Psykopatologia kirjoitti:11:31
Kaapo 10.9.2016 8:32
En jaksanut lukea, samaa lässyttämistä todennäköisesti, mikä on jatkunut vuodesta toiseen.
Katotaan jos myöhemmin viitsin.
En vitussa...
Miksi yleensä vastaat, jos et viitsi tai halua vastata kunnolla. Epäkohteliaisuutesi taso muita kirjoittajia kohtaan ylittää soveliaisuuden rajan. - Minusta sinulla olisi anteeksipyynnön paikka.
Koska haluan osoittaa, että vuodesta toiseen jatkuvilla näennäis asillisilla viesteillä ei ole arvoa.
Silloin voi ihan suoraan sanoa, että "vittu mitä paskaa", koska muu ei johda mihinkään muuhun, kuin
vastapuolen ehdoilla pelaamiseen, jota vastapuoli pyrkii kiihdyttämään pikkuhiljaa ja saamaan aikaan tornadon. Tää leikki on jo niin monta kertaa nähty.
Sinulle Pertti, mielestäni sinun kykysi asennoitua toisen ihmisen asemaan ei ole kovin hääppönen.
Et ymmärrä miten sanojen vivahteet toimii koska luet niitä ulkopuolisena, et empaattisesti.
Jos asennoidut toisen ihmisen asemaan niin se on silloin asiakkaasi. Niinkuin nyt ja minä siis olen roisto.
Olen erimieltä anteeksipyynnön oikeutuksesta ja siitä kenen tulisi perimmiltään pyytää anteeksi.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 10.09.2016 12:44, muokattu yhteensä 1 kerran