaikkihan tuon nyt muistaa, kun aina mesosit Trisille bannia ja ihmettelit miksei sitten pistetty ulos, vaikka olit sitä mieltä ehdottomasti. Samoin Irmeli sai useempaan kertaan uhkailujasi kuunnella. Etkö muista itse mitään?
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2016 23:12

Sateentekijä, voisitko myöntää erehtyneesi väittäessäsi julkisesti Härkiksen olevan gluteeniton ja sellaisena sopivan keliaakikoille?

Täällä on jo tuotu esille, ettei kyseistä tuotetta markkinoida gluteenittomana ja keliakiapotilaille sopivana. On myös tuotu esiin, että tuotteen pakkausmerkinnöissä keliakiapotilaita varoitetaan mahdollisista gluteenijäämistä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.09.2016 23:14

Minä nyt sitten myönnän virheeni. Olin väärässä väittäessäni, että Härkistä mainostetaan gluteiinittomana tuotteena, laktoositon ja vegaaninen se on ,mutta mahdollisten viljajäämiensä vuoksi ei gluteiiniton.Siksi varoitukset mahdollisista viljajäämistä.
Siitäkin huolimatta poikani pystyy tätä tuotetta syömään vaikka onkin keliaakikko. Minä sekoilin ja haukuin irmeliäkin aiheetta.
Olen pahoillani.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.09.2016 00:01

Niin, minä olen ihan vilpittömästi pahoillani kun taas kerran en itse ajatellut mitä kirjoitin. Jotenkin olin muka niin varma asiastani, että meni ihan ohi se, mitä muut kirjoittivat. Jos jotain nyt voi puolustukseksi sanoa, olen viime aikoina ollut ihan kummallisessa mielentilassa, menee kaikki laidasta laitaan, kuten nyt tuossa gluteiinijutussakin. Osansa on varmasti sillä, että olen ollut nyt noin viisi kuukautta ilman Sepramia kokonaan. Kun on vuosikausia tappanut tunteensa tuolla lääkkeellä, nyt olen oudossa tilanteessa. Tunteet toimivat, mutteivät siten kuin olin odottanut. Tämmöisiä ryöpsähdyksia ja hallitsemattomia asioita en haluaisi enää tapahtuvan-

En tiedä, mitä pitäisi tehdä, Ehkä voisin mennä jojoon...
tunnen itseni yhtaikaa tyhmäksi tyhjäksi ja kelvottomaksi. Jos todelliset kadotetut tunteeni ovat tätä, en ole varma, haluanko niitä edes takaisin.

Tällä kaikella siis yritän sanoa, että olenmokaillut kerta toisensa jälkeen. Olisikohan parasta olla välillä ihan hiljaa...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 11.09.2016 07:14

Sateentekijä kirjoitti:Suksi vittuun!
Ihan oikeasti. Suksi vittuun!
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.09.2016 12:13

irmeli kirjoitti:

Joo olen ihan oikeasti pahoillani, En olisi saanut pillastua sinulle asiasta, jossa olit oikeassa.
Ymmärrän, jos et halua antaa anteeksi. Sanoin tosi pahasti vaikka sinä olit täysin oikeassa.

Emme syöneet sitä Härkistä kumminkaan, vaan tein ison salaatin ja kaurasuklaa-jäätelöä omenahillon kanssa jälkkäriksi. Hyvää oli.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.09.2016 14:16

Minä tässä keräilen itseäni kasaan, jotta olisin sen verran luova, että pääsisin ulos kun on niin hieno ilmakin ja lämmin!
Aamupäivän synkkämielisyys alkaa vähitellen onneksi poistua mielestä. I am still alive and still going strong!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.09.2016 14:26

Hyvä Saltsu! Ulkoilu on oikeesti paras keino katkaista junnaavat ajatukset. Huomaa, että mailma olikin isompi ku tietokoneen näyttö :)
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.09.2016 15:56

Kissi.
Kiitettävä havainto kun sen muistaisi sisäistää useammin!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 11.09.2016 16:03

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:

Joo olen ihan oikeasti pahoillani, En olisi saanut pillastua sinulle asiasta, jossa olit oikeassa.
Ymmärrän, jos et halua antaa anteeksi. Sanoin tosi pahasti vaikka sinä olit täysin oikeassa.

Emme syöneet sitä Härkistä kumminkaan, vaan tein ison salaatin ja kaurasuklaa-jäätelöä omenahillon kanssa jälkkäriksi. Hyvää oli.

Pystyisitkö osoittamaan pahoittelujesi vilpittömyyden siten ettet enää ikinä kävisi irmelin kimppuun aiheetta?
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 11.09.2016 16:34

Voi vittu tätä foorumia. Mielestäni eilen keskustelin pelkästään itse asiasta ja sateentekijä tyypilliseen omaan tyyliinsä taas minut haukkui.
Ja tänään oikein monessa ketjussa näyttää sateentekijä taas saavan lohdutusta.
Vitun pahoillaan se taas tietenkin tänään on mutta sitä kestää taas siihen asti, kun se kirjoittaa taas jonkun valheen jonka korjaan.
irmeli

ViestiKirjoittaja Katla » 11.09.2016 16:48

Irmeli, yritä suhtautua luovasti. Leikkaa ja liimaa vaikka paperi perhosia.
Katla

ViestiKirjoittaja irmeli » 11.09.2016 17:17

Sateentekijä kirjoitti:Minä joka tapauksessa tarjoan härkistä riisi-kasvispadassa pojalleni, koska hän voi sitä syödä ja on sitä kokeillut.Siihen ei vaikuta pätkääkään se mitä irmeli yrittää todistaa.
Irmeli, mikä ihme sinua vaivaa kun kuvittelet tämänkin asian muka tietäväsi paremmin kuin asianomaiset itse? Saman asian olen kirjoittanut monta kertaa, sinä vaan pässität.
Pitääkö sinulle rautalangasta taivuttaa, että menisi jakeluun? Sinun pässittämisesi el tätä asiaa muuta, joten jollei ole mitään järkevää asiaan liittyvää, pidä mölyt mahassasi.
Sanoin että poikani on syönyt Härkistä eikä ole saanut oireita. Se ei siitä miksikään muutu vaikka kuinka väännät.

Niinpä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.09.2016 19:52

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Minä joka tapauksessa tarjoan härkistä riisi-kasvispadassa pojalleni, koska hän voi sitä syödä ja on sitä kokeillut.Siihen ei vaikuta pätkääkään se mitä irmeli yrittää todistaa.
Irmeli, mikä ihme sinua vaivaa kun kuvittelet tämänkin asian muka tietäväsi paremmin kuin asianomaiset itse? Saman asian olen kirjoittanut monta kertaa, sinä vaan pässität.
Pitääkö sinulle rautalangasta taivuttaa, että menisi jakeluun? Sinun pässittämisesi el tätä asiaa muuta, joten jollei ole mitään järkevää asiaan liittyvää, pidä mölyt mahassasi.
Sanoin että poikani on syönyt Härkistä eikä ole saanut oireita. Se ei siitä miksikään muutu vaikka kuinka väännät.

Niinpä.

On hän maistanut Härkistä eikä ole siitä mitään oireita saanut.
En tarjonnut koska hän ei sitä nyt halunnut. Teimme yhdessä ihanan salaatin ja söimme Oatlyn kaura-suklaa jäätelöä sekä paistettuja omenanpaloja.
Kuten tuolla toisaalla kerroin meillä oli oikein mukavaa eikä se asia miksikään muutu, onneksi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.09.2016 20:12

trisse kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:

Pystyisitkö osoittamaan pahoittelujesi vilpittömyyden siten ettet enää ikinä kävisi irmelin kimppuun aiheetta?

Trisse minä olen valmis ainakin yrittämään, ymmärrän ettei irmeli voi minulle antaa anteeksi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.09.2016 23:59

Pitkävihaisuus on yksi suomalaisen perusluonteen ominaisuuksia. Suomalainenhan on perusmelankolinen ja synkeämielinen ja kun se suuttuu, sitä ei lepytä mikään!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 12.09.2016 00:05

Itse en usko Suomalaiseen pitkävihaisuuteen, murjottamiseen kylläkin. Jos on uskalias ja avoin ja osoittaa selvästi yhteistyö halukkuutensa, niin suomalainen arvostaa eniten rehellisyyttä ja siihen se pitkävihaisuus katkeaa. Eli aina kannattaa sovitella ja olla reilu ja rehti. Uskon sitä arvostettavan eniten suomalaisten kanssakäymisessä.
Katla

ViestiKirjoittaja Ryysy » 12.09.2016 00:08

Onko muuten pakko käydä kimppuun edes aiheesta? Näin yleisellä tasolla, vaikka tulikin Trissen viestistä mieleen. En ole seurannut härkis-keskusteja, mutta googletin ja aika hämärän oloinen papu tai joku hernemössö.

Edit: no väärään ketjuunkikko laitoin.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 00:20

Ryysy ihan oikea ketju, Härkis on yksi tapa noudattaa luovaa sekä innostavaa ruokakulttuuria.
Härkiksestä on moneksi. Se vihastuttaa ja ihastuttaa, erottelee mielipiteitä, saattaa saada ihmiset jopa raivon partaalle--- Mutta ennen kaikkea, se pierettää ihan mahdottomasti!
Hyvältä maistuu joka tapauksessa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 01:05

Sateentekijä kirjoitti:On hän maistanut Härkistä eikä ole siitä mitään oireita saanut.
En tarjonnut koska hän ei sitä nyt halunnut. Teimme yhdessä ihanan salaatin ja söimme Oatlyn kaura-suklaa jäätelöä sekä paistettuja omenanpaloja.
Kuten tuolla toisaalla kerroin meillä oli oikein mukavaa eikä se asia miksikään muutu, onneksi.

Ei kiinnosta mitä vittua te söitte vai nälkääkö näitte! Pointti oli se mitä irmelille kirjoitit tämän tähän laittamassaan lainauksessa.
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet