Iltasatuideoita

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Iltasatuideoita

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2016 11:15

Kaapo kirjoitti:En jaksanut lukea, samaa lässyttämistä todennäköisesti, mikä on jatkunut vuodesta toiseen.
Katotaan jos myöhemmin viitsin.
En vitussa...

Kaapo, kuinka monta vuotta olet lukenut Kyllästyneen kirjoituksia ja keskustellut hänen kanssaan netissä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 11:28

Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:En jaksanut lukea, samaa lässyttämistä todennäköisesti, mikä on jatkunut vuodesta toiseen.
En vitussa...

Kaapo, kuinka monta vuotta olet lukenut Kyllästyneen kirjoituksia ja keskustellut hänen kanssaan netissä?

Tällä palstalla ehkä pari vuotta (?) en muista tarkalleen koska tulin, toisella palstalla varmaan vuosia. (Ei MT-palsta)
Ja multa muuten saa kaikki ihmiset sovinnollisia ja neutraaleja vastauksia jotka EI yritä "uida liiviin". Riippumatta menneisyydestä.
Esim. Hilppa nyt. Koko ajan asiallinen ja neutraali tyyli tähän saakka. Ei vähättelyä, toisen tekstien mitätöimistä jne.
Multa saa silloin samaa - joka ikinen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.09.2016 11:31

11:31
Kaapo 10.9.2016 8:32
En jaksanut lukea, samaa lässyttämistä todennäköisesti, mikä on jatkunut vuodesta toiseen.
En vitussa...

Miksi yleensä vastaat, jos et viitsi tai halua vastata kunnolla. Epäkohteliaisuutesi taso muita kirjoittajia kohtaan ylittää soveliaisuuden rajan. - Minusta sinulla olisi anteeksipyynnön paikka.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 11:40

Hilppa kirjoitti:Kaapo: "En yhtään ihmettele että näet usissasi mätäneviä raatoja. Kaikki mihin kosket mätänee käsiisi.
Et vain sosiaalisella tasolla osaa. Nautit myös toisten ihmisten vahingoittamisesta.
"

Tuo oli äärimmäisen pahasti sanottu toiselle kirjoittajalle. Eikä tuon lukeminen tee hyvää yhdellekään palstalaiselle.

Kun "lyö" minua lyön takaisin. Voin lyödä kovempaakin.
Harkitsin kyllä, että kirjoittanko vai en. (Usko pois, harkitsin todella.)
Päätin kirjoittaa, koska toisen jatkuva jankaaminen tietyistä asioista on äärinmäisen rasittavaa.
Ja KOSKA vastapuolen ilmaisutyyli pyrkii itsetunnon "nakertamiseen" se on sitä vimpan päälle.
Jos tutkit tarkempaan niin lähes jokainen hänen kirjoittamansa viesti pyrkii samaan.
(Vaatii hieman "sävyjen" ymmärtämistä oivaltaakseen sen.)
Kun riitttävästi jotain valhetta toistaa se muuttuu "totuudeksi", ainakin joidenkin silmissä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 11:47

Psykopatologia kirjoitti:11:31
Kaapo 10.9.2016 8:32
En jaksanut lukea, samaa lässyttämistä todennäköisesti, mikä on jatkunut vuodesta toiseen.
En vitussa...

Miksi yleensä vastaat, jos et viitsi tai halua vastata kunnolla. Epäkohteliaisuutesi taso muita kirjoittajia kohtaan ylittää soveliaisuuden rajan. - Minusta sinulla olisi anteeksipyynnön paikka.

Koska haluan osoittaa, että vuodesta toiseen jatkuvilla näennäis asillisilla viesteillä ei ole arvoa.
Silloin voi ihan suoraan sanoa, että "vittu mitä paskaa", koska muu ei johda mihinkään muuhun, kuin vastapuolen ehdoilla pelaamiseen, jota vastapuoli pyrkii kiihdyttämään pikkuhiljaa ja saamaan aikaan tornadon. Tää leikki on jo niin monta kertaa nähty.

Sinulle Pertti, mielestäni sinun kykysi asennoitua toisen ihmisen asemaan ei ole kovin hääppönen.
Et ymmärrä miten sanojen vivahteet toimii koska luet niitä ulkopuolisena, et empaattisesti.
Jos asennoidut toisen ihmisen asemaan niin se on silloin asiakkaasi. Niinkuin nyt ja minä siis olen roisto.
Olen erimieltä anteeksipyynnön oikeutuksesta ja siitä kenen tulisi perimmiltään pyytää anteeksi.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 10.09.2016 12:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.09.2016 11:53

Edellä myös näytät kuvittelevan, että olet aiemmin keskustellut Kyllästyneen kanssa jollain ei-mt-foorumilla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 12:03

Psykopatologia kirjoitti:Edellä myös näytät kuvittelevan, että olet aiemmin keskustellut Kyllästyneen kanssa jollain ei-mt-foorumilla.

Sinä siis "tiedät", että hän EI keskustele millään muulla foorumilla kuin täällä?

Toki nimimerkki ei ole Kyllästynyt vaan toinen.
Tää netti on pieni ja tietyt tyypit kyllä näkyy. Ne suorastaan seuloutuu.
Tässä muuten yksi syy miksi kirjoitan täällä.
Koska ilmiöt netissä kumuloituu tänne ja täältä löytyy kaikki ongelmakohdat keskustelukulttuurissa.

Olen myös miettnyt kuinka paljon sinulle voi sanoa.
Paljonko nahkasi sietää ennenkuin mennään sen rajan yli, että henkilökohtainen tunnesisältösi rupeaa minunkin kanssani sanelemaan toimintaasi riippumatta "totuudesta".

Edit: Viimeinen kappale toimii myös esimerkkinä kuinka uidaan negatiivisesti liiviin. Tarkoituksellinen sanavalinta. Tuota vasten voit ehkä hahmottaa kommunikointia Kyllästyneen tapauksessa minulle.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.09.2016 12:18

Olen nähnyt, että Kyllästynyt on kirjoittanut Tukiasemalla(org), Suomi24:n Psykologiassa (myös "Kellastunut") ja täällä. (Otin hänet toiseksi perustajaksi.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 12:37

Uskot siis että hän ei kirjoita muualla?
Minä en kirjoita noilla foorumeilla.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.09.2016 12:54

Uskon.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 13:13

Psykopatologia kirjoitti:Uskon.

Olet suurella todennäköisyydellä väärässä.

Luettelit vain MT-osiot. Kuinka moni palstalaista kirjoittelee pelkästään MT-foorumeilla?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2016 13:25

Minä. Kirjoitan vain tällä foorumilla ja joskus hyvin harvoin ilmestyn Tukiasema.orgiin kirjoittamisen merkeissä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Enne1 » 10.09.2016 13:37

Kirjoitan vain tällä, jos ei facea oteta huomioon, siellä käyn aika harvoin ja tukiasema orgissa.
Enne1

ViestiKirjoittaja trisse » 10.09.2016 13:45

Vain tällä ja facessa. Kaapo on epäkohtelias ja huono keskustelija mutta juttu kyllästyneen itsetunnon nakertamisesta on tottakin. Esim kun hain töitä joskus oli hänestä tärkeää osoittaa minulle etten osaa mitään tai pysty selviytymään esim toimistotöistä kun en hallitse kymmensormijärjestelmää. Sittemmin tein toimistotöitä ok. Oli ihmeellistä että hänen piti päästä mitätöimään vielä huomioiden sen ettei pitänyt siitä että en käynyt töissä vaan elin "toisten kustannuksella".
trisse

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 10.09.2016 13:52

Vain mt-palstoilla ja fb:ssa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.09.2016 14:21

Suomi24 keskusteluissa joskus, täällä sekä tukiasema org-foorumilla useimmiten kirjoittelen,tosin en samalla nimimerkillä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.09.2016 14:31

Miksi Kaapo on ottanut Kyllästyneen erikoisesti hampaisiinsa? En minäkään aina hänen tapaansa kommunikoida hyväksy ja olen siitä sanonutkin silloin kun katson aiheelliseksi. Jatkuva toisen kirjoittajan mollaaminen on mielestäni todella huonotapaista. Olenko väärässä, jos sanon, että oli ketjun aihe mikä tahansa (Kaapolla) hän jo melko alkuvaiheessa kääntää asian Kyllästyneen arvostelemiseen. Tosin Kyllästyneellä ei ole tapana kääntää toista poskea iskun saatuaan, joten ei hän mitään puolustuspuheita tarvitse. Kuitenkin on erittäin ikävää ja epäkohteliasta toisia kirjoittajia kohtaan että pitää lukea joka ketjussa teidän kahden nokkapokkaa. SE alkaa jo vähitellen kyllästyttää.

Mielestäni tuollainen käytös nettifoorumilla on erittäin arveluttavaa. Jatkuva arvostelu jopa ala-arvoisella tavalla sotii kaikkia nettietiketin sääntöjä vastaan. Kaikki eivät voi pitää kaikista. Miksei voi vaan yksinkertaisesti sivuuttaa ne kommentit jotka eivät miellytä? Tätä kysyn usein myös itseltäni.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 14:42

Sateentekijä kirjoitti:Miksi Kaapo on ottanut Kyllästyneen erikoisesti hampaisiinsa?

Kuitenkin on erittäin ikävää ja epäkohteliasta toisia kirjoittajia kohtaan että pitää lukea joka ketjussa teidän kahden nokkapokkaa. SE alkaa jo vähitellen kyllästyttää.

Miksi Kyllästynyt on ottanut minut hampaisiinsa? Ekasta päivästä lähtien ja sen jälkeen mikään ei ole muuttunut.
Minuakin vituttaa, usko pois, haluaisin löytää keinon miten tulla "toimeen" ko. henkilön kanssa.
Tähän mennessä ainoita keinoja on ollut alistuminen. Se ei pitkässä juoksussa toimi.
Katso kokonaisuutta.
Joka ikinen joka uskaltaa, saa hänet kimppuunsa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 14:45

Helmenkalastaja kirjoitti:Vain mt-palstoilla ja fb:ssa.

Tiedän muuten sinun keskusteelleen varmuudella muuallakin vuosia sitten.
Sama "avatari" ja en usko että sitä moni valitsee.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 10.09.2016 14:55

Usko mitä haluat. Minä itse tiedän paremmin. Minulla ei myöskään ole mitään tarvetta valehdella tästä asiasta.

Ihan uteliaisuuttani kysyn: millä palstalla "tiedät" minun kirjoitelleen?

Minulla ei tietääkseni ole avataria... Jos tarkoitat nimimerkkiä, luulen, että olisin kyllä keksinyt toisen nimimerkin muilla palstoilla kirjoittamiseen.
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko