Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kun aloitin tämän ketjun, tein sen tavallaan siksi, kun juuri oli PP aloittanut oman seksiketjunsa.Ikäänkuin "vastaiskuksi"tämän tähän toin...
Minkälaisia vastauksia sinä tähän ketjuun odotit tai toivoit?
Jos et halua vääntöä, älä aloita vääntämistä.
Sateentekijä kirjoitti:Kun aloitin tämän ketjun, tein sen tavallaan siksi, kun juuri oli PP aloittanut oman seksiketjunsa.Ikäänkuin "vastaiskuksi"tämän tähän toin...
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt, kyllähän tässä ketjussa vääntämisen aloittivat ihan eri henkilöt kuin minä...
Sateentekijä kirjoitti:Kun aloitin tämän ketjun, tein sen tavallaan siksi, kun juuri oli PP aloittanut oman seksiketjunsa.Ikäänkuin "vastaiskuksi"tämän tähän toin.
Itse en näistä seksiketjuista juurikaan perusta, mutten halunnut, eikä varmaan kukaan, että siitä(kin) muodostuisi Kaapon ja Kyllästyneen välinen vääntö. Se ainakin minua ottaa päästä, että he ikäänkuin omivat ketjun itselleen saadakseen jatkaa mitäänsanomatonta vääntöään. Se on pilannut monta muutakin ketjua, niin myös tämän.
En minä sitä sano, etten olisi itsekin monta hyvää ketjua pilannut alkamalla typerän väittelyn joka sitten on johtanut tarpeettomaan nälvimiseen sekä lopulta riitaan.
Toivottavasti tämä ketju ei jatku Kyllästyneen ja Kaapon"vääntämisenä". Siitä tuskin kenellekkään on mitään antia.
Omasta mielestäni tämä ketju on pilalla. Ihmettelen, jos tähän enää kukaan muu kuin nuo kaksi haluaa osallistua.Ehkä PP noin "virkansa puolesta"
irmeli kirjoitti:Näytäpä Luukkonen nyt esimerkkiä ja kerro, koska sait viimeksi munaa.
Kaapo kirjoitti:Minä olen aikaisemmin keskustellut lähinnä omissa ketjuissani ja nytkin vain yhdessä...
Kaapo kirjoitti:irmeli kirjoitti:Näytäpä Luukkonen nyt esimerkkiä ja kerro, koska sait viimeksi munaa.
Eikun pillua, vai onko Luukkonen homo?![]()
Jos Luukkonen ei kerro niin kelpaaks, että mä kerron?
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Seksin puute aiheuttaa aggressioita palstalla.
Putkiaivoajattelua.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Seksin puute aiheuttaa aggressioita palstalla.
Putkiaivoajattelua.
Ko. vastaus liittyy spesifisti ko. arvioon, joka ei ole sama kuin "putkiaivo".
Kaapo kirjoitti:Siis Kyllästynyt saa aukoa päätään?...
Kaapo kirjoitti:... Minäkin siis saan jatkossa spesifisesti liittyä kyllästtyneen kommentteihin, kunhan en suoranaisesti herjaa häntä vaan kauttarantain osoitan että kaikki ei ole yläpäässä kohdallaan, niinkö? ...
Kaapo kirjoitti:... Vitun rasittava meininki palstalla jota ylläpitäjä omalla toiminnallaan ruokkii...
Kaapo kirjoitti:Kannattaisikohan avata "Kullervo" päiväkirjaosioon?
Saattaisi välttyä paskamyrskyltä ja aiheen omistaa itse, kusipäät voi potkia pois ketjusta jne.
Kaapo kirjoitti:Nyt alkais olla aika viedä taas koiraa kuselle...
Kaapo kirjoitti:Nyt alkais olla aika viedä taas koiraa kuselle...
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Nyt alkais olla aika viedä taas koiraa kuselle...
Koiranulkoilutusko sinua estää vastaamasta sinulle esitettyihin kysymyksiin?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa