Iltasatuideoita

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Iltasatuideoita

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 15:11

Helmenkalastaja kirjoitti:Usko mitä haluat. Minä itse tiedän paremmin. Minulla ei myöskään ole mitään tarvetta valehdella tästä asiasta.

Ihan uteliaisuuttani kysyn: millä palstalla "tiedät" minun kirjoitelleen?

Minulla ei tietääkseni ole avataria... Jos tarkoitat nimimerkkiä, luulen, että olisin kyllä keksinyt toisen nimimerkin muilla palstoilla kirjoittamiseen.

Vastaan privana.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Enne1 » 10.09.2016 15:23

Mitä sillä väliä kuka ken on...
Enne1

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.09.2016 15:34

Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Uskon.

Olet suurella todennäköisyydellä väärässä...

Minä taas varmuudella tiedän hänen olevan oikeassa.

Minä en kirjoita muilla palstoilla. Minulla on facebook-tili, mutten kirjoita siellä mitään.
Minulla myös on työpaikkani nettisivujen moderaattorioikeudet, mutten sielläkään ole mitään kirjoittanut - harvoin moderoinutkaan.

Enkä minä ole "ottanut sinua hampaisiini", vaan vastaan sinulle aivan samoin kuin tekisin kenelle tahansa sinun tavallasi kirjoittavalle.

Sinun käytöksesi on asiatonta, loukkaavaa sekä väitteesi vääriä ja perättömiä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 16:03

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Uskon.

Olet suurella todennäköisyydellä väärässä...

Minä taas varmuudella tiedän hänen olevan oikeassa.

Minä en kirjoita muilla palstoilla. Minulla on facebook-tili, mutten kirjoita siellä mitään.
Minulla myös on työpaikkani nettisivujen moderaattorioikeudet, mutten sielläkään ole mitään kirjoittanut - harvoin moderoinutkaan.

Enkä minä ole "ottanut sinua hampaisiini", vaan vastaan sinulle aivan samoin kuin tekisin kenelle tahansa sinun tavallasi kirjoittavalle.

Sinun käytöksesi on asiatonta, loukkaavaa sekä väitteesi vääriä ja perättömiä.

Onko moreraattorioikeudet mielestäsi meriitti?
Paras on ollakkin kirjoittamatta työpaikalla. Jos samaan tyyliin kuin täällä operoisit niin "noutaja tulisi hyvin pian".

On perin ihmeellistä, että kukaan MT-palstalainen ei kirjoittele (lue?) missään muualla.
Suokaa anteeksi, mutta en usko teitä.

JA sinä olet hanurissani koko ajan, oikea perskärpänen, koska nautit riidasta.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 10.09.2016 16:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 16:04

Enne1 kirjoitti:Mitä sillä väliä kuka ken on...

EI mitään, jos ei koko ajan "roiku palleissa".
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.09.2016 16:12

Kaapo kirjoitti:Onko moreraattorioikeudet mielestäsi meriitti?...

Ei mitenkään erityinen meriitti. Mainitsin asian, koska halusin selventää missä kirjoitan ja missä en.
Kaapo kirjoitti:... Paras on ollakkin kirjoittamatta työpaikalla. Jos samaan tyyliin kuin täällä operoisit niin "noutaja tulisi hyvin pian"...

Kukahan minut noutaisi ja minne?
Kaapo kirjoitti:... On perin ihmeellistä, että kukaan MT-palstalainen ei kirjoittele (lue?) missään muualla.
Suokaa anteeksi, mutta en usko teitä...

Usko tai ole uskomatta. En voi todistaa asiaa edes omasta puolestani, saati muiden.
Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää, keneksi sinä minua oikein luulet.
Kaapo kirjoitti:... JA sinä olet hanurissani koko aja, oikea perskärpänen, koska nautit riidasta.

En nauti riidasta, mutta jos sinä kirjoitat asiattomasti ja loukkaavasti, minä teen voitavani sen eteen, että sinä ymmärtäisit kuinka ala-arvoista sinun käytöksesi on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.09.2016 16:18

Enne1 kirjoitti:Mitä sillä väliä kuka ken on...

Samaa mieltä. Mitä järkeä tuostakin on kirjoittaa nettiromaania tyyliin" juupas, eipäs, kyllähän olet, enhän ole." Meinaatteko tuotakin hoikea loputtomiin?
On ihan sairaan typerää vääntöä kun ei enää muuta keksitä!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.09.2016 18:43

trisse kirjoitti:Vain tällä ja facessa. Kaapo on epäkohtelias ja huono keskustelija mutta juttu kyllästyneen itsetunnon nakertamisesta on tottakin. Esim kun hain töitä joskus oli hänestä tärkeää osoittaa minulle etten osaa mitään tai pysty selviytymään esim toimistotöistä kun en hallitse kymmensormijärjestelmää. Sittemmin tein toimistotöitä ok. Oli ihmeellistä että hänen piti päästä mitätöimään vielä huomioiden sen ettei pitänyt siitä että en käynyt töissä vaan elin "toisten kustannuksella".

Minusta on tullut näkymätön - jes! :)
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 11.09.2016 06:12

trisse kirjoitti:
trisse kirjoitti:Vain tällä ja facessa. Kaapo on epäkohtelias ja huono keskustelija mutta juttu kyllästyneen itsetunnon nakertamisesta on tottakin. Esim kun hain töitä joskus oli hänestä tärkeää osoittaa minulle etten osaa mitään tai pysty selviytymään esim toimistotöistä kun en hallitse kymmensormijärjestelmää. Sittemmin tein toimistotöitä ok. Oli ihmeellistä että hänen piti päästä mitätöimään vielä huomioiden sen ettei pitänyt siitä että en käynyt töissä vaan elin "toisten kustannuksella".

Minusta on tullut näkymätön - jes! :)

Haluat että reagoin vai haluatko, että Kyllästynyt reagoi tai molemmat?

Silloin kun keskustelut on "keskusteltu" niin ei ole oikeen pointtia vatvoa samaa asiaa yhä uudestaan ja uudestaan.
Minä en viitsi pelata "väsytyspelejä" mukakohteliaalla kielikikkailulla.

Mutta kuka on mielestäsi hyvä keskustelija?
Suurimmalla osalla purkautumiset on epäloogisia ja ne riippuu kulloisestakin mielialasta.
Se mitä on aikaisemmin keskustelussa sanottu, siitä ei piitata jne. tartutaan irtolauseisiin, irtosanoihin, erotetaan asioita kokonaisuudesta ja pyritään suoranaisella valelehtelemisella saada asiat näyttämään joltain muulta. Minä en viitsi olla noilla pelisäännöillä kohtelias. Olen kuitenkin kohtelias useimmille.

Osa keskustelijoista taas on "arkoja".
He eivät uskalla sanoa sitä mitä haluaisivat tai ottaa vahvaa kantaa koska pelkäävät vyörytystä.

Hyvän keskustelijan pitää olla joustava, mutta myös uskaltaa olla oma itsensä ja sanoa ninkuin asiat tuntuu.
Hyvä keskustelija seuraa keskustelun kulkua ja tempoa, sekä aistii ihmisten tunnetiloja.
Hyvä keskustelija on reilu ja oikeudenmukainen.
Hyvällä keskustlijalla on omia ajatuksia ja ideoita joita hän myös puolustaa.

Kyllästyneen osuudesta minulla ei ole tässä yhteydessä sanottavaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 11.09.2016 10:04

Haluatko että minä reagoin tuohon? Liittyikö se jotenkin kirjoittamaani?
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 11.09.2016 11:35

trisse kirjoitti:Haluatko että minä reagoin tuohon? Liittyikö se jotenkin kirjoittamaani?

Liittyy...
Koska nostit omaa viestiäsi esille tulkitsin sen, että haluat sille huomiota ja tai vasta-argumenttteja.
Sinun kannattaa itse miettiä reagoitko johonkin vai et.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.09.2016 12:44

Kaapo 10.9.2016 11:28
Mirri: Kaapo, kuinka monta vuotta olet lukenut Kyllästyneen kirjoituksia ja keskustellut hänen kanssaan netissä?
Kaapo:
Tällä palstalla ehkä pari vuotta (?) en muista tarkalleen koska tulin, toisella palstalla varmaan vuosia. (Ei MT-palsta)
Ja multa muuten saa kaikki ihmiset sovinnollisia ja neutraaleja vastauksia jotka EI yritä "uida liiviin". Riippumatta menneisyydestä.
Esim. Hilppa nyt. Koko ajan asiallinen ja neutraali tyyli tähän saakka. Ei vähättelyä, toisen tekstien mitätöimistä jne.
Multa saa silloin samaa - joka ikinen.
[PP]

Kaapo on unohtanut kommentoida em. keskeneräisiä (Kyllästynyt, Helmenkalastaja). (Gabriel tuli foorumille toukokuussa 2015.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.09.2016 15:59

Hei. Kertokaa minulle joku kiva, hyvää mieltä tuottava iltapäiväsatu, pliis. Pitää päästä tästä alamaasta jotenkin ylös...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 01:29

Ei täällä ole yhtä hyvää ja yhtä huonoa keskustelijaa. Riippuu aiheesta ja siitä ketkä keskustelevat keskenään ja millaisella painolastilla. Mutta jos ei ole muuta sanottavaa kun toisen haukkuminen tai kiroilu niin kannattaa jättää väliin. Sillä antaa itsestään lukijoille todella epäkypsän vaikutelman. Pystyt selvästi olemaan halutessasi hyvä keskustelija joten on säälittävää jos annat provosoida itsesi keskenkasvuiselta vaikuttaviin "vittu mitä paskaa!" "vedä puukolla rantees auki" tms. kommentteihin. Sinä et niillä kommenteilla voita mitään. Joko vastapuoli voittaa tai sitten kumpikin häviävät. Jos olet turhautunut ja haluat lopettaa hyödyttömän keskustelun kannattaisi harkita vaikka jotain sarkastista, nokkelaa kommenttia jolla kertoo lopettavansa keskustelun.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 01:46

Kaapo,

Olet kyllä niin pelle-tyyppi ettei huvita kanssasi keskustella mistään. Se on aina vaan minäminäminäminä sun kanssas. Mikään ei kiinnosta ellei se liity jotenkin sinusta tehtyyn arvioon tai munasi kokoon. Kuten kyllästynyt hyvin kirjoitti niin hämmentävää että se "pikku pippelisi" osio K:n viestissä herätti sussa niin kovia tunteita.

Minä en selvästikään sinua kiinnostakuin kuin siltä osin jos suostun tarjoamaan jotain arvioita tai analyysejä sinusta tai perustelemaan miksei käsitykseni sinusta ole niin korkea kuin sen kaiken järkesi mukaan pitäisi olla.

Mene mun puolestani vaikka nussimaan lampaita sillä 17 cm pitkälläs. Ei kuule kiinnosta.
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.09.2016 03:07

trisse kirjoitti:Kaapo,

Olet kyllä niin pelle-tyyppi ettei huvita kanssasi keskustella mistään. Se on aina vaan minäminäminäminä sun kanssas. Mikään ei kiinnosta ellei se liity jotenkin sinusta tehtyyn arvioon tai munasi kokoon. Kuten kyllästynyt hyvin kirjoitti niin hämmentävää että se "pikku pippelisi" osio K:n viestissä herätti sussa niin kovia tunteita.

Minä en selvästikään sinua kiinnostakuin kuin siltä osin jos suostun tarjoamaan jotain arvioita tai analyysejä sinusta tai perustelemaan miksei käsitykseni sinusta ole niin korkea kuin sen kaiken järkesi mukaan pitäisi olla.

Mene mun puolestani vaikka nussimaan lampaita sillä 17 cm pitkälläs. Ei kuule kiinnosta.

Taittaa kuitenkin jossain määrin kiinnostaa...

Ja mikä oli tämän pyrkimys?

Minähän kerroin aikaisemmin, että nuorena tapasin naisen joka pyrki loukkaamaan.
Nyt sinä pyrit täsmälleen samaan, miksi?
Koska en vastaa tai ole kiinnostunut kommenteistasi? Jos et saa haluamaasi niin pyrit toisen loukkaamiseen.
Olen kuitenkin tämän asian suhteen nykyään faktapohjalla joten loukkaukset ei pure.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 12.09.2016 05:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.09.2016 03:14

trisse kirjoitti:Ei täällä ole yhtä hyvää ja yhtä huonoa keskustelijaa. Riippuu aiheesta ja siitä ketkä keskustelevat keskenään ja millaisella painolastilla.

Juuri niin. "Normaali" keskustelu tällä palstalla ei ole mahdollista. Se toimii hetkittäin, mutta ennemin tai myöhemmin liki kaikki keskustelut lipeää. Tämä on kuin joku viidakko jossa toimii viidakon lait.

trisse kirjoitti:Mutta jos ei ole muuta sanottavaa kun toisen haukkuminen tai kiroilu niin kannattaa jättää väliin. Sillä antaa itsestään lukijoille todella epäkypsän vaikutelman.

Niin, päätit silti kirjoittaa. Vastasin siihen viestiin aikaisemmin.
Oma tapasi keskustella on huojuvaa. Vedät laidasta laitaan ilman logiikkaa.

trisse kirjoitti:Pystyt selvästi olemaan halutessasi hyvä keskustelija joten on säälittävää jos annat provosoida itsesi keskenkasvuiselta vaikuttaviin "vittu mitä paskaa!" "vedä puukolla rantees auki" tms. kommentteihin. Sinä et niillä kommenteilla voita mitään. Joko vastapuoli voittaa tai sitten kumpikin häviävät. Jos olet turhautunut ja haluat lopettaa hyödyttömän keskustelun kannattaisi harkita vaikka jotain sarkastista, nokkelaa kommenttia jolla kertoo lopettavansa keskustelun.

En ole ikinä heittänyt "vedä ranteet auki" kommenttia.
Paska on kuitenkin paskaa vaikka se olisi tekosivistynyttä paskaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2016 06:27

On pyydetty poistamaan k-kuvat.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.09.2016 06:33

Psykopatologia kirjoitti:On pyydetty poistamaan k-kuvat.

Jaa, siellä paastokeskustelussa?
Käyn poistamassa. Onhan ne jo nähty.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2016 08:12

Psykopatologia kirjoitti:Kaapo 10.9.2016 11:28
Mirri: Kaapo, kuinka monta vuotta olet lukenut Kyllästyneen kirjoituksia ja keskustellut hänen kanssaan netissä?
Kaapo:
Tällä palstalla ehkä pari vuotta (?) en muista tarkalleen koska tulin, toisella palstalla varmaan vuosia. (Ei MT-palsta)
Ja multa muuten saa kaikki ihmiset sovinnollisia ja neutraaleja vastauksia jotka EI yritä "uida liiviin". Riippumatta menneisyydestä.
Esim. Hilppa nyt. Koko ajan asiallinen ja neutraali tyyli tähän saakka. Ei vähättelyä, toisen tekstien mitätöimistä jne.
Multa saa silloin samaa - joka ikinen.
[PP]

Kaapo on unohtanut kommentoida em. keskeneräisiä (Kyllästynyt, Helmenkalastaja). (Gabriel tuli foorumille toukokuussa 2015.)

Edelleen Kaapo välttää olennaisen ja esittää, minä asettelen kakka-koukkuja.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko