Mitä seksin puute aiheuttaa?

Re: Mitä seksin puute aiheuttaa?

ViestiKirjoittaja irmeli » 04.09.2016 16:21

Näytäpä Luukkonen nyt esimerkkiä ja kerro, koska sait viimeksi munaa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 04.09.2016 16:55

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Kun aloitin tämän ketjun, tein sen tavallaan siksi, kun juuri oli PP aloittanut oman seksiketjunsa.Ikäänkuin "vastaiskuksi"tämän tähän toin...

Minkälaisia vastauksia sinä tähän ketjuun odotit tai toivoit?

Jos et halua vääntöä, älä aloita vääntämistä.

Kyllästynyt, kyllähän tässä ketjussa vääntämisen aloittivat ihan eri henkilöt kuin minä.
En toivonut sinun ja Kaapon välistä vääntöä. Tuskin kukaan, vaikka sehän oli ennustettavissa kun te kaksi olette samassa ketjussa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2016 17:20

Sateentekijä kirjoitti:Kun aloitin tämän ketjun, tein sen tavallaan siksi, kun juuri oli PP aloittanut oman seksiketjunsa.Ikäänkuin "vastaiskuksi"tämän tähän toin...

Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt, kyllähän tässä ketjussa vääntämisen aloittivat ihan eri henkilöt kuin minä...

Jos aloitat ketjun "vastaiskuksi" - se on vääntämisen aloittamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 04.09.2016 19:24

No jaa. Eipähän tarvitse minun olla tässä sen enempää vääntämässä. Kyllä näyttävät muut siitä huolen pitävän.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Enne1 » 04.09.2016 20:46

Vastaiskuksi tällä ketjulla aloitan kohta seksiaiheisen ketjun.
Enne1

ViestiKirjoittaja irmeli » 04.09.2016 21:06

Alota sellainen ketju missä ei puhuta munasta vaan muuten vaan seksistä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kaapo » 05.09.2016 01:08

Sateentekijä kirjoitti:Kun aloitin tämän ketjun, tein sen tavallaan siksi, kun juuri oli PP aloittanut oman seksiketjunsa.Ikäänkuin "vastaiskuksi"tämän tähän toin.
Itse en näistä seksiketjuista juurikaan perusta, mutten halunnut, eikä varmaan kukaan, että siitä(kin) muodostuisi Kaapon ja Kyllästyneen välinen vääntö. Se ainakin minua ottaa päästä, että he ikäänkuin omivat ketjun itselleen saadakseen jatkaa mitäänsanomatonta vääntöään. Se on pilannut monta muutakin ketjua, niin myös tämän.

En minä sitä sano, etten olisi itsekin monta hyvää ketjua pilannut alkamalla typerän väittelyn joka sitten on johtanut tarpeettomaan nälvimiseen sekä lopulta riitaan.
Toivottavasti tämä ketju ei jatku Kyllästyneen ja Kaapon"vääntämisenä". Siitä tuskin kenellekkään on mitään antia.
Omasta mielestäni tämä ketju on pilalla. Ihmettelen, jos tähän enää kukaan muu kuin nuo kaksi haluaa osallistua.Ehkä PP noin "virkansa puolesta"

Minä olen aikaisemmin keskustellut lähinnä omissa ketjuissani ja nytkin vain yhdessä.
Tarkoitat siis että Kyllästynyt on tullut pilaamaan etupäässä minun ketjujani?
Vai tarkoitatko että Kyllästynyt tulee pilaamaan ketjut joihin minä osallistun?

Hänhän aloitti heti nimittelyn "putkiavoksi".
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 05.09.2016 01:12

irmeli kirjoitti:Näytäpä Luukkonen nyt esimerkkiä ja kerro, koska sait viimeksi munaa.

Eikun pillua, vai onko Luukkonen homo? :shock:
Jos Luukkonen ei kerro niin kelpaaks, että mä kerron?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2016 10:10

Kaapo kirjoitti:Minä olen aikaisemmin keskustellut lähinnä omissa ketjuissani ja nytkin vain yhdessä...

Ketjun aloittaja ei kyseistä ketjua omista. Ei siis, ainakaan minun mielestäni, ole mikään lieventävä asianhaara vedota siihen, että "olen keskustellut lähinnä omissa ketjuissani".

Ja koska sinä olet käyttänyt naisista/viitannut naisiin halventavilla sanoilla kuten "akka", "ämmä", "muija", ja seksiin liittyen sanavalintasi ovat olleet "saada munaa/pillua" jne, on mielestäni outoa nillittää, koska minä sanoin olevan putkiaivoista ajattelua väittää seksin puutteen "aiheuttavan aggressiivisuutta tällä palstalla".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2016 10:38

Kaapo kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Näytäpä Luukkonen nyt esimerkkiä ja kerro, koska sait viimeksi munaa.

Eikun pillua, vai onko Luukkonen homo? :shock:
Jos Luukkonen ei kerro niin kelpaaks, että mä kerron?

Toivottavasti et kerro.

Minun mielestäni julkiset yksityiskohtaiset avautumiset omista seksikokemuksista ovat verrattavissa porttikongeissa tapahtuviin kikkelinheilutteluihin; ei tietenkään ole pakko katsoa, mutta häiritsevää se silti on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.09.2016 10:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Seksin puute aiheuttaa aggressioita palstalla.

Putkiaivoajattelua.

Ko. vastaus liittyy spesifisti ko. arvioon, joka ei ole sama kuin "putkiaivo".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 05.09.2016 11:22

Psykopatologia kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Seksin puute aiheuttaa aggressioita palstalla.

Putkiaivoajattelua.

Ko. vastaus liittyy spesifisti ko. arvioon, joka ei ole sama kuin "putkiaivo".

Siis Kyllästynyt saa aukoa päätään?
Minäkin siis saan jatkossa spesifisesti liittyä kyllästtyneen kommentteihin, kunhan en suoranaisesti herjaa häntä vaan kauttarantain osoitan että kaikki ei ole yläpäässä kohdallaan, niinkö?

Vitun rasittava meininki palstalla jota ylläpitäjä omalla toiminnallaan ruokkii.

Miltä kuulostaisi "homevittuista kommentointia?"
Sehän spesifisesti liittyy tietyn tyyppiseen kommentointiin, mutta ei suoraan sano, että toinen on "homevittu".
En toki väitä että joku olisi, mutta tuo on ihan verrattavissa "putkiaivoistamiseen" ja jos se on sallittua niin "homevittuistaminenkin" silloin on ja liittyy myös yleisesti tiedostetusti kuvaavasti puutteeseen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2016 12:23

Kaapo kirjoitti:Siis Kyllästynyt saa aukoa päätään?...

Ottaen huomioon viestisi sisällön ja yleensä käyttämäsi tyylin, on mielestäni hätävarjelun liioittelua nimittää kommenttiani "putkiaivoista ajattelua" päänaukomiseksi.
Kaapo kirjoitti:... Minäkin siis saan jatkossa spesifisesti liittyä kyllästtyneen kommentteihin, kunhan en suoranaisesti herjaa häntä vaan kauttarantain osoitan että kaikki ei ole yläpäässä kohdallaan, niinkö? ...

Sitähän sinä olet tehnyt koko ajan ("Kullervo on vaativa laji. Oletko varma että pystyt siihen?")
Kaapo kirjoitti:... Vitun rasittava meininki palstalla jota ylläpitäjä omalla toiminnallaan ruokkii...

Puuttumatta siihen onko ylläpitäjän toiminta moitittavaa vai ei, sinun kielenkäyttösi ("Vitun rasittava...") on asiatonta ja loukkaavaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 05.09.2016 12:36

Kannattaisikohan avata "Kullervo" päiväkirjaosioon?
Saattaisi välttyä paskamyrskyltä ja aiheen omistaa itse, kusipäät voi potkia pois ketjusta jne.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2016 12:39

Kaapo kirjoitti:Kannattaisikohan avata "Kullervo" päiväkirjaosioon?
Saattaisi välttyä paskamyrskyltä ja aiheen omistaa itse, kusipäät voi potkia pois ketjusta jne.

Viittaatko "paskamyrskyllä" siihen, kun minä sanoin putkiaivoiseksi ajatteluksi kommenttiasi "seksin puute aiheuttaa aggressiivisuutta tällä palstalla"?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 05.09.2016 12:44

Nyt alkais olla aika viedä taas koiraa kuselle...
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2016 13:00

Kaapo kirjoitti:Nyt alkais olla aika viedä taas koiraa kuselle...

Koiranulkoilutusko sinua estää vastaamasta sinulle esitettyihin kysymyksiin?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 05.09.2016 13:10

Mun koirat ulkoilee ite.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.09.2016 13:13

Se on koiran mielenterveyden kannalta hyvä päätös. Rakkohan heillä kuitenkin fleksiibelimpi kuin miespuolisilla ihmisillä. En oikein ymmärtänyt keskustelunavaustasi, että mitä ajoit takaa palsta-aggressiivisuuden ja seksin puutteen välillä. Eihän sellaista tutkimuksissakaan ole todettu.

Ihmissuhteiden hoito ei ole mitään panon tarjoamista potentiaalisille puutteellisille. On luonnollista, että ihmiset puivat olotilojaan ja tuntemuksiaan peilaamalla niitä ympärillään oleviin lajitovereihin. Sitä kutsutaan sosiaalisuudeksi. Usein ihmisillä on suruja, menetyksiä, pienempiä,ja isompia, mikä johtaa erilaisiin tunnetilojen muutoksiin. Nuo seikat sitten vaikuttavat käyttäytymiseen ympärillä olevia ihmisiä kohtaan. Useimmiten ainoastaan reagoimalla kasvojen hienopiirteisin ilmein ja tuottamalla monenlaisia ajatuksia. Vastareaktiot ovat sitten niitä tekoja ja sanoja, jotka saavat potentiaaliset riidat ja jopa sodankäynnin aikaan. Onko tuossa edellä kerrotussa sinulle jotain uutta? Pidän ihmeellisenä, jos on. Vain äärimmäisen harvoin tai tuskin lainkaan seksi per se voisi aiheuttaa edes keskustelua saati sitten riitoja ventovieraiden ihmisten välillä. Yleensä kyseessä on tungettelu tai lähentely, joka kyseisenlaisen tilanteen voi aiheuttaa. Siitä ei palstan keskusteluissa ole viime aikoina ollut kyse.

Lisätty "ka".

Rohkenen väittää, että seksin puuttuminen tai puute (mikä typerä ilmaus, koska seksi ei ole elintärkeää normaaleille aikuisille), ei aiheuta aggressioita. Sen sijaaan puutteelliset sosiaaliset taidot ovat hyvin yleinen syy aggressioihin ihmisten välillä, myös lievemmät puutteet, kuten väärinkäsitykset ja -tulkinnat sekä erilaiset maailmankuvat ja voimakkaat käsitykset. Mutta mielestäni ei ole hedelmällistä pohtia, mikä on johtanut kiivaisiin keskusteluihin (jotka toisinaan ovat olleet jopa erittäin hyödyllisiäkin!!(, mitä et voi käsittää KaaPo, koska olet ollut poissa), vaan sitä, mikä johtaisi vieläkin parempiin keskusteluihin. Onko sinulla KaaPo jotain ideaa, jolla keskustelut muuttuisivat vieläkin paremmiksi? Jotain konkreettista ehdotusta? Tai hyvää aloitusta, joka tuottaisi ihmisille iloa, aitoa kokemusta keskustelusta jostakin kiintoisasta aiheesta? (Sen sijaan, että moitit kanssakirjoittajiasi huonosta keskustelusta, kun olet itse ollut poissa.)
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 05.09.2016 13:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2016 13:20

Kyllästynyt kirjoitti:

Koiranulkoilutusko sinua estää vastaamasta sinulle esitettyihin kysymyksiin?

Jos niin on, ihmettelen mikset vastaa kun sinulta jotakin kysytään.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa