irmeli kirjoitti:Aika itserakas nyt olet. Katselepa kuinka riitelimme parissa ketjussakin ennen kuin sinä ja munasi tulitte foorumille.
Kaapo kirjoitti:No, jos kukaan ei ole vihainen niin kukaan ei sitten tarvitse munaakaan...
Kaapo kirjoitti:... On tutkitusti todistettu, että "munan saaminen" saa naisen paremmalle tuulelle...
Kaapo kirjoitti:...Kaikki vihaiset naiset ei tietenkään ole puutteessa, mutta kaikki puutteessa olevatkaan eivät ole vihaisia.
Puutteessa olo lisää kuitenkin huomattavasti todennäköisyyttä vihaisuuteen palstalla, työpaikalla, kotioloissa jne...
Kaapo kirjoitti:... Vihaiset naiset yleensä harvoin myöskään saavat munaa, koska ovat käytökseltään luotaantyöntäviä...
Kaapo kirjoitti:... En kyllä tosin ymmärrä että miksi seksikeskusteluista pitää suuttua.
Jos ei itse kiinnosta niin aina voi pysyä niistä erossa.
Psykopatologia kirjoitti:Käytännössä Kaapon tyyli on estämässä avoimia seksi-keskusteluita foorumilla.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:... En kyllä tosin ymmärrä että miksi seksikeskusteluista pitää suuttua.
Jos ei itse kiinnosta niin aina voi pysyä niistä erossa.
Ei kai mistään "pidä" suuttua, mutta ainakin sinun tyylisi puhua seksistä sekä naisista käyttämäsi sanat ja terminologia ovat sangen vastenmielisiä ja suututtavia.
Kaapo kirjoitti:Saatta olla, minulle kuitenkin muna on muna, pillu on pillu ja pano on pano...
Kaapo kirjoitti:... Henkinen yhteys ja rakastelu on tietysti hieno juttu, mutta itse käytän arkisempaa termistöä...
Kaapo kirjoitti:... En ehkä ole tareeksi "sivitynyt" tai en ainakaan jaksa esittää sellaista.
Kaapo kirjoitti:Minun kanssani EI kenenkään ole pakko keskustella...
Kaapo kirjoitti:... EI sinunkaan jos et pidä kaltaistani tasollesi yltävänä...
Kaapo kirjoitti:... Loiki yli.
Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Käytännössä Kaapon tyyli on estämässä avoimia seksi-keskusteluita foorumilla.
Ja sinun tyylisi "moderoida" on pääsyy palstan riitaisuuteen.
Edit: Ei muuten juuri ole avointa keskustelua, on vain runsaasti avauksia.
trisse kirjoitti:Ei tuo tule loppumaan mihinkään muuhun kuin siihen että lähdet palstalta. Olet tuskin siinä asemassa että voisit määräillä ylläpitäjää.
Kaapo kirjoitti:Voisitko nyt Pertti moderoida veke tuon kyllästyneen edellisen kommentin...
Kaapo kirjoitti:... Taas palataan johonkin vuoteen yks ja kaks tarkoitushakuisesti (alkuperäisestä aiheesta irrotettuina) täsmäiskulla ja tarkoituksena manipuloida muita mukaan hyökkäämään...
Kaapo kirjoitti:... Tuon perimäinen tarkoitus on vain hankkia taas kunnon sota pystyyn. Puutu ajoissa ennen kuin mopo karkaa käsistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Voisitko nyt Pertti moderoida veke tuon kyllästyneen edellisen kommentin...
Miksi se pitäisi poistaa? Vai kiistätkö kirjoittaneesi tuollaiseen tapaan ja tyyliin johon viestissäni viittaan?
Kaapo kirjoitti:... Taas palataan johonkin vuoteen yks ja kaks tarkoitushakuisesti (alkuperäisestä aiheesta irrotettuina) täsmäiskulla ja tarkoituksena manipuloida muita mukaan hyökkäämään...
Minun mielestäni ei ole merkitystä sillä, milloin sinä mitäkin olet kirjoittanut. Etenkin, kun minun nähdäkseni olet edelleen tyylillesi uskollinen.Kaapo kirjoitti:... Tuon perimäinen tarkoitus on vain hankkia taas kunnon sota pystyyn. Puutu ajoissa ennen kuin mopo karkaa käsistä.
En etsi, enkä toivo, sotaa. Toivon vain, että sinä ymmärtäisit kirjoitustesi olevan loukkaavia ja provosoivia.
trisse kirjoitti:Onko pilalla olevat ketjut sun elämäsi suurin tragedia?
Sateentekijä kirjoitti:Kun aloitin tämän ketjun, tein sen tavallaan siksi, kun juuri oli PP aloittanut oman seksiketjunsa.Ikäänkuin "vastaiskuksi"tämän tähän toin...
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa